Johan Posted July 24, 2020 Author Share Posted July 24, 2020 Het album "Schets en Scheef" (toffe titel trouwens ) aangeschaft. Verschillende tekenaars maar Wouter Van Ghysegem bereid gevonden om me een mooie tekening te maken. Quote Link to comment
Johan Posted July 27, 2020 Author Share Posted July 27, 2020 Van de reeks Ridiculand van Wouter Goudswaard was verleden jaar al een deel 2 uitgekomen. Dringend tijd om hem aan te schaffen dus.... Quote Link to comment
Johan Posted July 29, 2020 Author Share Posted July 29, 2020 Tja, bij Geinz had ik een probleem. Op zijn webshop had ik blijkbaar alles al, tot ik nog een klein boekje Juttertje vond... Quote Link to comment
Johan Posted August 6, 2020 Author Share Posted August 6, 2020 Ik ben tevreden dat ik deel 3 van de reeks "De Ever & De Roos" van Kurt Cassauwers kon aanschaffen... Quote Link to comment
Johan Posted August 12, 2020 Author Share Posted August 12, 2020 Ik had de naam Bart Vliegen al verschillende keren zien voorbijkomen (Beeldstorm), maar nu pas zijn album "So Far No Good" aangeschaft. Quote Link to comment
Johan Posted August 13, 2020 Author Share Posted August 13, 2020 Tuurlijk maak ik reclame voor Pascal Agotha, als je zo'n schitterende titel van je reeks verzint : Nahoj (al 2de album) Quote Link to comment
Illustrator Pascal Posted August 13, 2020 Share Posted August 13, 2020 Super! Quote www.illustratorpascal.be Link to comment
Kool Thing Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 Op 29/7/2020 om 12:34, Johan zei: Tja, bij Geinz had ik een probleem. Op zijn webshop had ik blijkbaar alles al, tot ik nog een klein boekje Juttertje vond... Vind ik een machtig boekje. Mooi getekend door Daniel Vandenbroek Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Johan Posted August 17, 2020 Author Share Posted August 17, 2020 Normaal ging ik Dennis Spaans zien verleden jaar op de stripbeurs van Breda voor het album Ray Penna Mysteries bij Syndikaat. Maar hij was toen verhinderd en met een beetje geduld lukt het dus ook.... Quote Link to comment
Johan Posted August 19, 2020 Author Share Posted August 19, 2020 Michiel Van De Pol heeft ook een (getekend) dagboek ten tijde van corona uit, met de moderne titel "Huidhonger" Quote Link to comment
Johan Posted August 20, 2020 Author Share Posted August 20, 2020 Stedho had ook nog een album van Daan Quichot liggen Quote Link to comment
Johan Posted August 22, 2020 Author Share Posted August 22, 2020 Ik was ooit op een tentoonstelling van Etienne Hauwaerts. Daar vertoonde hij zijn air brush-schilderijen, meestal van covers van bekende strips. Ik dacht bij mezelf, daar wil ik er ook één van later. Dit is een fragment uit een strip. Quote Link to comment
Johan Posted August 26, 2020 Author Share Posted August 26, 2020 De familie heeft weer een nieuw album "Het spookkasteel" uitgebracht. Tekeningen van Jeroen Baeken, Vitalski en Serge Baeken. Quote Link to comment
Johan Posted August 29, 2020 Author Share Posted August 29, 2020 Meinder Buynink heeft nu al 7 delen uit van zijn strip "Vindt ie grappig". Dringend tijd dus om er enkele aan te schaffen. Quote Link to comment
Johan Posted September 1, 2020 Author Share Posted September 1, 2020 Al op de hoogte van het bestaan, maar nu pas aangeschaft : Lectrr en FACTS. En zeggen dat ik hem daar voor de eerste keer bij zijn debuut in het Internationaal Congres Centrum al ontmoet heb.... Quote Link to comment
Johan Posted September 3, 2020 Author Share Posted September 3, 2020 Marc Verhaegen heeft een nieuwe Senne en Sanne (Tjernobyl) uitgebracht. Quote Link to comment
Johan Posted September 7, 2020 Author Share Posted September 7, 2020 Met haar nieuwe album "Donkere nacht voor de ziel" is Jessica Raes ongerust dat de kindjes bang zijn van de Duivel. Gelukkig zit ik niet meer in die leeftijdscategorie.... Quote Link to comment
Johan Posted September 8, 2020 Author Share Posted September 8, 2020 Van de reeks Timo van Alex Turk bestaan al zeker 6 delen. Alleen nummer 4 kan ik niet vinden !! Quote Link to comment
Ron P Posted September 9, 2020 Share Posted September 9, 2020 5 uren geleden, Johan zei: Van de reeks Timo van Alex Turk bestaan al zeker 6 delen. Alleen nummer 4 kan ik niet vinden !! Vanaf 1 Euro: hier Quote Link to comment
Johan Posted September 12, 2020 Author Share Posted September 12, 2020 Bij Luc Cromheecke was het net iets anders. Ik had liever niks van zijn reeksen (Taco Zip, Plunk, Tom Carbon) maar eerder een apart verhaal : het werd dus "De tuin van Daubigny". Quote Link to comment
SPeeDy Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Prachtig! Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Johan Posted September 14, 2020 Author Share Posted September 14, 2020 Zoals ik altijd al dacht : tekenen zit in de familiegenen. Nicolas Verhaeghe (neef van Christian) heeft zijn cartoons die hij maakte tijdens de lockdown gebundeld in een uitgave. Quote Link to comment
fenip Posted September 14, 2020 Share Posted September 14, 2020 Op 12/9/2020 om 11:19, Johan zei: Bij Luc Cromheecke was het net iets anders. Ik had liever niks van zijn reeksen (Taco Zip, Plunk, Tom Carbon) maar eerder een apart verhaal : het werd dus "De tuin van Daubigny". Heel mooi! Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
Johan Posted September 16, 2020 Author Share Posted September 16, 2020 Verzamelaars zijn zeker al op de hoogte van de signeersessies van Expo59 (ex-B-Gevaar). Erik De Graaf was één van de eerste uitgenodigden... Quote Link to comment
Johan Posted September 21, 2020 Author Share Posted September 21, 2020 Ik heb besloten om de twee albums van Wilbert van der Steen Zon en Licht aan te schaffen. Quote Link to comment
SPeeDy Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 Schitterend besluit! Je hebt Ayak en Por toch ook al hoop ik? Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Johan Posted September 21, 2020 Author Share Posted September 21, 2020 Alleen het album met "Mottige thee/Oude schilder en de zee/Pet..." Quote Link to comment
Johan Posted September 24, 2020 Author Share Posted September 24, 2020 Voor het eerst op de stripbeurs van Gooik in 2018 heb ik Floris De Smedt gezien. Nu blijkt hij al 5 delen van zijn serie "Kapitein Ansjovis" uit te hebben. Quote Link to comment
Johan Posted September 29, 2020 Author Share Posted September 29, 2020 Bij Nijgh & Van Ditmar het boekje "Weg" van Nynke Kuipers aangeschaft. Quote Link to comment
Johan Posted September 30, 2020 Author Share Posted September 30, 2020 Ik ben blij dat ik Wauter Mannaert gevraagd heb voor een tekening van Yasmina nog voor de tentoonstelling in Tour en Taxis. Quote Link to comment
Johan Posted October 5, 2020 Author Share Posted October 5, 2020 Niet dat ik zelf ambities heb, maar ik het toch het album "Striptekenen" van Steven De Rie aangeschaft. Quote Link to comment
Johan Posted October 7, 2020 Author Share Posted October 7, 2020 Blijkbaar heeft de Charles-bubbel nog veel inspiratie, want Ersel tekende al het 21ste album van "De pioniers van de nieuwe wereld". Quote Link to comment
starbucks Posted October 7, 2020 Share Posted October 7, 2020 Amai wat kijkt die scheel... Quote Link to comment
Johan Posted October 9, 2020 Author Share Posted October 9, 2020 Franky Drappier was weer aan het "kriebelkrabbelen" (zijn eigen woorden) in Wilrijk. Hij tekent vooral varianten/persiflages van oudere covers, misschien tijd voor een album, uitgevers... Quote Link to comment
Johan Posted October 12, 2020 Author Share Posted October 12, 2020 Pieter De Poortere heeft een nieuwe serie uit : Lees-trip. Ik heb "de leeuwen van Vlaanderen" aangeschaft.. Quote Link to comment
Johan Posted October 14, 2020 Author Share Posted October 14, 2020 In afwachting van zijn nieuwe strip vol dieren heeft Tom Laureysens al een smaakmakertje gemaakt. Quote Link to comment
Johan Posted October 15, 2020 Author Share Posted October 15, 2020 Van de serie De queeste van Yin van Isabel Baele heb ik de nummers 1 en 3, en ook zelfs een Engelse versie. Ik veronderstel dan dat ik deel 2 de volgende keer zal moeten zoeken, maar met welke titel en bij welke uitgeverij ?? Quote Link to comment
Johan Posted October 19, 2020 Author Share Posted October 19, 2020 Spijtig dat de Standaard uitgeverij geen albums geeft aan hun tekenaars. Zo kon Christian Verhaeghe me geen album opsturen, gelukkig vond hij nog een tekening (Amika), die Olga Ooms prachtig inkleurde... Quote Link to comment
linthout Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 ????? Standaard Uitgeverij geeft wel gratis albums aan de auteurs. Quote Link to comment
SPeeDy Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 On 10/15/2020 at 11:22 PM, Johan said: Van de serie De queeste van Yin van Isabel Baele heb ik de nummers 1 en 3, en ook zelfs een Engelse versie. Ik veronderstel dan dat ik deel 2 de volgende keer zal moeten zoeken, maar met welke titel en bij welke uitgeverij ?? Ik dacht enkel in eigen beheer uitgegeven. Stuur haar anders een PM, ze zit op facebook. (ik mis zelf deel 3 nog, stond op mijn “aan te schaffen op een beurs in 2020”-lijst) Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Recommended Posts