lukoste Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Deel hier je mooiste boxen/sleeves... voor strips, alsook al je vragen hieromtrent. Quote Link to comment
lukoste Posted January 25, 2022 Author Share Posted January 25, 2022 De box voor Gung Ho is een van mijn favorieten. Quote Link to comment
lukoste Posted January 25, 2022 Author Share Posted January 25, 2022 Gaat Dargaud ons in de kou laten staan? Quote Link to comment
lukoste Posted January 25, 2022 Author Share Posted January 25, 2022 Silvester kondigde recent niet alleen de laatste verhalen van walking dead aan, maar gelukkig ook boxen! Quote Link to comment
esteban² Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Gung Ho en Alim de Leerlooier zijn de mooiste boxen uit mijn verzameling. Nuja, het zijn dan ook de énige boxen in mijn verzameling. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 3 uren geleden, lukoste zei: ... Waar komen deze Nero's vandaan? Quote Link to comment
Mzee Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 10 boekjes Nero 60 HC op iets kleiner formaat van de Standaard 23 op 17 cm Ik weet het want ik heb ze toevallig zelf juist uit mijn kast gehaald dit week-end om te verkopen Als er iemand geinteresseerd is 25 euro voor de hele reeks Quote Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen. Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. https://www.2dgalleries.com/profile/mzee Link to comment
sjaakie Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Ik heb de Gung Ho box nog wat extra laten versieren. Quote Link to comment
lukoste Posted January 25, 2022 Author Share Posted January 25, 2022 3 hours ago, esteban² said: Gung Ho en Alim de Leerlooier zijn de mooiste boxen uit mijn verzameling. Nuja, het zijn dan ook de énige boxen in mijn verzameling. Alim is inderdaad een nette box. Quote Link to comment
lukoste Posted January 25, 2022 Author Share Posted January 25, 2022 Kan nog altijd niet geloven dat je dit weggooit @cinco Quote Link to comment
lukoste Posted January 25, 2022 Author Share Posted January 25, 2022 Ook de mooie box van Orbital voor de eerste 8 sc mag hier genoemd worden Quote Link to comment
lukoste Posted January 25, 2022 Author Share Posted January 25, 2022 Overigens vind ik het wel balen dat reeksen als Ter en Op Mars nu compleet met een sleeve worden aangeboden. Dan wacht ik in het vervolg wel af. Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 42 minutes ago, lukoste said: Overigens vind ik het wel balen dat reeksen als Ter en Op Mars nu compleet met een sleeve worden aangeboden. Dan wacht ik in het vervolg wel af. Maar als je dan afwacht, komt het ook voor dat ze niet als complete reeks uitkomen en heb je een hele moeilijke tijd om ze nog vast te krijgen. Quote Link to comment
kbellon Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 44 minuten geleden, lukoste zei: Overigens vind ik het wel balen dat reeksen als Ter en Op Mars nu compleet met een sleeve worden aangeboden. Dan wacht ik in het vervolg wel af. Aha heb Ter met sleeve besteld en ga waarschijnlijk met Op Mars hetzelfde doen. Heb niet afgewacht op de sleeve, maar gewoon nog niet van gekomen. Dacht in mezelf ook wel van "stom voor degenen die dan trouw bij uitgave alles aangeschaft hebben". Quote Link to comment
lukoste Posted January 25, 2022 Author Share Posted January 25, 2022 3 hours ago, sjaakie said: Ik heb de Gung Ho box nog wat extra laten versieren. Ik ga het toch maar durven vragen: wat is dat? Quote Link to comment
linthout Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Ik hou ook enorm van boxen. Vreselijk vind ik: tegenwoordig gooien ze een blad rond een paar boeken samen en noemen ze dat ook al een box. Toch als ze dit willen verkopen. Quote Link to comment
sjaakie Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 8 minuten geleden, lukoste zei: Ik ga het toch maar durven vragen: wat is dat? Handtekening van Von Kumant en Von Eckartsberg Quote Link to comment
Tweetie Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Niemand met een eindelijk complete Kobijn box? Quote Link to comment
bammar Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Zojuist, Tweetie zei: Niemand met een eindelijk complete Kobijn box? Zie mijn foto 4 Quote Link to comment
Tweetie Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 54 minutes ago, bammar said: Zie mijn foto 4 Ah, yes, nu zie ik 'em erbij staan. Quote Link to comment
Recommended Posts