Repsac Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Hallo Getekende reep-forum, ik ben op zoek naar strips van Marc Antoine Mathieu & Nicolas De Crécy. weet iemand een stripwinkel die deze soort strips verkoopt, in de buurt van Gent? alle info is geapprecieerd zowel Nederlands, Frans en Engels is goed. alvast bedankt. met vriendelijke groeten, Repsac Quote Link to comment
linthout Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 De Poort kan heel veel bestellen (Franstalig) Voor mij zoeken ze soms maanden naar een strip, als hij leverbaar is komt hij. Quote Link to comment
Repsac Posted August 15, 2013 Author Share Posted August 15, 2013 Bedankt, ik ga het zeker eens vragen daar. Quote Link to comment
Repsac Posted August 16, 2013 Author Share Posted August 16, 2013 in het nederlands? Quote Link to comment
Repsac Posted August 16, 2013 Author Share Posted August 16, 2013 ik ga zeker 'prosoposus' kopen Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Foligatto moet nog wel te vinden zijn in de diverse dump bakken. Knockabout heeft ook heeft een mooie Engelse integrale van "The Celestial Bibendum" uitgebracht, die moet nog wel te bestellen zijn lijkt me. Quote Link to comment
Kool Thing Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Prosopopus is een van mijn favoriete strips. http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=691 En van De Crecy's Salvatore is ook een dubbele bundeling in het Engels verkrijgbaar. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Repsac Posted August 25, 2013 Author Share Posted August 25, 2013 bedankt en weet iemand toevallig iets over strips van Marc Antoine Mathieu die in het Nederlands zijn vertaald? Quote Link to comment
Warson Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 bedankt en weet iemand toevallig iets over strips van Marc Antoine Mathieu die in het Nederlands zijn vertaald? Denk niet dat er iets vertaald is, maar `3 secondes` is zonder tekst dus daarvoor moet je alvast geen Frans kunnen Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
Aaltomuoto Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Die zag ik inderdaad van het weekend nog bij de American Book Store liggen, mooi boekje is dat! http://www.forbiddenplanet.co.uk/blog/2013/reviews-3-a-game-of-zooms/ Quote Link to comment
TomP Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 3 secondes hebben ze in Fnac Quote Link to comment
Repsac Posted September 18, 2013 Author Share Posted September 18, 2013 3 secondes hebben ze in Fnac super; dat is in de buurt Quote Link to comment
Safetyboy Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 prosopopus staat bij mij ook hoog in het 'lijstje' - prachtige strip! Quote (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid. Link to comment
Recommended Posts