Ga naar inhoud

Integrale Uitgaven Voorstellen.


Gast Ben

Recommended Posts

Even inhaken op dat zwart-wit topic maar dan gewoon in kleur. bv 4 delen in een bundel of 5 maakt niet uit.

Ik zou graag de volgende reeksen integraal zien:

Torens van Schemerwoude

Blueberry uiteraard en dan ook Geelkop compleet (mist nu een pagina)

Ravian

XIII

Maccoy (zeer onderschatte western maar ik vind het prachtig)

 

Ben benieuwd wat de anderen hiervan vinden en wat ze zelf graag zouden zien

Hopenlijk lezen de uitgevers mee en brengt dit forum wat gewicht in de schaal.

Link naar reactie

Die Franse Macherot integrales zou ik graag in het Nederlands zien, al heb ik niet echt de illusie dat daar een publiek voor is :(

Ik vind het sowieso verbazingwekkend dat weinig van die "klassieke" series in integrales beschikbaar zijn, desnoods in gelimiteerde uitgaves.

 

Blueberry uiteraard en dan ook Geelkop compleet (mist nu een pagina)

 

Heb je hier meer info over? mist deze in alle uitgaven of alleen in de Nederlandse?

Link naar reactie

Wat klassiek werk :Rik Ringers , Michel Vaillant , Ouwe Niek , Beverpatroelje , Baard en Kale ,Jan Kordaat en Frommeltje en Viola.

Vele albums van die reeksen worden niet meer herdrukt en zijn lastig te vinden.

 

Beverpatroelje en Baard & Kale schijnt volgend jaar wel te gaan lukken heb ik in de wandelgangen gehoord. Helemaal top natuurlijk.

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

voor mij persoonlijk hoeft zo'n integrale niet. Ik heb liever de losse strips beschikbaar dan zo'n integrale.. Maar goed, ik heb toch ook de integrales van leo gekocht, dus het is niet dat ik ze links laat liggen als ze er zijn.

 

Ik zou bvb liever bouncer in SC volledig hebben dan een integrale van bouncer. Ik heb indertijd wel de integrales van Guus slim gekocht omdat ik de originele niet betaalbaar kon vinden.

Link naar reactie

Ik kijk al langer uit naar een mooie uniforme uitgave van Blueberry, in integrale of niet. (alle hulde aan Sherpa voor hun zwart wit Luxe trouwens) 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik kijk al langer uit naar een mooie uniforme uitgave van Blueberry, in integrale of niet.

 

De normale reeks (Charlier/Gir) is toch compleet en redelijk uniform te krijgen, ook al is de uitgever door de jaren heen veranderd? Of zijn er meerdere delen niet meer te krijgen tegenwoordig (ben redelijk out of the loop wat dat betreft)?

 

edit: Al bedenk ik me net dat je waarschijnlijk in HC bedoeld. Het zou idd wel mooi zijn als de latere delen daar ook in verschijnen...

Link naar reactie

Van heel wat Arboris-reeksen die niet meer al te vlot verkrijgbaar zijn zou ik de aanschaf van integrale's overwegen. Land van Langvergeten, Konvooi, Kronieken van de Zwarte Maan,…  dat soort dingen.

 

En ook: Capricornus, als het binnen een paar jaar is afgerond. (En een herdruk van die Cromwell Stone integrale, maar ja…)

Link naar reactie

De Fransen worden weer verwend aan het einde van het jaar, en zeker weer bij Dargaud.

 

De derde integrale van Djinn, O'Boys, Empire seizoen 1, Schorpioen 1 + 2, West

Nogmaals met nieuw art work Murena 1 + 2,

Glenat met Frommeltje  voor de 2e keer

Dupuis komt daar nu pas met Angelus 

Link naar reactie

Ravian , de meest overroepen strip aller tijden.

Wat was dat een ontgoocheling toen ik de reeks las :magere verhalen en matig tekenwerk.

 

Nee, dan liever Moonshine of die reeks van Gillon (kan op de naam niet komen ,onlangs bij Glénat Frans uitgegeven ).

 

Les naufragés du temps? Dat is inderdaad een geweldige reeks die ook wel eens in een mooie integrale terecht mag komen.

 

Wat betreft Ravian kun je er niet verder naast zitten ;)

Link naar reactie

Er zijn heel wat leuke afgeronde reeksen die ik al heb, maar anderen zouden die misschien wel graag aanschaffen als integrale:

- Fabien M. (Stalner! Zeer goed)

- Oknam

- Carland Cross

- Avonturen van Stephane (Ceppi)

- Land van Langvergeten (bundel per cyclus)

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...