Ambreville Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 Omdat je best even wacht voor de puzzel. Werkt dat, zo'n clickbait-titel? lukoste 1 Quote Link to comment
Waldorf Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 10 minuten geleden, Ambreville zei: Werk dat, zo'n clickbait-titel? Wat mij betreft wel, ja. Ambreville 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Tanuki Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 32 minuten geleden, Ambreville zei: Werk dat, zo'n clickbait-titel? Huh? Damn! Quote Link to comment
bammar Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 35 minuten geleden, Ambreville zei: Omdat je best even wacht voor de puzzel. Werk dat, zo'n clickbait-titel? Bedoel je 'Werkt dat', vraagstelling? Of 'Werk dat', gebiedende wijze? Quote Link to comment
Ambreville Posted June 2, 2022 Author Share Posted June 2, 2022 1 hour ago, bammar said: Bedoel je 'Werkt dat', vraagstelling? Of 'Werk dat', gebiedende wijze? oops Quote Link to comment
lukoste Posted June 28, 2022 Share Posted June 28, 2022 Pff kreeg ik zo een bonneke mee in de ssz, i.p.v. de verhoopte puzzel. Moet je nog €8 betalen voor verzending. En een tweede code van deze puzzel toevoegen helpt ook niet. Fuck, zit ik nog opgescheept met 2 rode ridders van het huidige duo. Quote Link to comment
cinco Posted June 28, 2022 Share Posted June 28, 2022 1 minuut geleden, lukoste zei: Pff kreeg ik zo een bonneke mee in de ssz, i.p.v. de verhoopte puzzel. Moet je nog €8 betalen voor verzending. En een tweede code van deze puzzel toevoegen helpt ook niet. Fuck, zit ik nog opgescheept met 2 rode ridders van het huidige duo. Deze puzzel? Quote Link to comment
lukoste Posted June 28, 2022 Share Posted June 28, 2022 7 minutes ago, cinco said: Deze puzzel? ja uiteraard, zie de openingspost Quote Link to comment
Neat Stuff Posted June 28, 2022 Share Posted June 28, 2022 2 uren geleden, lukoste zei: ja uiteraard, zie de openingspost 'Camping Comics'? Lekker lui om een standaard font te gebruiken en het werk van de tekenaar in één klap om zeep te helpen... Hij zal er wel enorm van Baelen... fenip 1 Quote Link to comment
cinco Posted June 28, 2022 Share Posted June 28, 2022 5 uren geleden, lukoste zei: ja uiteraard, zie de openingspost Dat komt ervan als ik in de vlugte alleen maar de laatste nieuwe reactie lees zonder de rest van het topic te bekijken. Quote Link to comment
lukoste Posted June 29, 2022 Share Posted June 29, 2022 bon, vandaag is het wel gelukt met 2 codes Quote Link to comment
lukoste Posted July 1, 2022 Share Posted July 1, 2022 "Eerst en vooral heel erg bedankt voor jullie bestelling van de strippuzzel! We hebben spijtig genoeg gisteren nieuws gekregen van het maatwerkbedrijf die de samenstelling van de puzzel met de extra’s gaat doen. Zij hebben vertraging opgelopen, waardoor de puzzel een 10-tal dagen later af zal zijn. Hierdoor hopen we i.p.v. deze week te leveren eind volgende week te leveren." Ik ben blijkbaar de enige die geïnteresseerd is in deze puzzel? Quote Link to comment
Gilles Posted July 1, 2022 Share Posted July 1, 2022 1 uur geleden, lukoste zei: Ik ben blijkbaar de enige die geïnteresseerd is in deze puzzel? De enige zal natuurlijk overdreven zijn, maar ik vermoed niet dat dit een succes wordt. Quote Link to comment
Ambreville Posted July 1, 2022 Author Share Posted July 1, 2022 2 hours ago, lukoste said: "Eerst en vooral heel erg bedankt voor jullie bestelling van de strippuzzel! We hebben spijtig genoeg gisteren nieuws gekregen van het maatwerkbedrijf die de samenstelling van de puzzel met de extra’s gaat doen. Zij hebben vertraging opgelopen, waardoor de puzzel een 10-tal dagen later af zal zijn. Hierdoor hopen we i.p.v. deze week te leveren eind volgende week te leveren." Ik ben blijkbaar de enige die geïnteresseerd is in deze puzzel? Gisteren 2 besteld. Dus niet de enige. Quote Link to comment
kurisu74 Posted July 4, 2022 Share Posted July 4, 2022 20 euro voor een chinese puzzel met belegen Standaard figuren terwijl ze hun deftige fondsen die ze van Ballon hebben ingepikt langzaam om zeep helpen. Fuck SU. Waldorf and Gilles 2 Quote Link to comment
linthout Posted July 4, 2022 Share Posted July 4, 2022 2 uren geleden, kurisu74 zei: 20 euro voor een chinese puzzel met belegen Standaard figuren terwijl ze hun deftige fondsen die ze van Ballon hebben ingepikt langzaam om zeep helpen. Fuck SU. Gelukkig is Canardo NIET belegen! kurisu74 1 Quote Link to comment
kurisu74 Posted July 4, 2022 Share Posted July 4, 2022 Ik verkoop er dan ook geen puzzels van he Willy Quote Link to comment
Ambreville Posted July 7, 2022 Author Share Posted July 7, 2022 Fijn snel geleverd. Quote Link to comment
Waldorf Posted July 7, 2022 Share Posted July 7, 2022 Ik wil nu ook een puzzel! Ik zal er eens een bestellen, zie... Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
linthout Posted July 7, 2022 Share Posted July 7, 2022 Beter twee, dan heb je gratis levering. Quote Link to comment
$tripofiel Posted July 7, 2022 Share Posted July 7, 2022 1 uur geleden, Ambreville zei: Fijn snel geleverd. Hopelijk is dat een zip-zakje? Quote Link to comment
linthout Posted July 7, 2022 Share Posted July 7, 2022 ZIP!!! DAT waren nog eens lekkere snoepen! Maar ik denk dat die nu niet meer bestaan. Quote Link to comment
Waldorf Posted July 7, 2022 Share Posted July 7, 2022 3 uren geleden, linthout zei: Beter twee, dan heb je gratis levering. Ik heb maar één puzzel gekocht, maar wel zo duur dat De Poort gratis levert. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Ambreville Posted July 7, 2022 Author Share Posted July 7, 2022 42 minutes ago, Waldorf said: Ik heb maar één puzzel gekocht, maar wel zo duur dat De Poort gratis levert. Maar wel geen echte van de Standaard Uitgeverij. Quote Link to comment
linthout Posted July 7, 2022 Share Posted July 7, 2022 Ziet er wel mooi uit. Dat is dus een puzzel, zoiets? Of een doos met boekjes zoals hij er al een keer een gemaakt heeft? Quote Link to comment
lukoste Posted July 7, 2022 Share Posted July 7, 2022 De mijne wachten ook op mij in het postpunt. Wel jaloers op @Waldorf! Quote Link to comment
Rik Posted July 7, 2022 Share Posted July 7, 2022 1 uur geleden, linthout zei: Ziet er wel mooi uit. Dat is dus een puzzel, zoiets? Of een doos met boekjes zoals hij er al een keer een gemaakt heeft? In bijgevoegde link kun je de puzzel bewonderen. https://www.akim.nl/curiosa/chris-ware/building-stories-jigsaw-puzzle-by-chris-ware# linthout 1 Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Waldorf Posted July 8, 2022 Share Posted July 8, 2022 13 uren geleden, lukoste zei: Wel jaloers op @Waldorf! Dat is helemaal niet nodig. Ik laat hier slechts een deel van mijn persoonlijkheid zien. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Peter Motte Posted July 8, 2022 Share Posted July 8, 2022 Nu noemen ze dat een 3d-puzzel. Vroeger noemden ze dat een bouwdoos. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
lukoste Posted July 12, 2022 Share Posted July 12, 2022 Puzzel gemaakt. Kwaliteit van de stukjes is heel goed, niet van die plooibare rommel. Heel leuke tekening trouwens! Quote Link to comment
Daan Posted July 12, 2022 Share Posted July 12, 2022 1 uur terug, lukoste zei: Puzzel gemaakt. Kwaliteit van de stukjes is heel goed, niet van die plooibare rommel. Heel leuke tekening trouwens! Spoiler Foto? Quote Link to comment
lukoste Posted July 12, 2022 Share Posted July 12, 2022 7 minutes ago, Daan said: Reveal hidden contents Foto? Quote Link to comment
cinco Posted July 12, 2022 Share Posted July 12, 2022 Er zijn 3 Suskes en 3 Wiskes op de afbeelding aanwezig. Quote Link to comment
TDPB Posted July 13, 2022 Share Posted July 13, 2022 12 uren geleden, cinco zei: Er zijn 3 Suskes en 3 Wiskes op de afbeelding aanwezig. gewoon Suske, amoras Suske en junior Suske. Logisch ook, want dat zijn duidelijk alle drie verschillende personages. Quote Link to comment
cinco Posted July 13, 2022 Share Posted July 13, 2022 6 minuten geleden, TDPB zei: gewoon Suske, amoras Suske en junior Suske. Logisch ook, want dat zijn duidelijk alle drie verschillende personages. De meeste mensen zouden uitfreaken als ze op een camping verbleven waar ook een jongere en een oudere versie van hunzelf rondliep. Quote Link to comment
TDPB Posted July 13, 2022 Share Posted July 13, 2022 1 uur terug, cinco zei: De meeste mensen zouden uitfreaken als ze op een camping verbleven waar ook een jongere en een oudere versie van hunzelf rondliep. De meeste mensen gebruiken geen tijdmachine voor hun zondagse uistapjes (raar dat ze nog nooit een verhaal hebben gemaakt waarin ze zichzelf tegenkomen). Quote Link to comment
lukoste Posted July 13, 2022 Share Posted July 13, 2022 3 hours ago, TDPB said: De meeste mensen gebruiken geen tijdmachine voor hun zondagse uistapjes (raar dat ze nog nooit een verhaal hebben gemaakt waarin ze zichzelf tegenkomen). Multiverse of... Breng SU aub niet op ideeën Quote Link to comment
lukoste Posted April 4, 2023 Share Posted April 4, 2023 De integrale van Biggles verdient mogelijk een plaatsje hier. Zie voorbeeld (bron: stripteaser.nl) hieronder. Hebben ze dit werkelijk zo gepubliceerd, of betreft dit de oude vertaling? -er mee-->ermee -Hong Kong-->Hongkong -zwaar gewond-->zwaargewond -SOS berichten-->SOS-berichten -inplaats-->in plaats -eindigen allen-->eindigen alle Quote Link to comment
Waldorf Posted April 4, 2023 Share Posted April 4, 2023 Op de SSZ-site staat dezelfde afbeelding. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Peter Motte Posted April 4, 2023 Share Posted April 4, 2023 Volgens mij hebben ze de oorspronkelijke tekst gebruikt, zonder iets te corrigeren. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts