Jump to content

Aouamri - Saga Valta (?)

Rene

Recommended Posts

Posted

Ik ben op zoek naar dit boek; zou Saga Valta deel 2 zijn, maar dit is duidelijk een hardcover, en volgens mij is Saga Valta in Nederland alleen als sc uitgebracht.

Is dit de gewone Franse versie, of een speciaal luxe boek? Ik weet dat er zw versie is met extra tekeningen erin.

Hoe dan ook; ik ben op zoek naar het boek met deze tekening erin!

aouamri-sagavalta_2a-p.jpg

Posted

Zwart-Wit van deel 2. Zover ik weet enkel in het Frans verschenen. Dat was voor Franse Normen een 'lichte' luxe. Ik zou hem moeten gaan zoeken om zeker te zijn. Ik zou hem boven moeten gaan zoeken om zeker te zijn dat de tekening uit deel 2 komt.

Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi!

Stem hier op de Flaterfoon!!!

Posted

Spijtig dat je het niet enkele dagen vroeger naar gevraagd hebt. Ik was namelijk dinsdag nog bij hem om wat op te halen.

Dat het origineel te koop stond bij Romitaman zul je wel weten zeker 😉

Ik ben steeds op zoek naar mooie zwart/wit originelen om mijn verzameling aan te vullen.

Aarzel dus niet om mij te contacteren als je er één te koop hebt. 

https://www.2dgalleries.com/profile/mzee

Posted

Ah, kijk eens aan - bedankt heren!

eBay.fr heeft er vast wel eentje.... (niet dus - alleen Tome 1; nou ja, komt wel).

Ambreville; Zou inderdaad deel 2 moeten zijn. 

Mzee; Staat ondertussen 'on hold' - 🥳

Posted

On 2/17/2022 at 8:04 PM, Ambreville said:

Zwart-Wit van deel 2. Zover ik weet enkel in het Frans verschenen. Dat was voor Franse Normen een 'lichte' luxe. Ik zou hem moeten gaan zoeken om zeker te zijn. Ik zou hem boven moeten gaan zoeken om zeker te zijn dat de tekening uit deel 2 komt.

Ambreville, zou je toch eens kunnen kijken? Want die nr. 2 van de zw versie is nergens te vinden, zelfs niet op de website van LeLombard.

Le catalogue — Éditions Le Lombard