cartoonesk Posted January 10, 2022 Share Posted January 10, 2022 Als alles goed gaat, komt dit jaar de herziene heruitgave van "Et Franquin créa la gaffe" eindelijk uit! Dat is iets waar ik naar uit kijk. Quote Link to comment
cinco Posted January 10, 2022 Author Share Posted January 10, 2022 1 minuut geleden, cartoonesk zei: Als alles goed gaat, komt dit jaar de herzien heruitgave van "Et Franquin créa la gaffe" eindelijk uit! Dat is iets waar ik naar uit kijk. Ik vermoed dat-ie niet vertaald wordt?!? Quote Link to comment
cartoonesk Posted January 10, 2022 Share Posted January 10, 2022 Zojuist, cinco zei: Ik vermoed dat-ie niet vertaald wordt?!? De originele uitgave is ook nooit vertaald dus die kans zal klein zijn. Quote Link to comment
Waldorf Posted January 10, 2022 Share Posted January 10, 2022 1 uur terug, cartoonesk zei: Als alles goed gaat, komt dit jaar de herziene heruitgave van "Et Franquin créa la gaffe" eindelijk uit! Dat is iets waar ik naar uit kijk. Fijn! Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
cartoonesk Posted January 10, 2022 Share Posted January 10, 2022 NB : de foto bij mijn bericht is van het oorspronkelijke boek. De komende cover kan dus verschillen. Ik heb ook gelezen dat het formaat eventueel kleiner kan zijn. Quote Link to comment
cinco Posted February 28, 2022 Author Share Posted February 28, 2022 allebei in juni: Louisiana 3 (afsluitend deel) en Black Squaw 3 (voorlaatste album) Quote Link to comment
Willem Posted March 5, 2022 Share Posted March 5, 2022 Op 2/1/2022 om 22:00, cinco zei: Ik zag dat hij uit was. De eigenaar van de lokale stripwinkel was er zeer enthousiast over. Heb hem apart laten zetten. Iemand die hem al gelezen heeft? Quote Link to comment
Veto Posted March 5, 2022 Share Posted March 5, 2022 Gelezen en goedgekeurd. Check mijn blog. https://vetostript.weebly.com/recensies/antananarivo Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Willem Posted March 6, 2022 Share Posted March 6, 2022 dank je, Deze ga ik dus zeker aanschaffen Quote Link to comment
Waldorf Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 Ik had hem al in het Frans in zwart-wit gelezen, en zeer goed bevonden. Ik heb nu ook de Nederlandstalige versie in kleur, en ik twijfel er niet aan dat die ook goed zal zijn. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
cartoonesk Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Op 10/1/2022 om 10:51, cartoonesk zei: Als alles goed gaat, komt dit jaar de herziene heruitgave van "Et Franquin créa la gaffe" eindelijk uit! Dat is iets waar ik naar uit kijk. Hij is al besteld/gereserveerd! Ik hoop maar dat hij op het juiste tijdstip uitkomt. Quote Link to comment
cartoonesk Posted March 30, 2022 Share Posted March 30, 2022 Op 28/3/2022 om 10:30, cartoonesk zei: Hij is al besteld/gereserveerd! Ik hoop maar dat hij op het juiste tijdstip uitkomt. Zut alors! Te vroeg gejuicht! Had ik nu maar niets gezegd! De verschijning van het boek Et Franquin créa la gaffe is weeral uitgesteld!!! Hij zou pas in oktober uitkomen nu. Quote Link to comment
cinco Posted March 30, 2022 Author Share Posted March 30, 2022 37 minuten geleden, cartoonesk zei: Had ik nu maar niets gezegd! Probeer realiteitsombuigende gedachten te vermijden. Quote Link to comment
cartoonesk Posted March 30, 2022 Share Posted March 30, 2022 26 minuten geleden, cinco zei: Probeer realiteitsombuigende gedachten te vermijden. Okay. Ik begrijp wat je bedoelt. Je hebt gelijk. Quote Link to comment
cartoonesk Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 Nog een boek betreffende Franquin aangekondigd voor dit jaar (19 augustus bij uitgeverij CFC). We zullen zien of deze beloofde aankondiging voor dit boekje wèl waarheid wordt. Het betreft een boek met illustraties of tekeningen die André Franquin voor zijn naasten heeft getekend, bv. voor verjaardagen of Valentijn. Ik ben benieuwd. fantasiooo 1 Quote Link to comment
Recommended Posts