Ga naar inhoud

Skinny European Collector Of The Year 2013?


Skinny

Recommended Posts

Ik las het eerst als de verkiezing van de "Skinny European collector" en vroeg me af of er dan ook een "Fat European collector" wedstrijd was... :rolleyes:  

 

Daar is de concurrentie veel groter, al die zwetende mannen van middelbare leeftijd met een buikje en een linnen tasje doen mee.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

+3 van mij!

 

$%28KGrHqZ,!nYFIu3D-pPJBSP%28BN3%28Dg~~6

 

Heb je deze trouwens al? Foto komt van Marktplaats, die ik heb is nog wel ietje geler....

Kan ik je daar blij mee maken?

 

Nee, heb ik nog niet, en JA, daar kan je mij heel blij mee maken :D

 

 

Heb vandaag 4 keer gestemd met verschillende mail-adressen.  Het adres waarmee ik enkele dagen geleden stemde kon ik zoals bij Spock niet meer gebruiken.  

 

:D

 

Daar is de concurrentie veel groter, al die zwetende mannen van middelbare leeftijd met een buikje en een linnen tasje doen mee.

 

Lol!  :D

 

Ah, dat zal 't wel zijn. Ik doe zo'n dingen nooit met mijn echte e-mail adres.

 

Als je je stem niet activeert via je email dan telt de stem niet.

Link naar reactie

Dat van mijn naam, de naam van mijn vriend en het adres, vond ik dus ook niet bepaald leuk. Ik heb de reporter deze ochtend dan ook meteen een email gestuurd met dat ik dat niet netjes vind, vooral in combinatie met 'waarde van €15000'. Maar het staat er al in, dus ik denk niet dat ik er nog iets aan kan doen. Echt op mijn gemak zal ik de komende weken toch niet zijn.. 

Link naar reactie

Tof, Skinny. Een leuke verzameling.

Maar eerlijk gezegd vind ik een aantal andere verzamelingen in die lijst interessanter.

Niks persoonlijk, hoor.

Ik ga dan ook niet stemmen.

Zelf heb ik een verzameling bierblikjes van over de hele wereld. Nee, die heb ik niet allemaal zelf uitgedronken, haha.

Het gaat om een getal van vier cijfers. Ja hoor, véél meer dan 1000.

Ooit vroegen ze op de lokale televisie hier, TV Oost, naar collecties om te komen filmen. Ik contacteerde hen, maar ik werd niet geselecteerd.

Een jaar later belden ze me om dringend te komen filmen. Helaas pindakaas, maar zo werkt het niet. Ik ga me dan ook nooit meer kandidaat stellen om met mijn verzameling in de pers te komen.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Vreemd, ik krijg telkens de boodschap ' Het spijt mij, u kunt maar één keer stemmen', terwijl ik nog niet eens mijn stem heb uitgebracht ! Zo wordt Izegem nooit Duckstad :e001:

 

 

Eigenaardig, ik krijg die melding ook...

 

 

Hier ook die melding...

 

Mail van de organisator;

"Wij kregen net ook die melding binnen dat het stemmen niet werkt. Onze programmeurs zijn nu aan het kijken wat er mis is. Als het weer werkt, laat ik het je weten."

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...