linthout Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Gezocht: Absolute League of Extraordiany Gentlemen vol 2. Quote Link to comment
linthout Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Voor alle duidelijkheid , ik zoek de ABSOLUTE edition. Dat is een hardcover op groter formaat, met box. Quote Link to comment
niemand Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 cheap comics. de tweede staat er nog tussen : http://www.cheap-comics.com/league-extraord-c-21_437.html 49,99 euro, snelle afhandeling, zeer goed verpakt. Quote Link to comment
linthout Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Heel veel dank. Ik heb hem meteen besteld. Vreemd, ik heb daar eergisteren nog gekeken en toen vond ik hem niet. Maar nu dus wel! Tot vrijdag bij Betty? Quote Link to comment
niemand Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 tiens, dubbele post. Quote Link to comment
niemand Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Vrijdag moet ik heel de dag werken. Quote Link to comment
linthout Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Jammer. Maar...Werken gaat voor. Een volgende keer trakteer ik je op een koffie of een pint..Of een of ander groen drankje... Want ik kan me voorstellen dat Spock wel wat anders drinkt... De reden waarom ik de box niet vond was omdat hij niet als 'League of the extraordinary gentlemen' op de site stond, wel als LOEG. Quote Link to comment
acor Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Een volgende keer trakteer ik je op een koffie of een pint..Of een of ander groen drankje... Want ik kan me voorstellen dat Spock wel wat anders drinkt... Hij is verzot op Plomeeksoep. Quote Link to comment
niemand Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Jammer. Maar...Werken gaat voor. Een volgende keer trakteer ik je op een koffie of een pint..Of een of ander groen drankje... Want ik kan me voorstellen dat Spock wel wat anders drinkt... De reden waarom ik de box niet vond was omdat hij niet als 'League of the extraordinary gentlemen' op de site stond, wel als LOEG. Hola ! nu is-t-ie weg ! Â Ik zoek bij Cheap nooit op naam. Ik klik op TPB's-HC's en daarna op de reeksnaam. Dan zie je direct alle bundels die hij van die reeks in stock heeft. Â Soep is niet nodig. Water is ook goed. Quote Link to comment
Timhardt Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Hola ! nu is-t-ie weg ! Â Ik zoek bij Cheap nooit op naam. Ik klik op TPB's-HC's en daarna op de reeksnaam. Dan zie je direct alle bundels die hij van die reeks in stock heeft. Â Soep is niet nodig. Water is ook goed. en anders vragen, want ik weert uit ervaring dat hij nog een hoop heeft staan dat niet op de site staat. Quote Link to comment
niemand Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Ik weet ook uit ervaring dat er ook dingen op de site staan die hij niet meer heeft Quote Link to comment
Recommended Posts