Ga naar inhoud

[Derde Ronde (6)] winkel 27 vs. winkel 5


Yncke

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?  

62 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 11-02-22 at 08:00

Recommended Posts

Derde ronde. 

 

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?

Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

Isabel.jpg.1d6dbd21ef029d0c0c689a8dfb0f3

Uit "Het orakel van Delft" van de reeks Isabel van Will: een pittoreske kruidenwinkeltje. 

 

Dit winkeltje (kruiden annex apotheker) nodigt uit om verschillende soorten thee's en kruiden te kopen, evenals middeltjes tegen nachtmerries. Een krakende plankenvloer, zakken, tonnen, bokalen her en der, drankjes,en een overmaat aan andere waren waarvan je je afvraagt of die ooit verkocht worden. Het vriendelijke oude vrouwtje. Dit is een winkeltje zoals er vroeger in Leuven wel een paar waren. 

 

Spiro

 

 

B

 

afbeelding.png.997d6c4bc2d0521a1dec7e5fc

Magasin Général

 

cinco

Link naar reactie
  • Bonte pinned this topic
  • Yncke unpinned this topic
2 minuten geleden, Ambreville zei:

Dat is toch niet zo veel verschillend van een uitgebreide bespreking :) Hint in het centrum van het berldverhaal hebben ze het winkeltje een keer nagebouwd.

 

Ik moet zien hoe ik mijn campagne-fonds het best gebruik. De kans bestaat dat die viskraam van jou doorgaat en tegen die Franquin-garage van mij uitkomt, Dan moet ik daar ook nog eens hopen energie insteken. :blink:

 

Link naar reactie
3 minutes ago, cinco said:

 

Ik moet zien hoe ik mijn campagne-fonds het best gebruik. De kans bestaat dat die viskraam van jou doorgaat en tegen die Franquin-garage van mij uitkomt, Dan moet ik daar ook nog eens hopen energie insteken. :blink:

 

Een garage uit een kortverhaal tegen de winkel die tien delen lang het hart van een superbe serie vormde. Ik zou wel weten wat kiezen. 

 

 

 

Link naar reactie
5 minuten geleden, Ambreville zei:

Een garage uit een kortverhaal tegen de winkel die tien delen lang het hart van een superbe serie vormde. Ik zou wel weten wat kiezen. 

 

Aan je stem hierboven te zien ga je toch ook voor wat Marcinelle-nostalgie in plaats van voor het hart van die superbe serie. :P

 

Link naar reactie
1 minute ago, cinco said:

 

Maar is dat nu oprecht of is dat om wat op mijn gevoel te spelen zodat ik die onbesliste stem nog uitbreng in een andere thread? :unsure:

 

isabel is altijd een favoriet geweest. Will heb ik een aantal keren mogen ontmoeten, net als zijn zoon. 
Magasin was indtant love. Met Tripp heb ik dit jaar nog aangeschoven voor een diner. Voor mij isdit een duel waar beide even goed zijn.

 

 

 

Link naar reactie
3 minuten geleden, Ambreville zei:

isabel is altijd een favoriet geweest. Will heb ik een aantal keren mogen ontmoeten, net als zijn zoon. 
Magasin was indtant love. Met Tripp heb ik dit jaar nog aangeschoven voor een diner. Voor mij isdit een duel waar beide even goed zijn.

 

Was dat diner op die cruise? Ah nee, die cruise was zeker vorig jaar.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...