Elvis Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Man , man , ik heb zeker 10 stuks in mijn handen gehad tegen ik een deftig exemplaar vond. Velen hadden of krassen , of gebruiksvlekken op de cover.Bij sommige zag ik een vuile open lijmnaad tussen de katernen. Als verzamelaar wil ik nieuwstaten en geen tweedhandsboeken want je betaalt wel de volle pot hé. Ik herinner me hetzelfde bij Mezek van Juillard . Goedkope drukker die slordig haastwerk levert ? Ballon Media mag hier toch wat rekening mee houden en zeker nu ook al de Glénat uitgaves in hun gamma zitten. Hebben er nog mensen dit opgemerkt of storen jullie zich hier niet aan ? Quote Link to comment
blacktiger Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Is niet alleen bij Glenat zo. Bijna alle uitgevers hebben dit probleem. Veelal gaat het over krassen op de cover of slecht geopende pagina's, Heb zelfs eens een strip gehad waar een voetafdruk in stond, en eentje waarin iemand een rekensom had gemaakt. Leuk is anders. Quote Link to comment
Recommended Posts