Repsac Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 hallo getekende reep-forum, een paar maanden geleden kregen we van onze lerares Latijn de opdracht een creatieve uitwerking te maken van een klassieke griekse mythologie. er waren er die er filmpjes van maakten, toneeltjes, maquettes etc.. en ik heb er een kort stripverhaaltje van gemaakt. (de bruine lijnen zijn stukken van de tekening die zijn ingekleurd met een goudstiftje, in het echt ziet het er nog wel tof uit) zeg maar wat je er van vindt, alle commentaar is gewenst met vriendelijke groeten, Repsac Quote Link to comment
Repsac Posted August 15, 2013 Author Share Posted August 15, 2013 misschien is het wat klein, maar de scanner stond mij niet toe om grotere scans te maken Quote Link to comment
retep Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 Ik vind het ook goed gedaan.... Quote Link to comment
Repsac Posted August 15, 2013 Author Share Posted August 15, 2013 bedankt ik ben ook aan een kort superheld-verhaaltje aan het werken, maar door materiaaltekort en de alsmaar toeslaande zomerluiheid gaat dat niet zo vooruit. meer dan drie uitgeschetste kladjes heb ik nog niet. (en btw, de punten waren wel nog goed ) Quote Link to comment
feli Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 De zomerluiheid Daar ken ik alles van! Quote Survivor of the big PC crash of 2014http://davidfelizardareal.tumblr.com/http://www.hallovaarwel.be/ Link to comment
Yncke Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Geslaagd stripje met een leuke pointe. Quote yncke.be Link to comment
Lav Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 heel leuk Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Repsac Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 bedankt sorry voor het late antwoord Quote Link to comment
Repsac Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 en er begint wat schot in de zaak te komen bij mijn superheldenverhaal, tegen het einde van het schooljaar zou het moeten af zijn Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 ik zie je stripje nu pas. Leuk gedaan. Je kopjes zijn leuk getekend, de pointe is plezant, en je kiest niet de gemakkelijkheidsoplossing (bvb alles in vooraanzicht) maar je kiest voor verschillende "camera"standpunten. als tip kan ik je comiclife pro aanraden voor de tekstballonnen. Dat gaat supervlot. En als je ze echt met de hand wil blijven doen, misschien toch een mal gebruiken (je weet wel zo'n plastieken ding waar er voorgevormde gaten in zitten in verschillende groottes). Maar buiten dat ben je erg goed gestart. Ik kijk uit naar je volgende stripje. Quote Link to comment
Recommended Posts