Steve Van Bael Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Eindelijk is het zover! De fanpagina van Iris staat op facebook. Iris is een door mij getekende voluptueuze journaliste, die haar stripavonturen (letterlijk en figuurlijk) beleefd in het tweemaandelijkse magazine Menzo én Clint! Like de pagina en bekijk schetsen, tekeningen, updates en verrassende nieuwtjes...En... Iris heeft een oproep naar zoveel mogelijk dames toe. Wat? Surf naar de fbpagina: FB.COM/IRIS-COMIC , like en have fun! ;-) Strippende groeten, Steve Quote Link to comment
eriktex Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Dat wordt vast een tweemaandelijks hoogtepunt...ik zal die FB pagina eens opsnorren. Worden het korte verhalen of een wat langer avontuur? Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
fisotteke Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Eindelijk is het zover! De fanpagina van Iris staat op facebook. Iris is een door mij getekende voluptueuze journaliste, die haar stripavonturen (letterlijk en figuurlijk) beleefd in het tweemaandelijkse magazine Menzo én Clint! Like de pagina en bekijk schetsen, tekeningen, updates en verrassende nieuwtjes... En... Iris heeft een oproep naar zoveel mogelijk dames toe. Wat? Surf naar de fbpagina: FB.COM/IRIS-COMIC , like en have fun! ;-) fb teaser.jpg Strippende groeten, Steve Mogen de mannen ook liken, Steve? Bij deze gedaan. Quote Link to comment
eriktex Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 En die censuur geldt voor Facebook, toch zeker niet voor De Reep?! :-) Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
bouwertje Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 boekje is besteld Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted September 18, 2013 Author Share Posted September 18, 2013 En die censuur geldt voor Facebook, toch zeker niet voor De Reep?! :-) Erik Mannen en vrouwen mogen liken! ;-) En voor de vrouwen is er een speciaal verzoek... Op Clint en in Clint magazine is het ongecensureerd ;-) Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted September 18, 2013 Author Share Posted September 18, 2013 Mannen en vrouwen mogen liken! ;-) En voor de vrouwen is er een speciaal verzoek... Op Clint en in Clint magazine is het ongecensureerd ;-) Ohja, in de menzo zijn het steeds korte grappen, alsook in het Clint-magazine... Maar er ligt nog meer op stapel. Volgende week, meer info... ;-) Quote Link to comment
eriktex Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Tsja, handig als je in Friesland woont... ;-) Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
beus Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 nu gaan de verzoekjes voor dedicaces gevoelig veranderen! Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 nu gaan de verzoekjes voor dedicaces gevoelig veranderen! daar vrees ik ook voor... ;-) Quote Link to comment
eriktex Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 In Breda aanwezig?! Dan ga ik vast iets verzinnen :-) Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Kurt M. Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Steve Van Bael over Iris: http://www.stripelmagazine.be/steve-van-bael-gaat-voor-naakt-met-iris/ Quote Link to comment
grim Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 ik heb al een dedicace van Iris je zal wel regelmatig nieuwe stiften moeten kopen, met al het zwart dat je nodig hebt voor het haar. Quote Link to comment
bouwertje Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 zo boekje in bezit nu nog eens lezen he wel al eens door bladerd ben benieuwd steven Quote Link to comment
Daan Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 FB.COM/IRIS-COMIC Sorry, deze pagina is niet beschikbaar De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk gebroken of de pagina is verwijderd. ?!?!?!?!?!? :e010: :e010: Quote Link to comment
Waldorf Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Wendy Van Wanten zal excuses gevraagd hebben. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
eriktex Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Sorry, deze pagina is niet beschikbaar De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk gebroken of de pagina is verwijderd. ?!?!?!?!?!? :e010: :e010: Daan...ouwe digibeet...je hebt toch wel facebook i.p.v. FB ingetikt?! Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Daan Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Daan...ouwe digibeet...je hebt toch wel facebook i.p.v. FB ingetikt?! Erik Beide geprobeerd.... het domein FB.com wordt automatisch doorverwezen naar facebook... Quote Link to comment
eriktex Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Vreemd, bij mij loopt-ie prima door, je moet wel lid zijn van FB dacht ik. Wellicht heb je een filter voor je zoon geinstalleerd Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Steve Van Bael Posted September 26, 2013 Author Share Posted September 26, 2013 Beide geprobeerd.... het domein FB.com wordt automatisch doorverwezen naar facebook... dat zal maar eenmalig geweest zijn, want de link werkt perfect... ;-) Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted September 26, 2013 Author Share Posted September 26, 2013 Wendy Van Wanten zal excuses gevraagd hebben. Quote Link to comment
Daan Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Vreemd, bij mij loopt-ie prima door, je moet wel lid zijn van FB dacht ik. Ja, dat zal het wel zijn. Toch een gemiste kans Steve, kun je de pagina niet voor iedereen toegankelijk maken? Ik ben een van de laatste der faecesboek weigeraars. Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted September 26, 2013 Author Share Posted September 26, 2013 Ja, dat zal het wel zijn. Toch een gemiste kans Steve, kun je de pagina niet voor iedereen toegankelijk maken? Ik ben een van de laatste der faecesboek weigeraars. je bedoelt dat je niet op fb zit? Normaal geraak je er op, want de pagina is openbaar... Je kan altijd een profiel aanmaken op fb dan, als is het maar om de opvolging van Iris te volgen ;-) Heb er net weer een schets opgezet.... Quote Link to comment
acor Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Wat zegt uw madam eigenlijk over al die inspiratie die je als tekenaar die zijn vak ernstig wil uitoefenen dient te bekijken? Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted September 26, 2013 Author Share Posted September 26, 2013 Wat zegt uw madam eigenlijk over al die inspiratie die je als tekenaar die zijn vak ernstig wil uitoefenen dient te bekijken? niets, want het is voor mijn werk ;-) Quote Link to comment
acor Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 niets, want het is voor mijn werk ;-) Schitterend! Quote Link to comment
Waldorf Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Ik ben een van de laatste der faecesboek weigeraars. Zoals Bowie zong in Rock 'n roll suicide: Oh no love, you're not alone! Geen facebook voor Waldorf! Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Daan Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Zoals Bowie zong in Rock 'n roll suicide: Oh no love, you're not alone! Geen facebook voor Waldorf! Dank u voor dit hart onder de riem! Toch benieuwd, kan jij wel dat smoeltjesboek van Iris bekijken? Quote Link to comment
Olsimar Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Ha ha die Daan. Principieel niet op FB maar wel honger naar wat er op staat Ps. die Iris pagina is hot hoor! Quote Link to comment
Daan Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Ha ha die Daan. Principieel niet op FB maar wel honger naar wat er op staat Ps. die Iris pagina is hot hoor! Honger naar informatie.... helaas wordt steeds vaker facebook als enige mogelijkheid geboden en dat vind ik knap waardeloos! Quote Link to comment
Roque Ja Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Via de link in de openingspost krijg ik dezelfde foutmelding als Daan, via volgende link werkt het wel: https://www.facebook.com/pages/Iris-Comic/143056932569946 Quote Link to comment
Daan Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Via de link in de openingspost krijg ik dezelfde foutmelding als Daan, via volgende link werkt het wel: https://www.facebook.com/pages/Iris-Comic/143056932569946 Hé inderdaad, zo werkt het bij mij nu toch ook. Dank Roque Ja! Hoe kom je achter zoiets? Quote Link to comment
Roque Ja Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Die link stond in het artikel van Stripelmagazine. Misschien dat die eerste link enkel werkt als je een FB-account hebt en bent ingelogd, geen idee. Quote Link to comment
Boekenmagazijn Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Steve heeft waarschijnlijk nagelaten het Pagina-adres in te voeren in z'n Pagina-informatie. Dat gaat niet vanzelf. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 leuk en sexy! I love it!!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Steve Van Bael Posted December 3, 2013 Author Share Posted December 3, 2013 Tekening voor de 2de grote internationale stripbeurs in Aarschot volgende jaar! ;-) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=161962410679398&set=a.146011115607861.1073741828.143056932569946&type=1&theater Heb de link moeten plaatsen, want ik weet niet goed hoe ik een afbeelding moet posten... Quote Link to comment
djkeos Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Nou zo (met behulp van de knop 'Meer Berichtopties'): Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted December 3, 2013 Author Share Posted December 3, 2013 Nou zo (met behulp van de knop 'Meer Berichtopties'): THX! ;-) Quote Link to comment
Recommended Posts