Ga naar inhoud

Robert en Betrand Integraal 1


Anarcoma

Recommended Posts

29 minuten geleden, CDB zei:

mogelijk nog bij deze aanbieder te koop die niet zeer gekend is daar ik vlakbij werk en deze zelfs niet wist zijn .

 

https://blent.be/robert-en-bertrand/20277-robert-en-bertrnd-hc-001-integraal-1-9789002273810.html

 

Staat er niet bij dat dat hij uitverkocht is . dus eens proberen zou ik zeggen 


Bedankt voor de tip! Heb hem onmiddellijk besteld, op hoop van zegen want bij een andere online winkel stond hij ook niet uitverkocht, maar na enkele dagen kreeg ik alsnog de melding dat het een fout was.... Dus: fingers crossed!

Link naar reactie

Graag gedaan . maar heb ook opgemerkt dat deze in aanbieding staan de ganse serie min 8% namelijk waardoor deze ze mogelijk nog binnen heeft . ik werk er ongeveer een paar kilometers van maar wist niet da daar een stripwinkel was . vroeger was daar wel een en zelfs was het uitgeverij terzelfdertijd als ik het nog hoed op heb was dat uitgeverij farao mogelijk kan ook uitgeverij oranje . is zo lang geleden dat ik het ook niet juist meer weet . maar soms in kleine stripzaak hebben ze nog zaken binnen die uitverkocht zijn . ik heb kort geleden o de hardcover van star wars dark vader van dragon books uit 2018 no gevonden die ook uitverkocht was en ze daar er nog meerdere exemplaren van te koop hadden .  

Link naar reactie
Op 6/6/2022 om 19:20, CDB zei:

Graag gedaan . maar heb ook opgemerkt dat deze in aanbieding staan de ganse serie min 8% namelijk waardoor deze ze mogelijk nog binnen heeft . ik werk er ongeveer een paar kilometers van maar wist niet da daar een stripwinkel was . vroeger was daar wel een en zelfs was het uitgeverij terzelfdertijd als ik het nog hoed op heb was dat uitgeverij farao mogelijk kan ook uitgeverij oranje . is zo lang geleden dat ik het ook niet juist meer weet . maar soms in kleine stripzaak hebben ze nog zaken binnen die uitverkocht zijn . ik heb kort geleden o de hardcover van star wars dark vader van dragon books uit 2018 no gevonden die ook uitverkocht was en ze daar er nog meerdere exemplaren van te koop hadden .  

Maandag besteld en vandaag geleverd! Bedankt voor de gouden tip! :D

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...