Straffe Recensent Posted May 16, 2022 Share Posted May 16, 2022 Waar kopen jullie Franse strips en op welke Franse stripfora is het aangenaam vertoeven? Quote Straffe Strips: Striprecensies op YouTube Link to comment
hemweg Posted May 16, 2022 Share Posted May 16, 2022 site: https://www.bdgest.com/forum/bd-franco-belge.html Gebruik vertaaloptie naar Nederlands, heel veel informatie en bijna zo leuk als de reep. Quote Link to comment
Ambreville Posted May 16, 2022 Share Posted May 16, 2022 Amazon.nl, Amazon.fr, BDfugue, BdWeb of gewoon in de winkel bij Skull BD, Brusel, Multi BD of Allo Case BD. Als forum, bdgest en bedetheque voor opzoekwerk. Quote Link to comment
cartoonesk Posted May 17, 2022 Share Posted May 17, 2022 Lijkt wel of je dat (allebei) al eens gevraagd hebt... (?) Quote Link to comment
cartoonesk Posted June 1, 2022 Share Posted June 1, 2022 Op 17/5/2022 om 09:36, cartoonesk zei: Lijkt wel of je dat (allebei) al eens gevraagd hebt... (?) Okay, dat ging over Franstalige strips maar de antwoorden komen grotendeels overeen. Quote Link to comment
Red Arrow Posted November 4, 2022 Share Posted November 4, 2022 Heeft er iemand ervaring met bdfugue.com? Normaal gezien had mijn bestelling al geleverd moeten worden aan een afhaalpunt (besteld op 22 oktober, livraison estimée : Jeudi 03 Nov). Het ding is: de website zegt nog steeds En cours d'approvisionnement, maar in mijn mailbox zitten ondertussen voldoende phising mails die me zeggen dat mijn pakje onderweg is. Het is verleidelijk om erop te klikken, maar mijn gezond verstand schreeuwt nee :') Quote Link to comment
Waldorf Posted November 4, 2022 Share Posted November 4, 2022 Je moet toch weten welke transporteur de marchandise zal brengen? Met een tracking-nummer kan je dan op de website van die transporteur kijken waar je pakje ligt te verkommeren. Als ze Mondial Relay gebruiken kan het een eeuwigheid duren. Red Arrow 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Red Arrow Posted November 4, 2022 Share Posted November 4, 2022 Oh wauw, dank je voor het snelle antwoord! Ik heb even op de website gezocht en inderdaad Mondial Relay. Een tracking-nummer heb ik niet, mijn bestelnummer werkt niet op mondialrelay.be. Oké, dankjewel, dan weet ik dat ik nog even moet wachten Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted November 4, 2022 Share Posted November 4, 2022 Geen slechte ervaringen met BDFugue. Altijd correct bezorgd tot nu. Quote Link to comment
Red Arrow Posted November 30, 2022 Share Posted November 30, 2022 Het pakje is toch op 28 november aangekomen. Er was een probleem bij de Hachette, de distributeur van Delcourt. Quote Link to comment
Recommended Posts