Skinny Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Voor de fotografen, amateur fotografen, hobbyisten enz. Post hier de foto's waar je trots op bent. Quote Link to comment
Skinny Posted September 11, 2013 Author Share Posted September 11, 2013 Deze is van afgelopen zondag. Quote Link to comment
Kool Thing Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Knap! Vuurwerk is echt niet eenvoudig te fotograferen Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
retep Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Witam heeft een heel mooie website met foto's, kijk daar maar eens...... Ik wou dat ik zo goed kon fotograferen. Quote Link to comment
Skinny Posted September 11, 2013 Author Share Posted September 11, 2013 Daar zitten veel mooie foto's tussen. Quote Link to comment
Kool Thing Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Hier was ik wel blij mee. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Kool Thing Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Skinny Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 Nee, maar wel zelfgemaakt. Quote Link to comment
Skinny Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 Zijn er hier zo weinig die zo nu en dan een camera gebruiken..? Quote Link to comment
Kudos Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Zijn er hier zo weinig die zo nu en dan een camera gebruiken..? Ik zou begot niet weten hoe je een foto, opgeslagen op je eigen computer, hier moet posten ? ? ? Quote Link to comment
witam Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Eens even proberen... Quote Link to comment
Waldorf Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Witam heeft inderdaad een mooie site met zeer mooie foto's. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
witam Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Witam heeft inderdaad een mooie site met zeer mooie foto's. Wow. Bedankt! Quote Link to comment
Yncke Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Ik zou begot niet weten hoe je een foto, opgeslagen op je eigen computer, hier moet posten ? ? ? Naast je 'Post' knop staat er een 'More Reply Options' (of in 't Nederlands iets met meer opties in, gok ik), en daar staat de mogelijkheid om bestanden aan je post toe te voegen. Quote yncke.be Link to comment
Skinny Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 Zo heb ik ook weer iets geleerd. Mijn foto's staan meestal al online en dan gebruik ik de link gewoon. Wist niet dat je ze direct kon bijvoegen . Quote Link to comment
Skinny Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 Eens even proberen... Mag ik vragen waarom je bij je foto's steeds een tekstje zet? Vooral eigenlijk bij deze, omdat het pad op de foto juist wel ergens heen gaat . Wel een mooie foto . Quote Link to comment
Yncke Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Ik was best wel tevreden van deze: Quote yncke.be Link to comment
witam Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Mag ik vragen waarom je bij je foto's steeds een tekstje zet? Vooral eigenlijk bij deze, omdat het pad op de foto juist wel ergens heen gaat . Wel een mooie foto . Bedoel je de tekst die bij een fotoreeks staat of de titel die af en toe op een foto staat? De tekst er bij komt eigenlijk van bij de urban reeks. Daar geef ik een beetje geschiedenis van het gebouw mee en dan vond ik het ook logisch om dit ook bij andere reeksen te doen. Als je de titel bedoelt, dan is dat iets dat me ooit ingefluisterd is: dat ik dat moest doen bij elke foto en bijgevolg iets dat doorheen de jaren afgesleten is. Alleen heb ik nog niet de zin en tijd gehad om ze dan weer overal af te halen. (Oh en waarom dan deze titel: wel deze straat lijkt misschien wel ergens heen te gaan, maar juist na die struiken stopt ie en wordt het één modderpoel.. eh veld ... was niet zo leuk voor de schoenen die ik aan had. ) Bedankt. Jij hebt ook al wat moois laten zien. Quote Link to comment
witam Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Ik was best wel tevreden van deze: Arras.jpg Wel het roept in ieder geval een hoop vragen op.. wat is dit? een tempel? en wat ligt daar juist? een verdorde bananenschil? ... en dat geeft dan weer een hoop mogelijkheden. Dat is iets dat ik inderdaad leuk vind in een foto. Quote Link to comment
Skinny Posted September 18, 2013 Author Share Posted September 18, 2013 Bedoel je de tekst die bij een fotoreeks staat of de titel die af en toe op een foto staat? De tekst er bij komt eigenlijk van bij de urban reeks. Daar geef ik een beetje geschiedenis van het gebouw mee en dan vond ik het ook logisch om dit ook bij andere reeksen te doen. Als je de titel bedoelt, dan is dat iets dat me ooit ingefluisterd is: dat ik dat moest doen bij elke foto en bijgevolg iets dat doorheen de jaren afgesleten is. Alleen heb ik nog niet de zin en tijd gehad om ze dan weer overal af te halen. (Oh en waarom dan deze titel: wel deze straat lijkt misschien wel ergens heen te gaan, maar juist na die struiken stopt ie en wordt het één modderpoel.. eh veld ... was niet zo leuk voor de schoenen die ik aan had. ) Bedankt. Jij hebt ook al wat moois laten zien. Je had geen beter antwoord kunnen geven . Quote Link to comment
witam Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Een brandende tedyybeer? Doet me denken aan mijn collega die dat moest doen voor haar schilderles.. Maar goed... de scherpte-diepte vind ik daar heel geslaagd. De laatste is echter mijn persoonlijke voorkeur.. de kleuren zijn geweldig en de compositie spannend. Leuk! Quote Link to comment
Skinny Posted September 18, 2013 Author Share Posted September 18, 2013 Bij de verhuis had ik besloten de beer niet meer te houden. Deze hebben we dan bij het sporten 'opgebruikt' . En vervolgens met wat vuurwerk in gang gestoken. Kwestie van goede timing, en een hele hoop foto's achter elkaar te trekken . Die laatste was om mee te doen aan een wedstrijd. Het onderwerp was 'plants and trees', en de foto mocht niet bewerkt worden. De kleuren zijn dus echt zo . De compositie.. Daar waren verschillende meningen over, maar ik vond het tenminste een keer wat anders . Quote Link to comment
Skinny Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 Ik vind hem wel leuk . Frisse kleuren. En hij is scherp, dat is al heel wat . Vele maken een foto van iets kleins, en dan is het onderwerp niet eens scherp . Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 13, 2021 Share Posted April 13, 2021 mmm, niet zo heel veel trotse fotografen hier... Quote Link to comment
Hamirubi Posted April 13, 2021 Share Posted April 13, 2021 1 minuut geleden, Aleksandr zei: mmm, niet zo heel veel trotse fotografen hier... Necro-poster. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Recommended Posts