Ga naar inhoud

Emmy Awards 2013


Zwendel

Recommended Posts

Oops is vannacht. Ga niet opblijven, maar mijn keuze:

 

Beste dramaserie: Breaking Bad (maar het gaat Game of Thrones worden)

 

Beste Comedy: Girls

 

Beste miniserie: Top of the Lake

 

Acteurs en actrices.....

 

Resultaten:

 

 

Beste dramaserie: Breaking Bad yay

 

Beste Comedy: Modern Family. Ken ik niet. Lijkt weer zo'n typisch Amerikaanse feelgood familiecomedy waar ik per definitie niet naar kijk.

 

Beste miniserie: Behind the Candelabra. Een film over Liberace, the Amerikaanse Eddy Wally. Yuck ga ik in geen duized jaar naar kijken.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Eens een trailer bezien en wat geyoutubed omtrent dat Dunphy-personage:

 

'Phil is Claires man. Hij is al zestien jaar getrouwd met haar en vindt zichzelf een 'coole' vader. Hij is makelaar van beroep en is zeer competitief ingesteld, zelfs tegenover zijn eigen kinderen. Tijdens zijn Highschool jaren was hij een cheerleader. Hij is hier erg trots op.'

 

:e010:

 

What the fuck...

 

Ik moet Spock bijtreden wat betreft zo'n types.  Fysiek onwel wordt ik van zo'n lui. Jammer dat een Mauser niet mag aangewend worden...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik herken vooral de eeuwige puber in Phil die krampachtig cool wil blijven ten opzichte van zijn kinderen, de verstrooide man die klusjes blijft uitstellen maar een meester is in het enthousiast tijd verprutsen op zijn iPad.

Hazo, in dat opzicht...Dan is't goed.

 

Maar zoals ik hem zag in hetgeen ik zag in de youtubefilmpjes, dat bezorgt me hetzelfde gevoel zoals Spock al aangaf.

Link naar reactie

Naar de Big Bang Theory kijk ik ook niet. De comedy series van de jongste jaren zijn een beetje hetzelfde als altijd in een nieuw jasje. Ik kijk dan ook weinig naar comedy, uitzondering als er iets origineel aan is. Vallen mij zo te binnen Girls, Weeds (eerste 3 seizoenen), Desperate Housexives (eerste drie seizoenen). Louie en Shameless wil ik nog wel eens uitproberen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...