Tanuki Posted May 18, 2022 Share Posted May 18, 2022 Beiden. Heel graag met een groep, maar op m'n alleen kan ik er ook wel van genieten. M'n tweede Japanreis was met enkele kameraden. Heel tof, vooral om 's avonds door te zakken in de lokale izakaya. Maar één dagje ben ik er alleen op uitgetrokken wegens uiteenlopende interesses, heb ik een halve dag doorgebracht in het Edo-Tokyomuseum (waar zij het geen uur in zouden uitgehouden hebben) en ben ik 's avonds in een yatai gaan eten, met de locals aan de praat geraakt en in de lokale izakaya doorgezakt Er is voor beide situaties wel wat te zeggen... Quote Link to comment
cinco Posted May 18, 2022 Author Share Posted May 18, 2022 Mocht het onduidelijk zijn, met 1 persoon bedoel ik niet alleen, maar in het gezelschap van 1 persoon. En ik vind dat je dan beter kunt focussen op die andere persoon, dieper kunt gaan in gesprekken, meer gerichte activiteiten samen kunt doen. In groep gaat het allemaal eerder herleid worden naar de grootste gemene deler. Koen Claeys 1 Quote Link to comment
TDPB Posted May 19, 2022 Share Posted May 19, 2022 Stripfiguren gaan in ieder geval liever op stap met 2. Als ze dat met een groep willen doen, dan vloeken hun geestelijke vaders. Quote Link to comment
cartoonesk Posted May 23, 2022 Share Posted May 23, 2022 Het ligt eraan wie die ene persoon is, dan zou ik voor de tweede optie gaan. Ik ben zo wie zo niet meer zo'n uitgaanstype. Quote Link to comment
Willem Posted December 10, 2022 Share Posted December 10, 2022 Ben met mijn broer op stap geweest. Hij zit in de horeca en kent veel mensen Do i say more : .) Quote Link to comment
Recommended Posts