Ga naar inhoud

Homepage Johan Van Ransbeeck


Johan

Recommended Posts

Een overzicht van 2020. 

Begin dit jaar zag ik het wel goedkomen met mijn doel van 7.000 “verschillende” tekenaars/inkleurders (m/v) voor mijn website.  Er stonden toen diverse stripbeurzen op de planning, de eerste voor mij was het “festival van Geraardsbergen”.  En dan kwam plots de “lockdown” en sneuvelde het ene festival na het andere, een kruis alzo door mijn planning.  Ik heb dan maar besloten om voor een tekening Vlamingen/Nederlanders online aan te schrijven (ik had sommigen trouwens toch al van alles beloofd) én op dit forum als steun ook te tonen.  Er is maar één weekend voor mezelf een stripfestival doorgegaan (zaterdag in Wilrijk én zondag in Aarschot).

 

Een tweede probleem was dat ik mijn leesachterstand net had weggewerkt.  Maar gelukkig kreeg ik de hulp van Kool Thing (zijn stripkast had plaats nodig voor nieuwe aanwinsten) en Rhanlust (had een partij hardcovers in de aanbieding), zodat ik de tijd toch nog rustig kon doorkomen met strips lezen.

Bij de afrekening constateer ik dat ik in 2020 evenveel heb uitgegeven als de vorige jaren.  Alleen zijn de kosten voor inkomen, drankjes en voedsel, reiskosten,… nu veranderd in portokosten.  Een andere verschil is ook dat ik dit jaar wel veel albums heb aangeschaft, meer dan de vorige jaren trouwens.

 

En ja, ik heb mijn doel behaald !  [De 7.000ste was Benoît Boeuf dankzij Ives Brabant]

Link naar reactie
11 uren geleden, Johan zei:

Een overzicht van 2020. 

Begin dit jaar zag ik het wel goedkomen met mijn doel van 7.000 “verschillende” tekenaars/inkleurders (m/v) voor mijn website.  Er stonden toen diverse stripbeurzen op de planning, de eerste voor mij was het “festival van Geraardsbergen”.  En dan kwam plots de “lockdown” en sneuvelde het ene festival na het andere, een kruis alzo  door mijn planning.  Ik heb dan maar besloten om voor een tekening Vlamingen/Nederlanders online aan te schrijven (ik had sommigen trouwens toch al van alles beloofd) én op dit forum als steun ook te tonen.  Er is maar één weekend voor mezelf een stripfestival doorgegaan (zaterdag in Wilrijk én zondag in Aarschot).

 

Een tweede probleem was dat ik mijn leesachterstand net had weggewerkt.  Maar gelukkig kreeg ik de hulp van Kool Thing (zijn stripkast had plaats nodig voor nieuwe aanwinsten) en Rhanlust (had een partij hardcovers in de aanbieding), zodat ik de tijd toch nog rustig kon doorkomen met strips lezen.

Bij de afrekening constateer ik dat ik in 2020 evenveel heb uitgegeven als de vorige jaren.  Alleen zijn de kosten voor inkomen, drankjes en voedsel, reiskosten,… nu veranderd in portokosten.  Het andere verschil is ook dat ik dit jaar wel veel albums heb aangeschaft, meer dan de vorige jaren trouwens.

 

En ja, ik heb mijn doel behaald !  [De 7.000ste was Benoît Boeuf dankzij Ives Brabant]

😀👍

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...