Guest Ben Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Even inhaken op dat zwart-wit topic maar dan gewoon in kleur. bv 4 delen in een bundel of 5 maakt niet uit. Ik zou graag de volgende reeksen integraal zien: Torens van Schemerwoude Blueberry uiteraard en dan ook Geelkop compleet (mist nu een pagina) Ravian XIII Maccoy (zeer onderschatte western maar ik vind het prachtig) Ben benieuwd wat de anderen hiervan vinden en wat ze zelf graag zouden zien Hopenlijk lezen de uitgevers mee en brengt dit forum wat gewicht in de schaal. Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Die Franse Macherot integrales zou ik graag in het Nederlands zien, al heb ik niet echt de illusie dat daar een publiek voor is Ik vind het sowieso verbazingwekkend dat weinig van die "klassieke" series in integrales beschikbaar zijn, desnoods in gelimiteerde uitgaves. Blueberry uiteraard en dan ook Geelkop compleet (mist nu een pagina) Heb je hier meer info over? mist deze in alle uitgaven of alleen in de Nederlandse? Quote Link to comment
eriktex Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Iznogoudh? Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Timhardt Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 ok, hier ga ik weer: het narrenschip!!!! Quote Link to comment
Yncke Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Belladonna! Quote yncke.be Link to comment
Elvis Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Wat klassiek werk :Rik Ringers , Michel Vaillant , Ouwe Niek , Beverpatroelje , Baard en Kale ,Jan Kordaat en Frommeltje en Viola. Vele albums van die reeksen worden niet meer herdrukt en zijn lastig te vinden. Quote Link to comment
fluiten Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Yoko Tsuno. Bestaat al in het frans, nu nog in het Nederlands Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. " Link to comment
eriktex Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Wat klassiek werk :Rik Ringers , Michel Vaillant , Ouwe Niek , Beverpatroelje , Baard en Kale ,Jan Kordaat en Frommeltje en Viola. Vele albums van die reeksen worden niet meer herdrukt en zijn lastig te vinden. Beverpatroelje en Baard & Kale schijnt volgend jaar wel te gaan lukken heb ik in de wandelgangen gehoord. Helemaal top natuurlijk. Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Guest Natte aap Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 voor mij persoonlijk hoeft zo'n integrale niet. Ik heb liever de losse strips beschikbaar dan zo'n integrale.. Maar goed, ik heb toch ook de integrales van leo gekocht, dus het is niet dat ik ze links laat liggen als ze er zijn. Ik zou bvb liever bouncer in SC volledig hebben dan een integrale van bouncer. Ik heb indertijd wel de integrales van Guus slim gekocht omdat ik de originele niet betaalbaar kon vinden. Quote Link to comment
mojo Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Ik kijk al langer uit naar een mooie uniforme uitgave van Blueberry, in integrale of niet. (alle hulde aan Sherpa voor hun zwart wit Luxe trouwens) Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Timhardt Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Ik heb al geantwoord, maar toch nog eens: het narrenschip!!! Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Ik kijk al langer uit naar een mooie uniforme uitgave van Blueberry, in integrale of niet. De normale reeks (Charlier/Gir) is toch compleet en redelijk uniform te krijgen, ook al is de uitgever door de jaren heen veranderd? Of zijn er meerdere delen niet meer te krijgen tegenwoordig (ben redelijk out of the loop wat dat betreft)? edit: Al bedenk ik me net dat je waarschijnlijk in HC bedoeld. Het zou idd wel mooi zijn als de latere delen daar ook in verschijnen... Quote Link to comment
Krimson Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Moest Baard en kale in orde komen , super ! Quote Link to comment
Timhardt Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Een integrale (gespreid over 2 delen) van Het Narrenschip op groot formaat (@ DDB : geen A5) zie ik ferm zitten. he, ja: die ook! Goed dat je het voorstelt, Koen, het was uit mijn gedachten gegaan! Quote Link to comment
Yncke Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 he, ja: die ook! Goed dat je het voorstelt, Koen, het was uit mijn gedachten gegaan! Ja, zeer goed voorstel van Koen! >:-) Quote yncke.be Link to comment
Timhardt Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Lefranc Alex (is even geprobeerd) Luc Orient lefranc? in een integrale? omdat het dan in één keer in de open haard past? Quote Link to comment
Waldorf Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 lefranc? in een integrale? omdat het dan in één keer in de open haard past? Iets dat zo droog is als Lefranc brandt fel, doch zeer kort. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Roque Ja Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Van heel wat Arboris-reeksen die niet meer al te vlot verkrijgbaar zijn zou ik de aanschaf van integrale's overwegen. Land van Langvergeten, Konvooi, Kronieken van de Zwarte Maan,… dat soort dingen. En ook: Capricornus, als het binnen een paar jaar is afgerond. (En een herdruk van die Cromwell Stone integrale, maar ja…) Quote Link to comment
hego Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 De Fransen worden weer verwend aan het einde van het jaar, en zeker weer bij Dargaud. De derde integrale van Djinn, O'Boys, Empire seizoen 1, Schorpioen 1 + 2, West Nogmaals met nieuw art work Murena 1 + 2, Glenat met Frommeltje voor de 2e keer Dupuis komt daar nu pas met Angelus Quote Link to comment
Olsimar Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 CHLOROPHYL Is dat met Snoesje? Quote Link to comment
Timhardt Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 iets wat ik ook in integrale zou kopen: farao van hulet Quote Link to comment
Waldorf Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Glenat met Frommeltje voor de 2e keer Dat koop ik! In het Frans. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
retep Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Is dat met Snoesje? GVD Olsimar zit je nu te trollen ? Chlorophyl is een geweldige strip, op het oog leuke diertjes maar in werkelijkheid een vileine, geweldadige persiflage op de mensenwereld. Quote Link to comment
Olsimar Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Losse associatie retep. Maar ik heb dit als zeer jeugdige ooit gelezen en alleen Snoesje is me bijgebleven, geen maatschappelijk engagement in mijn geheugen voor deze strip. Maar lecram mag zijn integrale hebben hoor Quote Link to comment
retep Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Losse associatie retep. Maar ik heb dit als zeer jeugdige ooit gelezen en alleen Snoesje is me bijgebleven, geen maatschappelijk engagement in mijn geheugen voor deze strip. Maar lecram mag zijn integrale hebben hoor Ik zal de Chlorointegralen ook kopen, briljante strips ! Quote Link to comment
witam Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Luc Orient Op facebook sherpa staat er een hint dat ze terug gaan beginnen aan Luc Orient en Ravian: "Luc Orient + Ravian sssssst niet verder vertellen in HC" ==> weet wel nog niet of het integrales zijn, maar gezien hun laatste uitgaves hoop ik van wel. Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Ravian integrales? Quote Link to comment
witam Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Ravian integrales? Ik hoop dat die hint dat betekent.. nog even geduld hebben ze gevraagd voor de 'echte' onthulling van het nieuws... dus.. eh.. nog even Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Ja, net als Roodbaard en Rork idd Quote Link to comment
retep Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Gezien hun eerdere beleid zal dat dan wel in zwart-wit worden...... Dat zou voor Luc Orient een ramp worden, ik vond die kleuren goed bij de strip passen, echt jaren 70: veel geel, paars, stemmig bruin..... Quote Link to comment
Elvis Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Ravian , de meest overroepen strip aller tijden. Wat was dat een ontgoocheling toen ik de reeks las :magere verhalen en matig tekenwerk. Nee, dan liever Moonshine of die reeks van Gillon (kan op de naam niet komen ,onlangs bij Glénat Frans uitgegeven ). Quote Link to comment
Timhardt Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Ravian , de meest overroepen strip aller tijden. Wat was dat een ontgoocheling toen ik de reeks las :magere verhalen en matig tekenwerk. Nee, dan liever Moonshine of die reeks van Gillon (kan op de naam niet komen ,onlangs bij Glénat Frans uitgegeven ). of gewoon iets deftigs! Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Ravian , de meest overroepen strip aller tijden. Wat was dat een ontgoocheling toen ik de reeks las :magere verhalen en matig tekenwerk. Nee, dan liever Moonshine of die reeks van Gillon (kan op de naam niet komen ,onlangs bij Glénat Frans uitgegeven ). Les naufragés du temps? Dat is inderdaad een geweldige reeks die ook wel eens in een mooie integrale terecht mag komen. Wat betreft Ravian kun je er niet verder naast zitten Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 of gewoon iets deftigs! zeg Tim, ken je narrenschip? Volgens mij is dat iets voor jou, dat je daar nog nooit over gesproken hebt ... Quote Link to comment
Kool Thing Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 zeg Tim, ken je narrenschip? Volgens mij is dat iets voor jou, dat je daar nog nooit over gesproken hebt ... You're kidding, not Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Timhardt Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 zeg Tim, ken je narrenschip? Volgens mij is dat iets voor jou, dat je daar nog nooit over gesproken hebt ... doe me er regelmatig aan herinneren! Quote Link to comment
marioboon Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Ravian , de meest overroepen strip aller tijden. Wat was dat een ontgoocheling toen ik de reeks las :magere verhalen en matig tekenwerk. Ik wou dat ik zo matig kon tekenen Quote Link to comment
SPeeDy Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Er zijn heel wat leuke afgeronde reeksen die ik al heb, maar anderen zouden die misschien wel graag aanschaffen als integrale: - Fabien M. (Stalner! Zeer goed) - Oknam - Carland Cross - Avonturen van Stephane (Ceppi) - Land van Langvergeten (bundel per cyclus) Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Elvis Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Het ijzersterke verhaal van 'Macht der onschuldigen ' mag ook eens afgerond worden , met het laatste deel 5 die nooit werd vertaald. Quote Link to comment
Recommended Posts