Minotaur Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Voor zij die de comics volgen in het Engels: ik heb zonet de softcover bundel nr. 18 gelezen en voor het eerst had ik een ontevreden gevoel. De personages die op het laatste worden geïntroduceerd zijn er wat mij betreft over. Te theatraal, te ver gezocht. Ik hoop dat het maar een tijdelijke inzinking is, maar ik vrees dat TWD de XIII weg opgaat / op zal gaan: don't kill the goose with the golden eggs ... Voor zij die het gelezen hebben: wat dachten jullie ervan? Quote Link to comment
Timhardt Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 ik volg de HC's, dus nog geen mening.... ik hoop het anders te zien... aan de andere kant hoop ik eigenlijk ook wel op een einde, net zoals die andere gewelidige kirkman reeks: invincible. met het nieuwe death to everyone en de synopsys van de plot toch ook eens kijken of het geen goed eindpunt is. Quote Link to comment
ghost dawg Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Eerlijk gezegd ben ik TWD ook wel ergens beu. Ze zijn dat aan het uitmelken dat het geen naam heeft. Een Monopoly en een Risk van TWD? Komaan zeg... Nu nog onderbroeken! :-) Quote DRAW THE MAP FIRE FROM SPARK Link to comment
ghost dawg Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 @ Minotaur: Je zou wel eens gelijk kunnen hebben ivm volume achttien. Quote DRAW THE MAP FIRE FROM SPARK Link to comment
niemand Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Deze week komt HC vol. 9 uit. Ik zal zien wat dat geeft. Invincible : 18 delen. WD : 9 HC's. Ik zou daar wel mee kunnen leven. Maar ik zal hier meer over te zeggen hebben nadat ik HC 9 heb gelezen. Quote Link to comment
ghost dawg Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Ik vind negen en achttien ook mooie getallen. :-) Quote DRAW THE MAP FIRE FROM SPARK Link to comment
niemand Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Ik had geen enkel probleem met personages of situaties uit vol. 18 (het tweede deel van Book 9 dus). En ik wil zo vlug mogelijk het vervolg lezen. Ik stop er zeker nog niet mee. Book 9 vond ik zeer goed. Wat ik waarschijnlijk wel niet meer ga kopen zijn de dvd's. S3 komt binnen twee weken uit. Quote Link to comment
niemand Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Kirkman Declares "All Out War" in "The Walking Dead" http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=47867 Quote Link to comment
Minotaur Posted October 8, 2013 Author Share Posted October 8, 2013 Heb je HC 9 gelezen ? Zo ja, wat vond je ervan? Quote Link to comment
niemand Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 ahja. Zie een postje hoger Quote Link to comment
Spawn999 Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Voor zij die het gelezen hebben: wat dachten jullie ervan? Blijft een hele leuke serie, maar het wordt tijd dat er eindelijk een einde aankomt. Ik vrees voor herhalingen. Het blijft wel een Dead World rip-off by the way, die ik wel sterker vind (zeker de laatste). Afgelopen maand de bier glazen gekocht, erg tof. Quote Tumblr Link to comment
Timhardt Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 walking dead 17 + 18 (HC nr.9) als je zegt dat dit eindelijk eens mag afgerond worden, ben je niet goed bij je hoofd. Heel deze historie rond Neegan is zowat het boeiendste van de reeks totnogtoe. zolang de verhalen van deze kwaliteit zijn, hoeft het nooit te stoppen. E.S.S.E.N.T.I.E.E.L. Quote Link to comment
Donnie Darko Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 walking dead 17 + 18 (HC nr.9) als je zegt dat dit eindelijk eens mag afgerond worden, ben je niet goed bij je hoofd. Heel deze historie rond Neegan is zowat het boeiendste van de reeks totnogtoe. zolang de verhalen van deze kwaliteit zijn, hoeft het nooit te stoppen. E.S.S.E.N.T.I.E.E.L. ² en ³ Quote Grr. Argh. Link to comment
Spawn999 Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Ja maar daarna....krijgen we weer een Governor of een Neegan...en weer een plek waar het een tijdje goed gaat en weer zombies. Het is een goeie serie hoor, maar ik vrees voor herhaling. Ik zeg stoppen op je hoogtepunt. En probeer eens Dead World Quote Tumblr Link to comment
Donnie Darko Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 En probeer eens Dead World Heb ik al in huis en dat is inderdaad ook goed. Quote Grr. Argh. Link to comment
ghost dawg Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 THE WALKING DEAD VOL. NEGENTIEN: MARCH TO WAR. Ik heb hier een tijd geleden andere dingen beweerd. Feit is dat ik dit volume toch ook weer graag las. De eerste helft is babbelen en dan in de tweede is het weer alom spanning. Het is al enkele volumes aan de gang dat ik mijn twijfels heb bij deze reeks. Is het geen tijd om er mee te stoppen Kirkman? Moesten ze al niet lang allemaal dood zijn?... Herhaling? Ja, ergens wel, eh. Maar als de kwaliteit blijft (en het ziet er naar uit alsof dit wel zo zal zijn), zal ik deze reeks waarschijnlijk wel blijven volgen. Ik lees het nog steeds GRAAG en iedere keer ik met een nieuwe stapel trades thuis kom, is die van TWD weer de EERSTE die ik lees. Dus dat zegt toch wel iets over wat ik er uiteindelijk van denk waarschijnlijk. Soundtrack: -Generation Kill: We're All Gonna Die -Disparaged: And Babylon Fell Quote DRAW THE MAP FIRE FROM SPARK Link to comment
niemand Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Ik had geen enkel probleem met personages of situaties uit vol. 18 (het tweede deel van Book 9 dus). En ik wil zo vlug mogelijk het vervolg lezen. Ik stop er zeker nog niet mee. Book 9 vond ik zeer goed. Wat ik waarschijnlijk wel niet meer ga kopen zijn de dvd's. S3 komt binnen twee weken uit. Idem. Toen ik issue #100 las (had met succes alle spoilers vermeden)...tjonge jonge...daar was ik toch nie goed van...mijn maag draaide er bijna van... Alle hoop is verloren en het verhaal wordt wat grotesker maar ik heb daar precies geen problemen mee. In mijn exemplaar van hardcover volume 9 waren er soms inktlijnen en letters op enkele pagina's niet altijd even duidelijk gedrukt. Mijn exemplaar had dat ook. Dus het zal wel een algemeen foutje zijn. Heb m niet geruild. Quote Link to comment
Lav Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Ik heb de impact van #100 nooit echt helemaal kunnen voelen omdat iemand toen een grote spoiler had weg gegeven Al moet ik zeggen dat het wel euh, indrukwekkend getekend was Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
niemand Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Help me het even herinneren. Was dat de knuppel knuppel scène ? De dood van... (spoilers vermijden zels in spoilers, want er zijn mensen die die dingen toch lezen) Quote Link to comment
Lav Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Yup Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Spawn999 Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Dat was wel heftig ja....was erg geschokt toen. Quote Tumblr Link to comment
niemand Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Yup Ja, was een vreselijke, maar goede, scène. Quote Link to comment
Spawn999 Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Walking Dead tpb 21 gelezen, wel goed maar van mij mogen ze er een einde aan breien. Quote Tumblr Link to comment
CK3v1N Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 De nieuwe singles lijken de reeks toch een nieuwe richting te geven hoor. Quote Link to comment
ghost dawg Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Ik had ook dat gevoel na vol. eenentwintig, een einde zou beter zijn. Quote DRAW THE MAP FIRE FROM SPARK Link to comment
Spawn999 Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Walking Dead volume 23 pas gelezen...en ik vond het niet zo goed....eigenlijk.... Quote Tumblr Link to comment
Spawn999 Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Pheeeeehhh....volume 24 is weer beter Quote Tumblr Link to comment
Gilles Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 And here I am, still waiting for Compendium vol. 3. Quote Link to comment
nobody Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 And here I am, still waiting for Compendium vol. 3. Dat is voor in oktober. Quote Link to comment
Spawn999 Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 De 13de Quote Tumblr Link to comment
Timhardt Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 ik volg de hc nog steeds, wachtend op deel 12 dacht ik. Quote Link to comment
Recommended Posts