Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser
12 hours ago, IvoVWS said:

Graspop heeft net 74 nieuwe namen aan de affiche toegevoegd en wanneer ik de reacties op Farceboek kan ik alleen maar denken: "Ok boomer".

Mij zien ze daar alvast niet meer. Een mainstream pseudo-metalfeestje met voorspelbare acts zonder inhoud waarrond een deels gecamoufleerde, deels expliciete, politiek correcte kutsfeer  hangt te stinken die je dan mag doorspoelen met een zwaar overgeprijsde beker lauwe pis zonder alcohol. Want voor festivals worden specifieke bierbatches gebrouwen met een significant lager alcoholpercentage. VRT-Volt; gepresenteerd door derderangsposterboy Kobe Ilsen (kijk mij de wereld rondreizen en aan cultuur doen met uw belastinggeld, vuile pauper! ) en immer graaiende, dedainverspreidende rooie matrone Martine Tanghe, wisten een jaar of 2 ( of 3, ik wil er vanaf ) doodleuk te vertellen dat er niets a.d.h. was met het alcoholpercentage. Wat dus alweer een leugen was. Zoals we gewoon zijn van de reguliere lugenpresse.  Gelukkig dobbert Anunnaki de Waanzinnige ergens rond op een oceaan, anders kwam ze met haar communistische voorhoede nog wat debiel staan doen op de mainstage.

Het is inderdaad iets voor boomers. Maar ook voor verdwaasde millennials die gewoon wat hip willen doen.

Subsidies direct stopzetten voor dat corporate staatsonderonsje. Idem voor Werchter, pukkelflop e.a. ...

Getekend: onafhankelijk metaalhoofd.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Een muis, misschien meerdere, haalt mij al heel de week constant uit mijn slaap.  Ik hoor het krabben, knabbelen en vond ondertussen ook duidelijke sporen ... maar 'k krijg ze niet te zien.  Diervriendelijke muizenval gekocht, pindakaas als lokaas en wachten maar.  Opvallend, 't is al uren muisstil.  Ik vertrouw het niet.

 

cY0.gif

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
On 7/11/2019 at 12:28 PM, Hamirubi said:

Er schort toch iets met de flow en het ritme van De Vlaamse Leeuw. Karel Miry liet toch een steek of twee vallen.

Kan zoiets je meer bekoren:
 



Of dit:
 



Deze brengt mij in dubio, samen met het eerste nummer:
 



Of als we het bij den duits moeten halen:
 

 

Of den Occitaniër:
 




Sorry Karel, maar uw versie mist kracht.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ondanks mijn voorliefde voor wapens van allerlei slag, waren mijn  jeugdjaren niet echt gekenmerkt door veelvuldige aanwezigheid/bezit van zowel meléé als vuurwapens. Speelgoedwapens, daarentegen wel. ( alhoewel dat ook wel best met mate was )

Ooit kreeg ik eens een klein dolkje cadeau uit een souvenirswinkel in Dinant, toen we op verlof waren. En eens een zakmes omdat ik nog enkele jaren KSA-lid was. En we jaarlijks op kamp gingen. En een zakmes op de lijst van mee te brengen spullen stond.

Wanneer de financiën weer wat aangezuiverd zijn, zit de kans erin dat ik weer een en ander van gladii, kortelassen en main gauche dolken aanschaf. Een cavaleriesabel model 1796, een Poolse Szabla en een Russische Shashka zouden ook nog aan mijn muur mogen hangen.

Cold Steel en Kult of Athena hebben wel mooie dingetjes.

Link naar reactie

Een jonge Duitser heeft mijn oudste Land Rover gekocht. Ik heb dat ding 16 jaar in mijn bezit gehad. Tientallen keren de remtrommels afgenomen om de remmen goed te krijgen, een eeuwige strijd. Op een ijskoude oprit de defecte starter liggen demonteren was ook geen pretje. Anderzijds denk ik graag terug aan de ritten op het strand van Cadzand, de onmogelijk glibberige modder van Ronse of de monsterrit van Aalter naar Opheers, binnendoor. Langs Gent, Dendermonde, Willebroek, Leuven, Sint-Truiden... Als die Duitser er half zo veel lol mee zal hebben als ik mag hij al dik tevreden zijn. Godspeed!

 

SNB11599.thumb.jpg.4ce9599bb859b71404e92ed7205e489b.jpg

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
2 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Vraagje ivm betaling bij aankoop/verkoop van auto's onder private personen...regel jij dat met cash? Of moet dat met alle geweld electronisch zijn?

In dit geval had de koper knappende bankbrieven bij, het was geen groot bedrag. Bij mijn laatste aankoop heb ik gewoon overgeschreven omdat de verkoper iemand van de club was, en ik hem kon vertrouwen. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
38 minutes ago, Hamirubi said:

 

Aber so jung ist der Herr Kamerad Mauser auch nicht mehr.

Maar ik ga eerder voor de Defender 90/110 reeks. Waldorf zijn Rover is een II of een III series, als ik het goed heb...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
4 minutes ago, Waldorf said:

In dit geval had de koper knappende bankbrieven bij, het was geen groot bedrag. Bij mijn laatste aankoop heb ik gewoon overgeschreven omdat de verkoper iemand van de club was, en ik hem kon vertrouwen. 

Gezien die pestwetgeving met KYC/AML bestaat de kans erin dat je het mag gaan uitleggen als je een bedrag hoger dan 3000 euroots electronisch overschrijft. En aangezien auto's doorgaans meer dan 3000 euroots kosten, ga ik heus geen verantwoording gaan afleggen bij een suffe boomer in een al even duf bankkantoortje waarbij ik moet aantonen waar dat geld vandaan komt om een auto te kopen.

Vandaar, als er met cash kan betaald worden, hoe meer, hoe beter.

Link naar reactie

Van die die ik verkocht heb? Dat tellertje ging maar tot 99999, en het kan dus al eens rond geweest zijn. Nu stond het bijna op 95.000. Diesel, ja. Als je kan kiezen ga je beter voor de 2,25 benzine in een series. Stiller, vlotter, dorstiger.

De 110 van 1991 zit rond 115K km, de 130 van 2008) zit al een 215K.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 4/12/2019 om 16:08, Waldorf zei:

Van die die ik verkocht heb? Dat tellertje ging maar tot 99999, en het kan dus al eens rond geweest zijn. Nu stond het bijna op 95.000. Diesel, ja. Als je kan kiezen ga je beter voor de 2,25 benzine in een series. Stiller, vlotter, dorstiger.

De 110 van 1991 zit rond 115K km, de 130 van 2008) zit al een 215K.

oei, ik zit hier dus op het LandRoverClubForum

ben verloren gelopen

sorry.

Link naar reactie
10 minutes ago, Aleksandr said:

aiai, dat betekend dat je net werkeloos geworden bent?

Had ik vorige maand aan mijn pan  :e001:

ik wens je veel inspiratie & geluk

 

Dat niet maar ik ben wel niet meer gelukkig op mijn huidige baan. Het laatste semester ben ik letterlijk iedere dag met tegenzin gaan werken. 

 

Wat inspiratie betreft, ik heb al heel snel door dat het hoe je het schrijft belangrijker is dan wat je schrijft.

Iemand die zichzelf vasthoudend noemt in zijn CV, is gewoon een koppige steenezel. Een luierik "zoekt nieuwe en creatieve oplossingen" en pas op als je iemand tegenkomt die "zich assertief opstelt in de nieuwe media".  😁

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...