Skinny Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Met trots mag ik mededelen dat ik genomineerd ben voor The European Collector of the Year 2013 . Zouden jullie voor mij willen stemmen? http://www.catawiki.nl/ecoty Dank jullie wel . Quote Link to comment
bouwertje Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 een linkje waar we moeten stemmen Quote Link to comment
Skinny Posted October 3, 2013 Author Share Posted October 3, 2013 Woepsie http://www.catawiki.nl/ecoty Quote Link to comment
Swagman Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Done!! Succes Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
Deweb Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Die giraffen vind ik eigenlijk ook wel origineel, maar: jij doet waarschijnlijk meer met je verzameling behalve het uitstallen naar ik aanneem en dat ligt toch wel iets dichter bij mijn eigen idee van verzamelen. Plus dat het onderwerp me meer aanspreekt dan bijvoorbeeld videogames. En omdat ik jouw foto mooier vind dan die van de Urbanus collectie krijg je mijn stem. Succes! Quote Link to comment
shakeitupguy Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Ook voor de mooiste verzamelaar met de mooiste verzameling gestemd. Veel succes, Skinny ! En ik ook. Quote Link to comment
De Hollander Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Ook gestemd, een verzoek waar je geen nee tegen kan zeggen, een mooie verzameling. Proficiat en veel succes met de wedstrijd! Quote Link to comment
Skinny Posted October 3, 2013 Author Share Posted October 3, 2013 Die giraffen vind ik eigenlijk ook wel origineel, maar: jij doet waarschijnlijk meer met je verzameling behalve het uitstallen naar ik aanneem en dat ligt toch wel iets dichter bij mijn eigen idee van verzamelen. Plus dat het onderwerp me meer aanspreekt dan bijvoorbeeld videogames. En omdat ik jouw foto mooier vind dan die van de Urbanus collectie krijg je mijn stem. Succes! Moest er niet op mij gestemd worden zou ik het ook wel begrijpen . Ieder zijn/haar voorkeur. Bedankt voor de stem . Ook voor de mooiste verzamelaar met de mooiste verzameling gestemd. Veel succes, Skinny ! Ook gestemd, een verzoek waar je geen nee tegen kan zeggen, een mooie verzameling. Proficiat en veel succes met de wedstrijd! Danku Quote Link to comment
striphooligan Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Jij spaarde Urbanus toch O nee, toch goed gestemd... Quote Link to comment
Diogenes Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Gestemd! (op jou natuurlijk he) Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Heer Veder Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Weer een stem erbij voor Skinny! Quote Link to comment
Suske Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Mijn stem heb je ook. Is er ergens een tussenstand te bekijken? Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
eriktex Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Hoppa +1 voor Skinny. Serieuze tegenstand toch: 20.000 giraffes en iemand met een Urbanus frietvork!!! Maak me gek! Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Olsimar Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Nog een stem van mij erbij Koen heeft FB ingezet, je kansen groeien! Quote Link to comment
lordofindifference Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 En nog eentje... Veel succes Quote Link to comment
Wouter Goudswaard Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Gestemd! Quote Studio Goudbaard Ridiculand Link to comment
niemand Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Is daar ergens een tussenstand van te vinden ? Quote Link to comment
Skinny Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 Volgens mij niet. Op die manier is het ook moeilijk om stemmen bij elkaar te halen. Ik heb geen flauw idee hoeveel stemmen ik nodig heb om te winnen. Maar goed dat er ook een juryprijs is . Ik ben eigenlijk ook niet zo van wedstrijden waar je zo veel mogelijk stemmen moet verzamelen. Maar ach, ik kan het maar proberen he . Quote Link to comment
156 Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Hoe vaak wil je dat ik stem Skinny? Elke dag 1 keer? Quote Link to comment
Skinny Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 Als je dat perse wil doen, hou ik je niet tegen . Quote Link to comment
niemand Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Ah, gaat dat ? Ik moest toch mijn mail adres opgeven (twee verschillende, dus twee stemmen), dus ik veronderstel dat je maar één keer kan stemmen per mail adres. Quote Link to comment
Olsimar Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Hoe vaak wil je dat ik stem Skinny? Elke dag 1 keer? Wel steeds even van Mask wisselen (Zou dat niet beperkt zijn tot 1 stem per IP adres of zo?) Quote Link to comment
Olsimar Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Ik stem nog even via mijn werkmail Quote Link to comment
156 Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Ah, gaat dat ? Ik moest toch mijn mail adres opgeven (twee verschillende, dus twee stemmen), dus ik veronderstel dat je maar één keer kan stemmen per mail adres. Mijn mailadressen zijn dan ook legio. Quote Link to comment
Skinny Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 Wel steeds even van Mask wisselen (Zou dat niet beperkt zijn tot 1 stem per IP adres of zo?) Geen idee, ik vind er nergens regels over. Eigenlijk zou dat wel logisch zijn. Ik ben ook niet het type dat over lijken gaat (of zelf email adressen aanmaakt ) om te winnen. Ik zou graag de eer hebben van de titel te dragen. Maar dan wel op een nette manier . Quote Link to comment
156 Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Jaja. Zelf geen adressen aanmaken om te winnen maar wel op een forum aan onbekenden vragen om te stemmen. Neen hoor Skinny. Zo makkelijk kom je er niet vanaf. Liever lui dan moe noemen wij dat hier. (voila nu heb ik ook eens mijn tong kunnen uitsteken.) Quote Link to comment
Skinny Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 Tutut, dat is iets anders . Als je zelf email adressen aanmaakt zijn het geen mensen die stemmen, tenzij ik schizofreen ben . En jullie zijn ondertussen niet meer onbekenden. Dat waren jullie toen ik hier op het forum kwam om te vragen om te stemmen met de Donald Duck pocket wedstrijd. Maar dat was een goede beslissing, anders was ik dit forum nooit tegengekomen . Quote Link to comment
Boekenmagazijn Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Slordig dat nergens een reglement te vinden is. Op de pagina staat overigens "Er kan nog tot en met 31 oktober gestemd worden", maar als je klikt op Nodig anderen uit te stemmen, dan lees je "Stemmen kan nog tot en met 15 november." Quote Link to comment
Skinny Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 Dat had ik ook gezien ja. Toen de pagina nog niet was aangepast, stond er dat je je kon aanmelden, en dat het stemmen begon op 1 Okt. Dat is uiteindelijk begonnen op 3 Okt. Niet dat dat veel uitmaakt, maar ik ga waarschijnlijk zitten zenuwpezen tot 16 Nov. En ik vermoed dat de winnaars toch eerder bekend gaan zijn omdat ze bij je thuis moeten langskomen voor de uitreiking en om een foto te maken. Dus mij kennende begin ik over 3 weken al te denken; Hmm, ik zal wel niet gewonnen hebben. Mijn lichaam is echt niet gemaakt voor dit soort dingen. Ik ben een veel te grote zenuwpees . Quote Link to comment
grim Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 kan je nergens een overzicht zien van hoeveel stemmen je al hebt? Quote Link to comment
Skinny Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 Niet dat ik weet. Quote Link to comment
retep Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Wel steeds even van Mask wisselen (Zou dat niet beperkt zijn tot 1 stem per IP adres of zo?) Ik kreeg de mededeling dat ik al gestemd had. Zal het morgen nog eens proberen en maandag op werk.... Quote Link to comment
niemand Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Ik heb toch twee keer kunnen stemmen. Quote Link to comment
Recommended Posts