Ga naar inhoud

Lestats Tekentafel


Lestat

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ja, maar dat viel wel mee eigenlijk, want dat is vooral streepjes zetten. De gotische tierlantijntjes waren een pak lastiger. Het was toch een volle dag om dat hele gebouw te zetten, zonder inkleuring dan nog. Het gebouw is gelukkig goed gedocumenteerd via schilderijen en prenten.

Link naar reactie
  • 2 months later...

Door heel veel werk op gewone job en bijberoep is er hier weinig meer gebeurd, dus wat zaken uit de oude doos die nog op mijn pc stonden.

 

In 2015 gepubliceerd in Tijdingen uit Leuven (tijdschrift voor afgestudeerde historici). Ik zag toen in Brussel een affiche van Charlie Hebdo hangen naast eentje voor de tentoonstelling n.a.v. de sterfdag van Karel de Grote 1200 jaar geleden. Dus de mop was snel gemaakt.

 

 

Cartoon Charlemagne_FM.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Omdat ik al een tijdje niets op papier heb gezet wegens omstandigheden: iets uit de oude doos!

 

In 2014 kreeg ik een vraag of ik een cartoon wou tekenen voor een boekje rond standbeelden in Leuven, uitgebracht door de Alumni Letteren. Met nog een cameo van toenmalig burgemeester Louis Tobback en toenmalig rector Rik Torfs.

 

 

12244743_1650752141830870_2655756865434596501_o.jpg

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...