Ga naar inhoud

Denkvoer.


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Ik denk dat er in België toch ook wel wat veranderd is. In mijn jeugd (sigh...) speelden we cowboy en indiaan op straat met revolvers die erg op echte leken. Dat is blijkbaar not done in deze tijden. (maar dit hoort waarschijnlijk in de 'Nostalgie' draad thuis :)).

 

Je at toen waarschijnlijk na het spelen van die geweldige drie musketiers repen ? Ik wel, toppertjes waren dat

 

3musketiers.jpg

Link naar reactie

Ik denk dat er in België toch ook wel wat veranderd is. In mijn jeugd (sigh...) speelden we cowboy en indiaan op straat met revolvers die erg op echte leken. Dat is blijkbaar not done in deze tijden. (maar dit hoort waarschijnlijk in de 'Nostalgie' draad thuis :)).

 

de wereld is veranderd.

In mijn jeugd reden er vijf auto's per week door mijn straat, was het bos nog van iedereen en spraken de mensen nog tegen elkaar. Jeugdbendes reden rond op brommers en rookten stiekem een sigaret en waren daardoor outlaws.

 

We maken keuzes als maatschappij, als het je niet bevalt, moet je maar andere keuzes maken hé.

Link naar reactie

Ik denk dat er in België toch ook wel wat veranderd is. In mijn jeugd (sigh...) speelden we cowboy en indiaan op straat met revolvers die erg op echte leken. Dat is blijkbaar not done in deze tijden. (maar dit hoort waarschijnlijk in de 'Nostalgie' draad thuis :)).

 

"Pief paf poef jij bent dood anders doe ik niet meer mee."

 

Jaaa, die tijden ken ik ook nog wel. Bonanza met Boss Hogg, Daktari met die schele leeuw Clarence. Dat waren pas tijden.

 

clarencethecrosseyedliocd7.248.jpg

Link naar reactie
  • 11 months later...
  • 4 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

http://www.theatlantic.com/magazine/archive/2012/03/how-your-cat-is-making-you-crazy/308873/

 

 

Jaroslav Flegr is no kook. And yet, for years, he suspected his mind had been taken over by parasites that had invaded his brain. So the prolific biologist took his science-fiction hunch into the lab. What he’s now discovering will startle you. Could tiny organisms carried by house cats be creeping into our brains, causing everything from car wrecks to schizophrenia?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Teveel naar Discovery Channel gekeken ?

Neen. Ik lees enkel zaken die verschijnen in min of meer gerenommeerde tijdschriften. Digitaal, welteverstaan.

 

Waarom interacties en invloed van micro-organismen op de mens nu weer moeten geridiculiseerd worden is mij enigszins vreemd...

Link naar reactie

Tiens, de mogelijke link tussen toxo en bepaalde aandoeningen las ik recent op een andere site.

 

Waar ik het las weet ik niet meer, maar ik heb dan ook een kat. ;)

(Ik ben het gewoon vergeten omdat het iets was dat je pas leest na veelvuldig doorklikken. )

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

We moeten zo snel mogelijk alle biomaterie in kaart kunnen brengen en manipuleren. Een hoop eencelligen gewoon voorgoed uitroeien, sommige modificeren en eventueel nieuwe creëren die enkel voordeel leveren.

Link naar reactie

We moeten zo snel mogelijk alle biomaterie in kaart kunnen brengen en manipuleren. Een hoop eencelligen gewoon voorgoed uitroeien, sommige modificeren en eventueel nieuwe creëren die enkel voordeel leveren.

Onder de eencelligen wordt nu een alliantie gevormd tegen Mauser. Ze zullen landen op de kust van Normandie en dan oprukken naar Menen.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Op moment van aanslag Bataclan stonden 6 gewapende militairen voor de deur, maar ze deden niets

De avond van de aanslag op de Parijse Bataclan, 13 november 2015, hielden zes Franse militairen de wacht voor de concertzaal. Zij zijn echter niet tussengekomen omdat dat niet voorzien was in hun ‘rules of engagement’. Dat heeft cdH-parlementslid Georges Dallemagne dinsdagochtend gezegd op Bel RTL, op de dag dat het rapport van de Franse onderzoekscommissie wordt voorgesteld.

 

“We weten dat de gendarmerie niet is tussengekomen toen ze ter plaatse was”, aldus het parlementslid. “We weten dat er zes gewapende militairen voor de Bataclan stonden die niet zijn tussengekomen op het moment dat het bloedbad in de Bataclan aan het gebeuren was. Ze waren van mening dat ze niet moesten tussenkomen, omdat dat zo niet in hun ‘rules of engagement’ stond. Die regels schreven voor dat ze enkel zichzelf moesten beschermen. Dat is helemaal ongelooflijk, hallucinant.”

 

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160705_02371424/op-moment-van-aanslag-bataclan-stonden-6-gewapende-militairen-voor-de-deur-maar-ze-deden-niets

 

Dan zou dat wat die zanger van Eagles of Death Metal allemaal zei over de gebeurtenissen ook wel eens waar kunnen zijn zeker?

Link naar reactie

Maar Jesse Hughes is een ami, die mag en kan je niet geloven op zijn woord. En: hij is een vuurwapenbezitter.

 

Hé waarom heeft die Jesse Hughes zich dan niet verdedigd tegen de terroristen ? Dat is toch de mantra: bewapen alle mensen en iedereen kan zich verdedigen.......

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

In Frankrijk mag je helemaal geen wapens dragen. Net als in Nederland en hier in België. En de rest van Europa. Misschien in wel in enkele Balkan-regio's maar dat zal het dan ook zijn.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nee, retep.

kijk. We laten gewoon alles zo: geen wapens, enkel te gebruiken door politie en staande legers. Dat is het beste.
Want dan gebeuren er geen ongelukken en geen terreurdaden.

Misschien best maar alle wapens confisceren en vernietigen en de bezitters nog een fikse gevangenisstraf geven, vlug een wet die retroactief wekt opstellen en erdoor jagen, om dergelijke maatregelen te kunnen nemen. Dat zal ze leren: wapens zomaar in huis halen en heelder gemeenschappen en naties onveilig maken met bizarre fantasieën over milities, inbrekers en kwaadaardige overheden die enkel maar uit zijn op plunder en slavenarbeid. Heropvoeden die lui.

 

Link naar reactie
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...