Ga naar inhoud

Skinny European Collector Of The Year 2013?


Skinny

Recommended Posts

Die giraffen vind ik eigenlijk ook wel origineel, maar: jij doet waarschijnlijk meer met je verzameling behalve het uitstallen naar ik aanneem en dat ligt toch wel iets dichter bij mijn eigen idee van verzamelen. Plus dat het onderwerp me meer aanspreekt dan bijvoorbeeld videogames. En omdat ik jouw foto mooier vind dan die van de Urbanus collectie krijg je mijn stem.

 

Succes!

Link naar reactie

Die giraffen vind ik eigenlijk ook wel origineel, maar: jij doet waarschijnlijk meer met je verzameling behalve het uitstallen naar ik aanneem en dat ligt toch wel iets dichter bij mijn eigen idee van verzamelen. Plus dat het onderwerp me meer aanspreekt dan bijvoorbeeld videogames. En omdat ik jouw foto mooier vind dan die van de Urbanus collectie krijg je mijn stem.

 

Succes!

 

Moest er niet op mij gestemd worden zou ik het ook wel begrijpen :). Ieder zijn/haar voorkeur. Bedankt voor de stem :D.

 

 

Ook voor de mooiste verzamelaar met de mooiste verzameling gestemd. Veel succes, Skinny !

 

 

:e008:  :e008:

 

 

Ook gestemd, een verzoek waar je geen nee tegen kan zeggen, een mooie verzameling. Proficiat en veel succes met de wedstrijd!

 
Danku :)
Link naar reactie

Volgens mij niet. Op die manier is het ook moeilijk om stemmen bij elkaar te halen. Ik heb geen flauw idee hoeveel stemmen ik nodig heb om te winnen. Maar goed dat er ook een juryprijs is :). Ik ben eigenlijk ook niet zo van wedstrijden waar je zo veel mogelijk stemmen moet verzamelen. Maar ach, ik kan het maar proberen he :).

Link naar reactie

Wel steeds even van Mask wisselen ;)

 

(Zou dat niet beperkt zijn tot 1 stem per IP adres of zo?)

 

Geen idee, ik vind er nergens regels over. Eigenlijk zou dat wel logisch zijn. Ik ben ook niet het type dat over lijken gaat (of zelf email adressen aanmaakt ^_^) om te winnen. Ik zou graag de eer hebben van de titel te dragen. Maar dan wel op een nette manier :).

Link naar reactie

Tutut, dat is iets anders :). Als je zelf email adressen aanmaakt zijn het geen mensen die stemmen, tenzij ik schizofreen ben :P.

 

En jullie zijn ondertussen niet meer onbekenden. Dat waren jullie toen ik hier op het forum kwam om te vragen om te stemmen met de Donald Duck pocket wedstrijd.

 

Maar dat was een goede beslissing, anders was ik dit forum nooit tegengekomen :D.

Link naar reactie

Dat had ik ook gezien ja. Toen de pagina nog niet was aangepast, stond er dat je je kon aanmelden, en dat het stemmen begon op 1 Okt. Dat is uiteindelijk begonnen op 3 Okt. Niet dat dat veel uitmaakt, maar ik ga waarschijnlijk zitten zenuwpezen tot 16 Nov. En ik vermoed dat de winnaars toch eerder bekend gaan zijn omdat ze bij je thuis moeten langskomen voor de uitreiking en om een foto te maken. 

 

Dus mij kennende begin ik over 3 weken al te denken; Hmm, ik zal wel niet gewonnen hebben.

 

Mijn lichaam is echt niet gemaakt voor dit soort dingen. Ik ben een veel te grote zenuwpees  ^_^.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...