Ga naar inhoud

The Walking Dead : About To Jump The Shark? (Spoilervrij)


Minotaur

Recommended Posts

Voor zij die de comics volgen in het Engels: ik heb zonet de softcover bundel nr. 18 gelezen en voor het eerst had ik een ontevreden gevoel. De personages die op het laatste worden geïntroduceerd zijn er wat mij betreft over. Te theatraal, te ver gezocht. 

 

Ik hoop dat het maar een tijdelijke inzinking is, maar ik vrees dat TWD de XIII weg opgaat / op zal gaan: don't kill the goose with the golden eggs ...

 

Voor zij die het gelezen hebben: wat dachten jullie ervan? 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

THE WALKING DEAD VOL. NEGENTIEN: MARCH TO WAR.

 

Ik heb hier een tijd geleden andere dingen beweerd. Feit is dat ik dit volume toch ook weer graag las. De eerste helft is babbelen en dan in de tweede is het weer alom spanning. Het is al enkele volumes aan de gang dat ik mijn twijfels heb bij deze reeks. Is het geen tijd om er mee te stoppen Kirkman? Moesten ze al niet lang allemaal dood zijn?...

 

Herhaling? Ja, ergens wel, eh. Maar als de kwaliteit blijft (en het ziet er naar uit alsof dit wel zo zal zijn), zal ik deze reeks waarschijnlijk wel blijven volgen. Ik lees het nog steeds GRAAG en iedere keer ik met een nieuwe stapel trades thuis kom, is die van TWD weer de EERSTE die ik lees. Dus dat zegt toch wel iets over wat ik er uiteindelijk van denk waarschijnlijk.

 

Soundtrack:

-Generation Kill: We're All Gonna Die

-Disparaged: And Babylon Fell

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Ik had geen enkel probleem met personages of situaties uit vol. 18 (het tweede deel van Book 9 dus). En ik wil zo vlug mogelijk het vervolg lezen.

Ik stop er zeker nog niet mee. Book 9 vond ik zeer goed.

Wat ik waarschijnlijk wel niet meer ga kopen zijn de dvd's. S3 komt binnen twee weken uit.

 

 

Idem.

Toen ik issue #100 las (had met succes alle spoilers vermeden)...tjonge jonge...daar was ik toch nie goed van...mijn maag draaide er bijna van...

Alle hoop is verloren en het verhaal wordt wat grotesker maar ik heb daar precies geen problemen mee.

 

In mijn exemplaar van hardcover volume 9 waren er soms inktlijnen en letters op enkele pagina's niet altijd even duidelijk gedrukt.

 

 

 

Mijn exemplaar had dat ook. Dus het zal wel een algemeen foutje zijn. Heb m niet geruild.

Link naar reactie
  • 8 months later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...