Ambreville Posted May 24, 2022 Share Posted May 24, 2022 Ik vraag me af hoeveel Taiki van die storyline heeft overgenomen? Quote Link to comment
Ambreville Posted May 24, 2022 Share Posted May 24, 2022 Jason Aaron vs Christian Bale Quote Link to comment
esteban² Posted May 24, 2022 Share Posted May 24, 2022 Er zitten weer shots in de trailer waar duidelijk iemand uitgeknipt is, zoals wel vaker bij Marvel tegenwoordig. Aangezien Thor de God of Thunder is, zou dit dan niet Harry Styles (selecteer tekst) kunnen zijn, de God of Love? Of verwijst die titel naar zijn verhouding met Portman? Enfin, 't is maar een gok, ik ken het bronmateriaal niet goed genoeg en weet ook niet in hoeverre ze daar eigenlijk nog naar kijken. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Ambreville Posted May 24, 2022 Share Posted May 24, 2022 36 minutes ago, esteban² said: Er zitten weer shots in de trailer waar duidelijk iemand uitgeknipt is, zoals wel vaker bij Marvel tegenwoordig. Aangezien Thor de God of Thunder is, zou dit dan niet Harry Styles (selecteer tekst) kunnen zijn, de God of Love? Of verwijst die titel naar zijn verhouding met Portman? Enfin, 't is maar een gok, ik ken het bronmateriaal niet goed genoeg en weet ook niet in hoeverre ze daar eigenlijk nog naar kijken. Tijd om Spoiler De spoiler-tag te ontdekken. Eros van Titan dook al op in een post-creditcard scène van Eternals. De andere mogelijkheid is Pip, die zit waarschijnlijk ook in Guardians 3. Quote Link to comment
esteban² Posted May 24, 2022 Share Posted May 24, 2022 Inderdaad. Ik heb Eternals nog niet gezien, maar ken wel het post-credit fragment. Daar ontkom je helaas niet aan dankzij sociale media. Vandaar dat ik op hem gokte. Pip heb ik even moeten opzoeken. Could be. PS: Die tag ken ik uiteraard, maar gaf momenteel problemen in de post. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cinco Posted May 24, 2022 Author Share Posted May 24, 2022 Jammer dat het er naar uitziet dat de Guardians er niet zo veel in gaan voorkomen. In de teaser leek het alsof ze een groter aandeel gingen hebben. Quote Link to comment
Ambreville Posted May 25, 2022 Share Posted May 25, 2022 9 hours ago, esteban² said: Inderdaad. Ik heb Eternals nog niet gezien, maar ken wel het post-credit fragment. Daar ontkom je helaas niet aan dankzij sociale media. Vandaar dat ik op hem gokte. Pip heb ik even moeten opzoeken. Could be. PS: Die tag ken ik uiteraard, maar gaf momenteel problemen in de post. Ik kon de selectie niet zien op iPad, nu dus wel. Eros/Starfox is de broer van Thanos. Zoals de meeste Eternals lijkt hij wel een variant van een mythische god te zijn. Naast Thanos zijn er linken naar de Avengers, waar hij net als Sersi lang lid van was en naar Adam Warlock, die zeker in Guardians 3 zit. Quote Link to comment
cinco Posted June 24, 2022 Author Share Posted June 24, 2022 De recentste trailer kan echt nog wat extra bokken en geiten gebruiken. Quote Link to comment
cinco Posted July 9, 2022 Author Share Posted July 9, 2022 De film was... ok. Beter dan Multiverse of Madness, maar niet zo goed als No Way Home. (imo) Ragnarok voelde aan als een completere en een meer gestructureerde Thor-film dan deze Love and Thunder. De Marvel-films zouden ook beter de backpedal minder gebruiken en de hardere momenten niet telkens opnieuw ongedaan maken of verlichten. Quote Link to comment
Retardi Posted July 12, 2022 Share Posted July 12, 2022 Nou, blijf maar weg van de Amerikaanse nieuwssites. Het regent spoilers. Quote Link to comment
cinco Posted July 13, 2022 Author Share Posted July 13, 2022 Tussen de Star Wars prequels en de recente Thor zit er zo ongeveer 20 jaar. Niet dat tijd enig vat lijkt te hebben op Natalie Portman. Quote Link to comment
TDPB Posted July 13, 2022 Share Posted July 13, 2022 Ze is nog maar 40. Behoorlijk veel mensen veranderen niet zoveel de eerste pakweg 20 jaar van hun volwassen leven. Quote Link to comment
Bonte Posted July 16, 2022 Share Posted July 16, 2022 Die film moet zowat de duurste komedie zijn ooit gemaakt, zelfs als je 1941 aanpast naar inflatie. Quote Link to comment
Ambreville Posted July 18, 2022 Share Posted July 18, 2022 On 7/16/2022 at 6:11 PM, Bonte said: Die film moet zowat de duurste komedie zijn ooit gemaakt, zelfs als je 1941 aanpast naar inflatie. Ik vraag me af hoeveel mensen zelfs de papier-schaar-steen moppen begrepen hebben. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted July 18, 2022 Share Posted July 18, 2022 On 5/24/2022 at 12:58 PM, Ambreville said: Ik vraag me af hoeveel Taiki van die storyline heeft overgenomen? behoorlijk, zo lijkt het. Maar ken niet genoeg van de comic om dit te beoordelen. Wel een zeer accurate scene van de film On 5/24/2022 at 1:23 PM, Ambreville said: Jason Aaron vs Christian Bale ooo wat was Bale waanzinnig goed!! On 6/24/2022 at 3:49 PM, cinco said: De recentste trailer kan echt nog wat extra bokken en geiten gebruiken. oooo them goats were rocking it! Wat was dat een heerlijke vondst. De hele bioscoop gierde van het lachen! Al met al vond ik het een heerlijke film!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
alexmarvel Posted July 19, 2022 Share Posted July 19, 2022 ik miste hulk! daarom vond ik hem minder dan ragnarok! tuurlijk ik snap ergens wel dat Hulk er niet in zit maar de guardians voegen ook niks toe, die rare vogelvijanden zijn het stomste ever, die geiten vond ik ook zomaar stom eigenlijk, ik wil actie! Quote Link to comment
cinco Posted July 19, 2022 Author Share Posted July 19, 2022 3 uren geleden, alexmarvel zei: maar de guardians voegen ook niks toe Heeft vooral te maken met de omgegooide volgorde van de films. Oorspronkelijk zou de derde Guardians-film voor Thor verschijnen, maar door omstandigheden was dat niet meer het geval. Dus moest de set-up aan het einde van Endgame waarin Thor beslist om de Guardians te vergezellen afgehandeld worden vooraleer het eigenlijke verhaal van deze film kon starten. Quote Link to comment
P.Saiko Posted July 29, 2022 Share Posted July 29, 2022 Ik vond de geiten dan weer leuk omdat ze een element uit de oorspronkelijke Noorse mythologie terug brachten Quote - mens corrupta in corpore corrupto - Link to comment
Retardi Posted August 27, 2022 Share Posted August 27, 2022 De film inmiddels gezien. En ik was voornamelijk niet onder de indruk. Een saai, kleurloos verhaal opgelukt met speciale effecten. Quote Link to comment
Ambreville Posted June 19, 2023 Share Posted June 19, 2023 Het is een ding. Maar deze heeft toch een foutje Quote Link to comment
Timothy van Damme Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 Misschien is de foto met flash genomen? Quote Link to comment
Recommended Posts