Zwendel Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Oops is vannacht. Ga niet opblijven, maar mijn keuze: Beste dramaserie: Breaking Bad (maar het gaat Game of Thrones worden) Beste Comedy: Girls Beste miniserie: Top of the Lake Acteurs en actrices..... Resultaten: Beste dramaserie: Breaking Bad yay Beste Comedy: Modern Family. Ken ik niet. Lijkt weer zo'n typisch Amerikaanse feelgood familiecomedy waar ik per definitie niet naar kijk. Beste miniserie: Behind the Candelabra. Een film over Liberace, the Amerikaanse Eddy Wally. Yuck ga ik in geen duized jaar naar kijken. Quote Link to comment
Daan Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Modern Family toch maar een kans geven! Korte afleveringen van 20 minuten en erg grappig. Tikje feelgood wel maar voornamelijk erg grappig. Quote Link to comment
niemand Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Modern Family bekijk ik sinds kort nu en dan op 2BE, maar ik begrijp echt niet wat men hier ZO ONGELOFELIJK goed aan vindt. Slecht is het niet, maar er zitten ook gewoon veel belachelijke situaties in, en de personages zijn typetjes, geen echte personages. Vind ik. Quote Link to comment
niemand Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Sorry Koen, maar ik krijg de kouwe kriebels van dat typetje. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Eens een trailer bezien en wat geyoutubed omtrent dat Dunphy-personage: 'Phil is Claires man. Hij is al zestien jaar getrouwd met haar en vindt zichzelf een 'coole' vader. Hij is makelaar van beroep en is zeer competitief ingesteld, zelfs tegenover zijn eigen kinderen. Tijdens zijn Highschool jaren was hij een cheerleader. Hij is hier erg trots op.' What the fuck... Ik moet Spock bijtreden wat betreft zo'n types. Fysiek onwel wordt ik van zo'n lui. Jammer dat een Mauser niet mag aangewend worden... Quote Link to comment
Lav Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Phil is imo den beste van heel de reeks, die is zalig Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Ik herken vooral de eeuwige puber in Phil die krampachtig cool wil blijven ten opzichte van zijn kinderen, de verstrooide man die klusjes blijft uitstellen maar een meester is in het enthousiast tijd verprutsen op zijn iPad. Hazo, in dat opzicht...Dan is't goed. Maar zoals ik hem zag in hetgeen ik zag in de youtubefilmpjes, dat bezorgt me hetzelfde gevoel zoals Spock al aangaf. Quote Link to comment
Donnie Darko Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 MODERN FAMILY is fantastisch, ik vind het zelfs beter dan BIG BANG THEORY... Ik heb seizoen 4 in huis gehaald, ga daar snel eens naar kijken. Quote Grr. Argh. Link to comment
Zwendel Posted September 26, 2013 Author Share Posted September 26, 2013 Naar de Big Bang Theory kijk ik ook niet. De comedy series van de jongste jaren zijn een beetje hetzelfde als altijd in een nieuw jasje. Ik kijk dan ook weinig naar comedy, uitzondering als er iets origineel aan is. Vallen mij zo te binnen Girls, Weeds (eerste 3 seizoenen), Desperate Housexives (eerste drie seizoenen). Louie en Shameless wil ik nog wel eens uitproberen. Quote Link to comment
Recommended Posts