Kameraad Mauser Geplaatst: 12 februari Share Geplaatst: 12 februari Vinken braden in verse boter en gewikkeld in een jasje van vers gehakt verder laten marineren. Dat is vinkenzetten. Best lekker hoor. Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 12 februari Share Geplaatst: 12 februari en ik die dacht dat die vinken circa 800keer per uur suskewiek konden zeggen, maar dat is dus vermoedelijk nog voor het marineren Quote Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: 13 februari Share Geplaatst: 13 februari De Thames is weer in 60 jaar dichtgevroren. Terwijl Frankske van de VRT komt vertellen dat we slechts moeten kijken naar de laatste 30 jaar wat betreft klimaaat en veranderingen. En dat het klimaat net in die 30 jaar flink opgewarmd is en de koudegolven die we nu hebben almaar minder worden. Wat dus volgens hem het onomstotelijle bewijs is dat het wel degelijk klimaatopwarming is. En daarom mag @Aleksandr niet meer met zijn dieseltje Antweroen, Brussel en Gent binnen. Terwijl je geschiedenis bekijkt zoals het zou moeten je kan zien dat we nu weer een koudere periode binnengetreden zijn. Frankske Deboosere heeft ook geen wetenschappelijke opleiding genoten. Net zoals velen daar bij de VRT. Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 14 februari Share Geplaatst: 14 februari bedankt voor het medeleven, maar ik rij met een benzine wagen ok, wel een oudere benzinewagen alhoewel, oud? amper 22 jaartjes jong! had ik nu maar een gezelschapsdame van tweeëntwintig, die zou ook niemand <oud> durven noemen, en lekker jaloers zijn Quote Link naar bericht
Waldorf Geplaatst: 15 februari Share Geplaatst: 15 februari Ik heb een appelsien mee. Quote Link naar bericht
Waldorf Geplaatst: 15 februari Share Geplaatst: 15 februari Ongemerkt ben ik de kaap van 14.000 gepasseerd. Quote Link naar bericht
retep Geplaatst: 15 februari Share Geplaatst: 15 februari Ik vind die veel posters zo irritant. Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 15 februari Share Geplaatst: 15 februari en dat in nog geen 10 jaar, raar, jullie zijn beide op dezelfde dag <geboren>, zijn jullie soms veelpostende tweelingen? Quote Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: 15 februari Share Geplaatst: 15 februari Een sihamese tweeling. Quote Link naar bericht
Mask Geplaatst: 16 februari Share Geplaatst: 16 februari Ze zijn als één ei met twee dooiers als het ware. Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 16 februari Share Geplaatst: 16 februari oei, een spannerke dus Quote Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: 17 februari Share Geplaatst: 17 februari Pijn aan m'n schouder. Slechte matras. Tijd voor een nieuwe. Quote Link naar bericht
Waldorf Geplaatst: 17 februari Share Geplaatst: 17 februari En een goed hoofdkussen. Quote Link naar bericht
Hamirubi Geplaatst: Vrijdag om 14:10 Share Geplaatst: Vrijdag om 14:10 Refereren aan, referentie aan. Niet refereren naar! Quote Link naar bericht
Waldorf Geplaatst: Vrijdag om 14:20 Share Geplaatst: Vrijdag om 14:20 Je noemt jezelf Hamirubi, maar eigenlijk heet je niet zo. Quote Link naar bericht
Hamirubi Geplaatst: Vrijdag om 14:24 Share Geplaatst: Vrijdag om 14:24 Hamirubi en Vincent Degryse zijn respectievelijk mijn forumnaam en naam. Quote Link naar bericht
Hamirubi Geplaatst: Vrijdag om 14:25 Share Geplaatst: Vrijdag om 14:25 Wielrenner Cadel Evans at graag een frikadel (en Fricandel Evans lustte geen frikandellen). Quote Link naar bericht
Recommended Posts