Ga naar inhoud

Spybond, De eerste Jaren


CBP2

Recommended Posts

Bij deel 3 Aanbelandt met de Titel : In Parijs 

Lekker kort en krachtig en verteld ook waar het verhaal zich gaat afspelen.

 

Ik heb het hele verloop al in de planning en weet al wat ik kwijt wil en hoef het alleen maar op papier te zetten.

 

Het vroegere deel 3 In Parijs , zat in een 80 bladzijden groot schoolschriftje En vertelde het verhaal net wel even anders en ik twijfel nu nog of ik hier nieuwe leden laat toevoegen (in deel 4 gaat dat in ieder geval wel gebeuren) , al doende kom ik erachter.

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

complete week later !😆

Excuus . Had tijd nodig om op de andere topic deel 43 deels opnieuw te tekenen, geen papierverspilling , maar wel gigantisch gum werk en flink over het verhaal nadenken.

Dus nu weer de tijd om ook aan deel 3 te werken. 

Meestal om en om , maar soms ook tegelijkertijd

 

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

In Het Volgende deel nemen we enkele Spy`s mee richting Italie . Venetie , om precies te zijn. Hier bevind zich een overvolle bajes waar Sunspy voor gevraagd is om enkele gevangenen van over te nemen , om te plaatsen in de Spybond. Als jullie het nog herinneren: De Spybond is een soort opvanggebied voor bajesklanten uit overvolle gevangenissen om te wonen onder toezicht , waarbij ze geacht worden hun leven te beteren voordat ze op vrije voeten komen.

In Venetie blijkt een behoorlijk aantal te zijn geselecteerd voor de Spybond!

 

Deel 4 In Italie 

 

Tevens probeer ik een nieuwe potlodenset uit , aangezien de zachtpuntige Derwent coloursoft niet meer doen wat ik wilde met mijn huidige printer/scanner. De kleuren zijn Flets en er word geen onderscheidt gemaakt tussen de donkere en lichte varianten van dezelfde kleuren door de scanner. 

De nieuwe potloden zijn de Faber Castell Goldfaber 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...