Ga naar inhoud

Waarom je best geen strips van Standaard Uitgeverij meer koopt...


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
1 minuut geleden, lukoste zei:

Pff kreeg ik zo een bonneke mee in de ssz, i.p.v. de verhoopte puzzel. Moet je nog €8 betalen voor verzending. En een tweede code van deze puzzel toevoegen helpt ook niet. Fuck, zit ik nog opgescheept met 2 rode ridders van het huidige duo.

 

Deze puzzel?

 

afbeelding.thumb.png.46afb6fa047bdd2dd134d0400dbfc6be.png

 

 

Link naar reactie

"Eerst en vooral heel erg bedankt voor jullie bestelling van de strippuzzel!

We hebben spijtig genoeg gisteren nieuws gekregen van het maatwerkbedrijf die de samenstelling van de puzzel met de extra’s gaat doen. Zij hebben vertraging opgelopen, waardoor de puzzel een 10-tal dagen later af zal zijn. Hierdoor hopen we i.p.v. deze week te leveren eind volgende week te leveren."

 

Ik ben blijkbaar de enige die geïnteresseerd is in deze puzzel? 🙂

Link naar reactie
2 hours ago, lukoste said:

"Eerst en vooral heel erg bedankt voor jullie bestelling van de strippuzzel!

We hebben spijtig genoeg gisteren nieuws gekregen van het maatwerkbedrijf die de samenstelling van de puzzel met de extra’s gaat doen. Zij hebben vertraging opgelopen, waardoor de puzzel een 10-tal dagen later af zal zijn. Hierdoor hopen we i.p.v. deze week te leveren eind volgende week te leveren."

 

Ik ben blijkbaar de enige die geïnteresseerd is in deze puzzel? 🙂

Gisteren 2 besteld. Dus niet de enige.

 

 

 

Link naar reactie
6 minuten geleden, TDPB zei:

gewoon Suske, amoras Suske en junior Suske. Logisch ook, want dat zijn duidelijk alle drie verschillende personages.

 

De meeste mensen zouden uitfreaken als ze op een camping verbleven waar ook een jongere en een oudere versie van hunzelf rondliep. :P

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, cinco zei:

 

De meeste mensen zouden uitfreaken als ze op een camping verbleven waar ook een jongere en een oudere versie van hunzelf rondliep. :P

 

 

De meeste mensen gebruiken geen tijdmachine voor hun zondagse uistapjes (raar dat ze nog nooit een verhaal hebben gemaakt waarin ze zichzelf tegenkomen).

Link naar reactie
  • 8 months later...

De integrale van Biggles verdient mogelijk een plaatsje hier. Zie voorbeeld (bron: stripteaser.nl) hieronder. Hebben ze dit werkelijk zo gepubliceerd, of betreft dit de oude vertaling?

-er mee-->ermee

-Hong Kong-->Hongkong

-zwaar gewond-->zwaargewond

-SOS berichten-->SOS-berichten

-inplaats-->in plaats

-eindigen allen-->eindigen alle

 

87367d6d42245e8d26c94cfe0c82131f2685bf26.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...