Ga naar inhoud

Mijn Stripje Voor Latijn [Het Verhaal Van Koning Midas]


Repsac

Recommended Posts

hallo getekende reep-forum, 

 

een paar maanden geleden kregen we van onze lerares Latijn de opdracht een creatieve uitwerking te maken van een klassieke griekse mythologie.

er waren er die er filmpjes van maakten, toneeltjes, maquettes etc.. en ik heb er een kort stripverhaaltje van gemaakt.

(de bruine lijnen zijn stukken van de tekening die zijn ingekleurd met een goudstiftje, in het echt ziet het er nog wel tof uit)

 

zeg maar wat je er van vindt, alle commentaar is gewenst  :e012:

 

 

met vriendelijke groeten,

Repsac  :)

 
o6YXzgr.jpg
 
BpcapmH.jpg
Link naar reactie
  • 2 weeks later...

ik zie je stripje nu pas. Leuk gedaan. Je kopjes zijn leuk getekend, de pointe is plezant, en je kiest niet de gemakkelijkheidsoplossing (bvb alles in vooraanzicht) maar je kiest voor verschillende "camera"standpunten.

 

als tip kan ik je comiclife pro aanraden voor de tekstballonnen. Dat gaat supervlot. En als je ze echt met de hand wil blijven doen, misschien toch een mal gebruiken (je weet wel zo'n plastieken ding waar er voorgevormde gaten in zitten in verschillende groottes). Maar buiten dat ben je erg goed gestart. Ik kijk uit naar je volgende stripje.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...