Ga naar inhoud

Boekenbeurs Antwerpen 31 Okt - 11 Nov 2013


Veto

Recommended Posts

Het is nog wel even maar hieronder toch al een linkje naar de jaarlijkse boekenbeurs te Antwerpen.

Benieuwd of er interessante stripauteurs zullen langskomen om hun werk te signeren !

Van één naam mogen we al zeker zijn : Jérémy Petiqueux van de succesreeks 'Barracuda' komt op zaterdag 9 november langs.
Normaal in het bijzijn van zijn scenarist Jean Dufaux.

Da's toch al een mooi begin ! Hopelijk volgen nog enkele publiekstrekkers !

http://www.boekenbeurs.be/


 

post-69-0-65108900-1378923147_thumb.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

De Barracuda entert Ballon Media

 

Stripscenarist Jean Dufaux is de bedenker van ontelbare bestsellers zoals Klaagzang van de Verloren Gewesten, Aasgieren, Murena, Djinn, Kruistocht, Conquistador en veel meer. Hij zakt af naar de Boekenbeurs met Jérémy Pétiqueux, de tekenaar waarvoor hij de piratenstrip Barracuda bedenkt. Op 9 november signeren beide heren op de Antwerpse Boekenbeurs op de stand van Ballon Media.

 

Zetten nog koers naar de Boekenbeurs:

 

- Pieter De Poortere voor zijn zoekplatenboek De Regenboogstraat (Blloan Junior)

- Xavier Fourquemin (De Wezentrein, Blloan)

- Charel Cambré (Albert & Co)

- Gerd Van Loock en Philippe Delzenne (Jommeke)

- Mark Borgions (De Gouden Vogel, Het Geluidshuis)

 

De precieze data en uren? Check http://www.boekenbeurs.be/standhouder/ballon-media

Link naar reactie

Bedankt voor de info.

Enig idee hoe de signeersessie zal georganiseerd zijn?

(Vb vanaf welk uur worden er tickets verdeeld, etc...)

 

Pinceel op nummer.  (volgens mij de enigste met dit systeem)

 

Stripwinkel Alex op sta volgorde in de rij

 

Balloon Medio op sta volgorde in de rij

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Rode Ridder fans noteren best volgende data in hun agenda, want het is een unieke gelegenheid voor een mooie tekening door Claus!

 

Donderdag 31 oktober 10 van 17 uur tot 19 uur

 

Zaterdag 2 november van 15 uur tot 17 uur

 

Donderdag 7 november van 19 uur tot 21 uur

 

Zondag 10 november van 13 uur tot 15 uur

 

Met uitzondering van die laatste dag zal Martin Lodewijk ook aanwezig zijn. Deze dag is Claus er met Marc Legendre.

 

Marc Legendre is er op volgende data.

 

Zaterdag 9 november van 12 uur tot 14.30 uur

 

Zaterdag 9 november van 15 uur tot 17 uur  * Pinceel stand

 

Zondag 10 november van 13 uur tot 15 uur

 

Zondag 10 november  van 15.30 uur tot 16.30 uur * Pinceel stand

 

Behalve waar aangeduid is dat steeds aan de stand van de WPG Standaard uitgeverij.

 

Marc Legendre geeft ook een interview, zondag 10 november om 13 uur in de Groene Zaal.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

De Barracuda entert Ballon Media

 

Stripscenarist Jean Dufaux is de bedenker van ontelbare bestsellers zoals Klaagzang van de Verloren Gewesten, Aasgieren, Murena, Djinn, Kruistocht, Conquistador en veel meer. Hij zakt af naar de Boekenbeurs met Jérémy Pétiqueux, de tekenaar waarvoor hij de piratenstrip Barracuda bedenkt. Op 9 november signeren beide heren op de Antwerpse Boekenbeurs op de stand van Ballon Media.

 

Zetten nog koers naar de Boekenbeurs:

 

- Pieter De Poortere voor zijn zoekplatenboek De Regenboogstraat (Blloan Junior)

- Xavier Fourquemin (De Wezentrein, Blloan)

- Charel Cambré (Albert & Co)

- Gerd Van Loock en Philippe Delzenne (Jommeke)

- Mark Borgions (De Gouden Vogel, Het Geluidshuis)

 

De precieze data en uren? Check http://www.boekenbeurs.be/standhouder/ballon-media

 

Xavier Fourquemin.... Hopelijk kan ik eindelijk mijn Miss Endicot laten signeren... Prachtig boek!! Een van mijn favorieten van dit jaar.

Link naar reactie

Pinceel op nummer.  (volgens mij de enigste met dit systeem)

 

Stripwinkel Alex op sta volgorde in de rij

 

Balloon Medio op sta volgorde in de rij

sta volgorde in de rij? Je bedoelt zeker "boek kopen en ticketje krijgen en dan op tijd in de rij gaan staan". M.a.w. gelimiteerd aantal ticketjes dus genoeg op voorhand je boek gaan kopen en ticketje bemachtigen.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Kan ik Claus Scholz ook het paard laten tekenen en Hec Leemans de Rode Ridder?

 

Komt Hec Leemans ook? Zie 'm nog nergens staan.

Wat iemand 'ns kan proberen: Lodewijck het paard, Legendre de Rode Ridder, Claus Hec Leemans op het paard en (als die komt) Hec Leemans een Rooie Galaxa.

 

(knip)

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Gisterenavond naar vooropening geweest.  Toch wel erg druk voor een vooropening.  Hele beurs doorwandeld en onderweg veel gratis proevertjes en drankjes... en heel veel BV's gespot.
Opvallend was de stand van Standaard Boekhandel dit jaar.  De dédi-jagers worden via een trap naar een platform geleid waar de signeertafels staan met een camera.  Beneden kunnen de bezoekers zo de dédi's bekijken die boven gemaakt worden.  Geen slecht idee, al vrees ik dat de trap nogal kort is om alle dédi-jagers ordelijk te laten aanschuiven.  Benieuwd hoe dit uitdraait...  Ikzelf zal er niet bij zijn maar ik hoop vele verhalen van Repers die er wel bij waren hier te kunnen lezen.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Heb genoten van jullie reacties op mijn TV optreden.

Ben warempel nog knapper op TV en foto dan in werkelijkheid :e012:  :e007:

 

Voor camera moet je soms bepaalde vragen stellen.

Maar was erg bij met de tekening van Conrad.

 

De eerste 150 mensen kregen alleen een handtekening. Hij ging later pas over schetsen.

Ik vermoed dat ongeveer 30 mensen dat geluk hadden waarvan ikzelf er 1 was.

Ik had een dag vrij genomen voor deze kans en deze werd vervolgens vereeuwigd op TV.

Ben blij met het resultaat :e005:  Bedankt voor jullie reakties :e012:

Link naar reactie

Ik vraag me af of er er wel 150 mensen waren. Ik denk dat het ergens bij de 100 stopte. Overigens verwachtte men er 'honderden' en toen dat dus tegenviel had Conrad kunnen gaan(TV was er voor niets geweest) of kunnen gaan duimen draaien (Nog erger voor een TV opname). Er is toen besloten (ondanks de standhouder) dat er toch gesigneerd werd. Conrad deed profesioneel zijn werk.

Velen van de eerst aanwezigen (jammer voor de enkele die we niet meer konden bereiken) kregen toen alsnog een tekening. De later aanwezigen  hebben geen tekening gehad muv die lucky bastards :e002: die toevallig op het moment van het besluit bij Conrad stonden. Het is wel te bedenken wie er zoal vooraan stonden.

Tja en die TV opname; pure pech :e005: dat het een 'ollander' moest zijn;wel een vriendelijke; hij heeft daarna graag handtekeningen gezet aan ieder :ph34r: die het vroeg.

Rest mij nog de vraag: is het nu een BN-er of en BV-er?

Link naar reactie

Ik was eerst teleurgesteld dat ik er niet naar deze sessie geweest ben omdat ik dacht dat het enkel handtekeningen zouden geweest zijn.

Toen ik natuurlijk het journaal zag was ik teleurgesteld dat ik niet gegaan was.

Maar nu dat ik lees hoe het in elkaar zat was het uiteindelijk toch een stuk geluk hebben.

Ik denk wel dat hij nog eens terug in België (of Angoulême) zal zijn om te signeren. 

Link naar reactie

Ik had ook wel heel graag een Conrad gehad, maar je kunt niet altijd alles hebben. Mijn werk laat het helaas niet toe.

Maar wel prima dat de meeste repers nog een dedie konden krijgen (en nog leuke ook), anders had het wel een heel zuur dagje geweest op de boekenbeurs.

Ik betwijfel of hij nog zal langskomen in Belgie of Angouleme (en ik zou me daar ook niet verheugen op de rij, daar zet hij echt alleen handtekeningen), hij woont volgens mij in LA.

 

Komen er nog meer mooie namen deze week??.  

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...