Ga naar inhoud

Thor (Love and Thunder)


Recommended Posts

  • cinco changed the title to Thor (Love and Thunder)

Er zitten weer shots in de trailer waar duidelijk iemand uitgeknipt is, zoals wel vaker bij Marvel tegenwoordig.  Aangezien Thor de God of Thunder  is, zou dit dan niet Harry Styles (selecteer tekst) kunnen zijn, de God of Love? Of verwijst die titel naar zijn verhouding met Portman?  Enfin, 't is maar een gok, ik ken het bronmateriaal niet goed genoeg en weet ook niet in hoeverre ze daar eigenlijk nog naar kijken.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
36 minutes ago, esteban² said:

Er zitten weer shots in de trailer waar duidelijk iemand uitgeknipt is, zoals wel vaker bij Marvel tegenwoordig.  Aangezien Thor de God of Thunder  is, zou dit dan niet Harry Styles (selecteer tekst) kunnen zijn, de God of Love? Of verwijst die titel naar zijn verhouding met Portman?  Enfin, 't is maar een gok, ik ken het bronmateriaal niet goed genoeg en weet ook niet in hoeverre ze daar eigenlijk nog naar kijken.

Tijd om 

Spoiler

De spoiler-tag te ontdekken.

Eros van Titan dook al op in een post-creditcard scène van Eternals. De andere mogelijkheid is Pip, die zit waarschijnlijk ook in Guardians 3.

 

 

 

Link naar reactie

Inderdaad.  Ik heb Eternals nog niet gezien, maar ken wel het post-credit fragment.  Daar ontkom je helaas niet aan dankzij sociale media.  Vandaar dat ik op hem gokte.  Pip heb ik even moeten opzoeken. :) Could be.

 

PS: Die tag ken ik uiteraard, maar gaf momenteel problemen in de post. ;)

 

 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
9 hours ago, esteban² said:

Inderdaad.  Ik heb Eternals nog niet gezien, maar ken wel het post-credit fragment.  Daar ontkom je helaas niet aan dankzij sociale media.  Vandaar dat ik op hem gokte.  Pip heb ik even moeten opzoeken. :) Could be.

 

PS: Die tag ken ik uiteraard, maar gaf momenteel problemen in de post. ;)

 

 

Ik kon de selectie niet zien op iPad, nu dus wel.

Eros/Starfox is de broer van Thanos. Zoals de meeste Eternals lijkt hij wel een variant van een mythische god te zijn.

 

image.thumb.png.31978bfe504e869a39b109630573f563.png

 

Naast Thanos zijn er linken naar de Avengers, waar hij net als Sersi lang lid van was en naar Adam Warlock, die zeker in Guardians 3 zit. 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

De film was... ok. Beter dan Multiverse of Madness, maar niet zo goed als No Way Home. (imo)

Ragnarok voelde aan als een completere en een meer gestructureerde Thor-film dan deze Love and Thunder.

 

De Marvel-films zouden ook beter de backpedal minder gebruiken en de hardere momenten niet telkens opnieuw ongedaan maken of verlichten.

Link naar reactie
On 5/24/2022 at 12:58 PM, Ambreville said:

Ik vraag me af hoeveel Taiki van die storyline heeft overgenomen?

 

 

behoorlijk, zo lijkt het.
Maar ken niet genoeg van de comic om dit te beoordelen.
Wel een zeer accurate scene van de film

On 5/24/2022 at 1:23 PM, Ambreville said:

 

Jason Aaron

vs

Christian Bale

 

 

ooo wat was Bale waanzinnig goed!!

On 6/24/2022 at 3:49 PM, cinco said:

De recentste trailer kan echt nog wat extra bokken en geiten gebruiken.

 

 

oooo them goats were rocking it! Wat was dat een heerlijke vondst. De hele bioscoop gierde van het lachen!

 

Al met al vond ik het een heerlijke film!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
3 uren geleden, alexmarvel zei:

maar de guardians voegen ook niks toe

 

Heeft vooral te maken met de omgegooide volgorde van de films.

Oorspronkelijk zou de derde Guardians-film voor Thor verschijnen, maar door omstandigheden was dat niet meer het geval. Dus moest de set-up aan het einde van Endgame waarin Thor beslist om de Guardians te vergezellen afgehandeld worden vooraleer het eigenlijke verhaal van deze film kon starten.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...