Timhardt Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 iemand die dit online leest? Ik wel en ik vind het geweldig. Zou er geen uitgeverij dit willen uitgeven, ik zou dit op papier ook kopen! Quote Link to comment
Heuvelaar Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Ik lees de Franse versie van Tonkam en vind het eerste volume bij het allerbeste horen op mangagebied, maar ook al blijft het een leuke reeks, echt de verwachtingen inlossen na dat eerste veelbelovende boekje doet het toch niet. En ik ben een Katsura-fan Quote Link to comment
Timhardt Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 Ik lees de Franse versie van Tonkam en vind het eerste volume bij het allerbeste horen op mangagebied, maar ook al blijft het een leuke reeks, echt de verwachtingen inlossen na dat eerste veelbelovende boekje doet het toch niet. En ik ben een Katsura-fan Dat had ik al begrepen! Quote Link to comment
linthout Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 iemand die dit online leest? Ik wel en ik vind het geweldig. Zou er geen uitgeverij dit willen uitgeven, ik zou dit op papier ook kopen! Ziet er inderdaad zeer de moeite uit...Maar op het eerste zicht bestaan er geen Franse of Engelse boeken van... Online strips lezen vind ik maar niks... Quote Link to comment
niemand Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Ziet er inderdaad zeer de moeite uit...Maar op het eerste zicht bestaan er geen Franse of Engelse boeken van... Online strips lezen vind ik maar niks... Ik dacht toch dat Gost Dawg (of was het iemand anders) dat las. In 't Frans. En in boekskes. http://www.bedetheque.com/serie-1768-BD-Zetman.html Quote Link to comment
Yncke Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 iemand die dit online leest? Ik wel en ik vind het geweldig. Ik ben er gisteren eens aan begonnen. Het begint goed - al maak ik me een beetje zorgen over het clichépotentieel, zeker toen 'players' vermeld werden - maar het mag nu stillekensaan eens in gang schieten. Het nodigt zeker nog uit tot verderlezen. Quote yncke.be Link to comment
linthout Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Ik dacht toch dat Gost Dawg (of was het iemand anders) dat las. In 't Frans. En in boekskes. http://www.bedetheque.com/serie-1768-BD-Zetman.html Alweer bedankt, Spock! Ik zal beter moeten zoeken voor ik iets zeg... Quote Link to comment
Timhardt Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 mijn frans is niet zo goed. ik lees alleen in scans als het in het engels op papier niet bestaat, uit noodzaak dus, niet omdat ik het zo leuk vind. zetman wordt pas écht goed na volume 6 ofzo. Quote Link to comment
Heuvelaar Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Ziet er inderdaad zeer de moeite uit...Maar op het eerste zicht bestaan er geen Franse of Engelse boeken van... Online strips lezen vind ik maar niks... Toch wel, er is een Franse versie beschikbaar bij uitgeverij Tonkam. En die zitten de Japanse uitgave op de hielen... Heel mooie cover trouwens, met wat reliëf effectjes... Quote Link to comment
Recommended Posts