Kool Thing Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Ik herlas zopas een Ravian, en daarin trok Laureline een soort kwal over haar hoofd en daardoor kon ze direct alles begrijpen wat er gezegd werd. Ik meen iets soortsgelijks al eens gezien te hebben in een andere strip of film, maar ik kan er niet opkomen. Weten jullie het? Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Storm - Vandaahl de verderver? Om te kunnen duiken en te ademen trekken storm en z'n metgezellen een kwalachtig lichaam over het hoofd. Quote Link to comment
niemand Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Op het vorig forum had ik daar een plaatje van op crazy comics gezet, iets uit een ouwe comic. En toen moest ik aan een plaatje uit een Andreas strip denken. euh,... denk ik. Quote Link to comment
mojo Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Volgens mij komen die universele translators in verschillende strips/films/boeken voor, maar bv ook in Konvooi 11. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Hounddog Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 De babelfish uit The hitchhikers guide of the galaxy. https://en.wikipedia.org/wiki/Babel_fish_%28The_Hitchhiker%27s_Guide_to_the_Galaxy%29#Babel_fish Quote Link to comment
Diogenes Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 De babelfish uit The hitchhikers guide of the galaxy. https://en.wikipedia.org/wiki/Babel_fish_%28The_Hitchhiker%27s_Guide_to_the_Galaxy%29#Babel_fish Aha mijn favoriete stukje uit de trilogie: het bewijs dat god bestaat (en daarom dus niet meer bestaat). Krijg iedere keer weer een schaterlachbui als ik dat lees. Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
marioboon Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 De babelfish uit The hitchhikers guide of the galaxy. https://en.wikipedia.org/wiki/Babel_fish_%28The_Hitchhiker%27s_Guide_to_the_Galaxy%29#Babel_fish Moest ik ook direct aan denken Quote Link to comment
TomP Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Op het vorig forum had ik daar een plaatje van op crazy comics gezet, iets uit een ouwe comic. En toen moest ik aan een plaatje uit een Andreas strip denken. euh,... denk ik. Arq denk ik Quote Link to comment
niemand Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Dit was het plaatje op het ouwe forum, thread Crazy Comics : Bij Arq hangt het wezen aan de onderkant van haar gezicht, dus ofwel had ik dat verkeerd onthouden, ofwel dacht ik aan nog iets anders (waarschijnlijk niet iets van Andreas dan). Quote Link to comment
Kool Thing Posted September 12, 2013 Author Share Posted September 12, 2013 Super bedankt, ik zal eens mijn Storms en Konvooien doornemen ! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Kool Thing Posted September 15, 2013 Author Share Posted September 15, 2013 Storm - Vandaahl de verderver? Om te kunnen duiken en te ademen trekken storm en z'n metgezellen een kwalachtig lichaam over het hoofd. idd !! Thx! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Recommended Posts