Ga naar inhoud

[Tweede Ronde (6)] winkel 42 vs. winkel 17


Waldorf

[Tweede Ronde (6)] winkel 42 vs. winkel 17  

66 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 26-01-22 at 16:49

Recommended Posts

Tweede ronde.

 

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?

Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

20211202090441687_0001.jpg.3d503fb91b8f8

Mijn eerste kennismaking met het rollenspel D&D was in de film ET maar toen wist ik niet juist wat ze aan het spelen waren. Enkele jaren later kreeg ik een duidelijker beeld door de strip Draken en Kerkers in het weekblad Kuifje (door Bosse en Darasse), waar een groepje avonturiers in een rustig Ardens dorp regelmatig samenkomt om "heroïsche avonturen en gruwelijke drama's" te beleven. De Dungeon Master is eigenaar van een typische kruidenierswinkel die we enkel nog in strips en films te zien krijgen. Pas 35 jaar later ben ikzelf effectief D&D beginnen spelen en telkens moet ik terugdenken aan Jos, sorry, Astrobald De Sluwe die het in zijn winkel aan de stok krijgt met Hemoglobine.

 

Bonte

 

 

B

 

schwatrtzSrigraphie.jpg.56519c5a2bf2e86b

 

 

mister o

 

 

Edit: Yncke: Ik ben 't aan 't verknoeien...

 

 

Quote Waldorf: Die rommelmarkt is fantastisch. Er zitten zo onwaarschijnlijk veel verwijzingen in. Dupoil, bij voorbeeld, is de taxidermist uit De gorilla heeft het gedaan.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Zojuist, Ambreville zei:

Dan verdient die wel wat meer stemmen.

Verdwaalde stemmers, je kan je stem bovenaan simpel aanpassen. De rest, gewoon optie A nemen.

 

Dat is nu ook niet waar ik op aanstuurde, ik ben wel blij dat het een uitgave in gang heeft gezet 🙂

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...