Yncke Posted January 16, 2022 Share Posted January 16, 2022 Tweede ronde. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ? Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A De antiquariaat / boekhandel uit De droom van de walvis, een strip van Ragebol, getekend door Frank en geschreven door Bom. Cartoonesk B Dan die garage uit Atom Agency. cinco yncke.be Link to comment
Waldorf Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 Lastige ronde, dit zijn toch twee lievelingen van me. Ik ga toch voor de garage, er zitten veel boekhandels in dit toernooi. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
cinco Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 Voor de mensen die zich aan het Engels storen in de tweede afbeelding, hier is de Nederlandstalige versie: Link to comment
Ambreville Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 13 minutes ago, cinco said: Voor de mensen die zich aan het Engels storen in de tweede afbeelding, hier is de Nederlandstalige versie: stond dat in deel 1 of 2? Dan snor ik de Black & White-versie wel op. Link to comment
cinco Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 Zojuist, Ambreville zei: stond dat in deel 1 of 2? Dan snor ik de Black & White-versie wel op. deel 1 Link to comment
cinco Posted January 27, 2022 Share Posted January 27, 2022 Schwartz kan altijd zo veel kleine details in zijn tekeningen stoppen. Het is daarom ook dat ik deze plaat gekozen heb. Link to comment
cinco Posted January 28, 2022 Share Posted January 28, 2022 Ik bedoel... er hangt een vliegenvanger aan de ventilator! Wat wil je nog meer?? Link to comment
cinco Posted January 28, 2022 Share Posted January 28, 2022 En in welke garage kan je zo uitgebreid tafelen? Link to comment
cinco Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Laat al dat eten dat je hier aangeboden wordt niet schieten. De vrouw des huizes heeft nog genoeg in voorraad om een derde ronde door te komen. Link to comment
Recommended Posts