marioboon Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Nog 2 nachtjes slapen en ik kan iedereen eindelijk mijn nieuwste stripproject voorstellen. Je moet er wel voor naar je krantenwinkel, of tankstation of supermarkt of Standaard Boekenwinkel voor gaan. Maar je zal je niet beklagen. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 klinkt interessant. Laat maar komen. Quote Link to comment
Kool Thing Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Moet ik dan alle boekskes kopen? Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
marioboon Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 ha! Nee. Het boekske waar je een gratis biertje bij krijgt Clint Magazine. Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 En met ook 2 nieuwe platen van Iris ;-) Met een speciale oproep naar de lezers toe.... Quote Link to comment
marioboon Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 De ene Clint eindigt en een andere verrijst.... (ik had jullie toch liever in Mark Millar's Clint gezien ) Eikes! Ik niet hoor Quote Link to comment
linthout Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 De ene Clint eindigt en een andere verrijst.... (ik had jullie toch liever in Mark Millar's Clint gezien ) Is dat gestopt dan? Eigenlijk niet te verwonderen...Het blad stond vol herplaatsingen. Die Belgische Clint kost blijkbaar slechts 99 cent...Ben benieuwd! Quote Link to comment
Waldorf Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Is Clint een blad? Dat is toch de webshite van die hufter die trots te snel rijdt en zichzelf een hele piet vindt omdat hij twittert? Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Kool Thing Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Objectief gezien zitten er toch een pak onderwerpen bij die mij interesseren. Hopelijk neemt mijn kapper een abonnement Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
marioboon Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 Het blad lijkt niet alleen schandalig goedkoop, de inhoud lijkt ook schandalig debiel. Hoe leeghoofdig is het doelpubliek ? Heel Vlaanderen is het doelpubliek. Tel uit je winst Quote Link to comment
marioboon Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 Echt ? Ik kan me niet voorstellen dat het zal verkopen. (behalve die eerste goedkope aflevering). Mensen vinden hun übersletten en krapuliteiten wel op het internet. Alleen al Phaedra Hoste op de cover doet me walgen. “No one ever went broke underestimating the intelligence of the (American) public.” H.L. Mencken Quote Link to comment
Timhardt Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 het zal me een worst zijn of het goed of slecht verkoopt. ik behoor gelukkig ook niet tot het doelpubliek. als me dat elitair maakt: goed zo. Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Het blad lijkt niet alleen schandalig goedkoop, de inhoud lijkt ook schandalig debiel. Hoe leeghoofdig is het doelpubliek ? Heel Vlaanderen is het doelpubliek. Tel uit je winst Je neemt me de woorden uit de mond ;-) Hahaha.... Quote Link to comment
TomP Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 kontenspecial >< Quote Link to comment
Waldorf Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 kontenspecial >< Objectief gezien boeit dat mij wel. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
TomP Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Zal wel ! Mij ook ! Maar ik koop daar geen boekskes voor. Zeker, mij interesseert dat ook maar idd daarvoor koop ik geen boekskes Quote Link to comment
linthout Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Vorig jaar hebben ze eens een Story (Of Dag Allemaal, dat weet ik niet meer) op de markt gebracht met uitsluitend goed nieuws. Wel, dat blad was totaal onleesbaar. Quote Link to comment
niemand Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Panty shot ! Sold ! Not Sold ? : Zal wel ! Mij ook ! Maar ik koop daar geen boekskes voor. Quote Link to comment
linthout Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Story lijkt me nu nog onleesbaar (tenzij voor roddelwijven), zelfs met slecht nieuws. Ik vind dat niet. Voor mij zijn die bladen een bron van inspiratie... Ik koop die dingen nooit, maar ik neem ze wel even door in het plaatselijk café... Eva Pauwels op de cover omdat ze een tand kwijt is!!! Dat is toch tegelijkertijd enorm triestig maar ook heel grappig... Die bladen komen steeds dichter bij mijn strip... Alleen, ik bekijk die dingen natuurlijk op een andere manier dan de 'echte' lezers... Quote Link to comment
the pope Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 oei, misschien moet bdw zijn legislatuur als burgemeester toch maar niet uitdoen Quote Link to comment
marioboon Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 oei, misschien moet bdw zijn legislatuur als burgemeester toch maar niet uitdoen 't is allemaal een maat voor niks! Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Toevallig verscheen net volgend opinie-stuk van Jeroen Denaeghel (P-magazine) op mijn prikbord van Facebook (dankzij Lebbercherrie) : hier ben ik het nu eens volledig mee eens. En de deelnemers aan talentenshows en zangwedstrijden die in de eerste ronde sneuvelen zouden ook beter tegen zichzelf beschremd worden. Quote Link to comment
Timhardt Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 hier ben ik het nu eens volledig mee eens. En de deelnemers aan talentenshows en zangwedstrijden die in de eerste ronde sneuvelen zouden ook beter tegen zichzelf beschremd worden. Vraag is: kan je wel iemand tegen zichzelf beschermen als het geld opbrengt voor een ander. Probleem is dat het verkoopt. Dat de massa het koopt als zoete koek. Dat de massa dom is en dat ook graag is. Brood en spelen. 2000 jaren beschaving en voor de meesten gewoon een maat voor niets. Quote Link to comment
marioboon Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 De laatste preview. Voor de rest moet je maar een eurootje gaan neerdokken Binnenkort de FB-pagina! Quote Link to comment
Kool Thing Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Ziet er goed uit, Mario ! Misschien toch maar eens een nummertje gaan kopen. Verkopen ze het magazine in een bruine, neutrale kaft? Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
marioboon Posted September 18, 2013 Author Share Posted September 18, 2013 Ziet er goed uit, Mario ! Misschien toch maar eens een nummertje gaan kopen. Verkopen ze het magazine in een bruine, neutrale kaft? nee, maar als je het in het midden van de Penthouse steekt, is je eer gered Quote Link to comment
Yncke Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Ziet er goed uit. Ik hoop dat er ook ergens eens een albumversie van komt of zo, want ik voel me verre van geroepen om dat magazine te kopen, zelfs al staan er ook strips in... Quote yncke.be Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Vraag is: kan je wel iemand tegen zichzelf beschermen als het geld opbrengt voor een ander. Probleem is dat het verkoopt. Dat de massa het koopt als zoete koek. Dat de massa dom is en dat ook graag is. Brood en spelen. 2000 jaren beschaving en voor de meesten gewoon een maat voor niets. Neen, want dan raak je aan de vrijheid van een ander. Nl.: de vrijheid om te ondernemen. Trouwens, mensen die zoiets denken en voorstellen zouden doen om dergelijke activiteiten aan banden te leggen, zijn niks anders dan jaloerse mensen die niet kunnen verdragen dat een ander succesvol is in het ondernemen. De minder gefortuneerden onder ons beschermen tegen zichzelf is enkel maar een schaamlapje om de ondernemende burger of bedrijf te beknotten in de vrijheid en als het kan financieel profijt eruithalen middels schadeclaims enz... Quote Link to comment
Zwendel Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Heb het opgepikt bij de kranteboer vandaag (99 eurocent is geen geld). De dame achter de toog moest wel heel lang zoeken naar de prijs, ik moest het haar zelfs aanwijzen Lijkt mij een mix van P-magazine en Story met nogal wat strips. Deze avond eens bekijken. Quote Link to comment
Kool Thing Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 nee, maar als je het in het midden van de Penthouse steekt, is je eer gered Ja lap !!! Naaktblad Penthouse is failliet http://www.standaard.be/cnt/dmf20130918_00747730 Wat nu? Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Zwendel Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Ja lap !!! Naaktblad Penthouse is failliet http://www.standaard.be/cnt/dmf20130918_00747730 Wat nu? Story? Quote Link to comment
marioboon Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 In de Delhaize moet je ons magazine al niet meer zoeken: http://www.clint.be/actua/delhaize-haalt-clint-magazine-uit-de-rekken Quote Link to comment
Kurt M. Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Interview met Mario Boon: http://www.stripelmagazine.be/mutanten-veel-geweld-en-een-streep-seks-doomsday-van-mario-boon/ Quote Link to comment
marioboon Posted April 25, 2014 Author Share Posted April 25, 2014 om het toch ook es over de cover te hebben ;-) Quote Link to comment
TDPB Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Omdat ik weet dat Mario een liefhebber is van opbouwende kritiek: jammer van die zwarte vlekken achter de titels. Quote Link to comment
marioboon Posted April 25, 2014 Author Share Posted April 25, 2014 Omdat ik weet dat Mario een liefhebber is van opbouwende kritiek: jammer van die zwarte vlekken achter de titels. hmm. Misschien wel. Quote Link to comment
Kool Thing Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Ja, die leesbaarheid viel direct op. Voorts sterke opbouw en mooie kleuren. Ik vind het gewoon jammer dat die hoofdfiguur vooraan een soort hulpeloosheid uitstraalt, toch als 'leider(?) van het team Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Lük Bey Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Fijn, kan ik het eindelijk ook eens lezen. Want één bezoekje aan de Clint-website heeft me ervan weerhouden om naar het tijdschrift op zoek te gaan. Quote https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
Recommended Posts