Ga naar inhoud

Fotografie


Skinny

Recommended Posts

Mag ik vragen waarom je bij je foto's steeds een tekstje zet?

Vooral eigenlijk bij deze, omdat het pad op de foto juist wel ergens heen gaat  :e007:.

 

Wel een mooie foto :).

 

Bedoel je de tekst die bij een fotoreeks staat of de titel die af en toe op een foto staat? De tekst er bij komt eigenlijk van bij de urban reeks. Daar geef ik een beetje geschiedenis van het gebouw mee en dan vond ik het ook logisch om dit ook bij andere reeksen te doen. Als je de titel bedoelt, dan is dat iets dat me ooit ingefluisterd is: dat ik dat moest doen bij elke foto en bijgevolg iets dat doorheen de jaren afgesleten is. Alleen heb ik nog niet de zin en tijd gehad om ze dan weer overal af te halen.

(Oh en waarom dan deze titel: wel deze straat lijkt misschien wel ergens heen te gaan, maar juist na die struiken stopt ie en wordt het één modderpoel.. eh veld ... was niet zo leuk voor de schoenen die ik aan had.  :111:  :114:  )

 

Bedankt. Jij hebt ook al wat moois laten zien.

Link naar reactie

Bedoel je de tekst die bij een fotoreeks staat of de titel die af en toe op een foto staat? De tekst er bij komt eigenlijk van bij de urban reeks. Daar geef ik een beetje geschiedenis van het gebouw mee en dan vond ik het ook logisch om dit ook bij andere reeksen te doen. Als je de titel bedoelt, dan is dat iets dat me ooit ingefluisterd is: dat ik dat moest doen bij elke foto en bijgevolg iets dat doorheen de jaren afgesleten is. Alleen heb ik nog niet de zin en tijd gehad om ze dan weer overal af te halen.

(Oh en waarom dan deze titel: wel deze straat lijkt misschien wel ergens heen te gaan, maar juist na die struiken stopt ie en wordt het één modderpoel.. eh veld ... was niet zo leuk voor de schoenen die ik aan had.  :111:  :114:  )

 

Bedankt. Jij hebt ook al wat moois laten zien.

 

Je had geen beter antwoord kunnen geven :D.

Link naar reactie

Bij de verhuis had ik besloten de beer niet meer te houden. Deze hebben we dan bij het sporten 'opgebruikt'  :e007:. En vervolgens met wat vuurwerk in gang gestoken.

Kwestie van goede timing, en een hele hoop foto's achter elkaar te trekken  :lol:.

 

Die laatste was om mee te doen aan een wedstrijd. Het onderwerp was 'plants and trees', en de foto mocht niet bewerkt worden.

De kleuren zijn dus echt zo :). De compositie.. Daar waren verschillende meningen over, maar ik vond het tenminste een keer wat anders :).

Link naar reactie
  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...