Jump to content

Homepage Johan Van Ransbeeck

Johan

Recommended Posts

Volgende zondag gepland om naar Aalst Stript ! te gaan.

En ik zou mezelf niet zijn, mocht ik niet van alles gepland hebben.  Ik wil album 3 van de familie Super van Willy Linthout, Christian Iken wil ik nog eens zien in combinatie met Shirow, hoewel ik daarvoor ook een speciaal boekje uit Merchtem van bijheb, ik zou graag de allerjongste Alexander van Bart Proost willen hebben, D'auwe heeft me beloofd dat hij de nieuwe Rooie Oortjes zal meehebben, Wim Vlieg zou ook een nieuw album uithebben, Frits De Blieck zou ook zijn nieuwste album bij uitgeverij Bonte meebrengen,,dankzij Nelly van winkel Hermelijn nog aan enkele De Kiekeboes aangeraakt voor Steve Van Bael, ik moet eindelijk mijn schuld aan Ivan Bulté terugbetalen en wie weet wie we nog allemaal tegen het lijf lopen 😉

2024Aals.jpg

37 minuten geleden, SPeeDy zei:

Is Ronse op uitnodiging of enkel leden van een vereniging of zo? Vind daar niks over.

Ronse is een (betalende) signeersessie voor (meestal) tekeningverzamelaars op uitdrukkelijke uitnodiging van de organisatoren.

Het gaat nu al voor de 10de keer door (ik weet al van 5 verschillende locaties)

Al aan het plannen...volgende week is zaterdag Breda aan de beurt...

Toch al een paar namen gezien die ik nog niet ben tegengekomen :

Lizette Beelen

Eglantine Dennis

Fee Van Drunen

Iris Habraken

Chantal Knijf

Hans lijklema 

Geert Vander Pol 

Edwin Stierman 

Robin Van Veltom

Leon Verhoeven 

Grete Line Vood 

Willy Harold Williamson

2024Breda.jpg

• 2 weeks later...

Man, man, man...vijf stripbeurzen op een rij (Aalst, Knokke, Temse, Breda, Wilrijk).  Vroeger was dat gewoontjes, maar nu begin ik dat toch te voelen....zou ik dan toch de ouderdom beginnen voelen. 😅

In Wilrijk zat mijn tas weer goed vol.  Tja, ik moest dan ook al mijn recente albums van Arcadia ophalen, evenals die van het Vlaams Stripcentrum (Fenix, Sfinx, Erfgoedreeks en Poespoes van Steven De Rie) of de 3 laatste Monster Movies van Patrick Cornelis.  Of nog deel 4 van Ama van Kurt Cassauwers, deel twee Frezal's World van Jan De Wolf, de nieuwe reeksen van Peter Nuyten (Guning Darah) en John Heijink (Cody), Livinus Pelgrims had ook een nieuw album uit (Anatomie v/h beeldverhaal).

En dan was er nog de nog onbekende Cas Lofthuis met zijn album Project Parasomnia.

TLOFTHUISCAS02.jpg