shakeitupguy Posted June 23, 2022 Share Posted June 23, 2022 Nog 4 maanden wachten en dan is het weer FACTS De eerste namen zijn zopas bekend gemaakt. Meer tekenaars volgen nog waaronder enkele Daedalus tekenaars. Quote Link to comment
mojo Posted June 23, 2022 Share Posted June 23, 2022 Nice, Pia Guerra. Ik was aan het twijfelen om voor de eerste keer terug te gaan, maar de kans is nu wel heel groot. shakeitupguy and Richard Boom-vavavoom 2 Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
shakeitupguy Posted July 7, 2022 Author Share Posted July 7, 2022 Laten we even gas geven Quote Link to comment
SPeeDy Posted July 7, 2022 Share Posted July 7, 2022 Hier zit al heel wat moois bij qua auteurs. Ben benieuwd naar hun prijzen voor commissies (als ze er al willen doen natuurlijk). Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted July 12, 2022 Share Posted July 12, 2022 Glenn solo? Dat is leuk!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
shakeitupguy Posted August 8, 2022 Author Share Posted August 8, 2022 Nog een paar toevoegingen : Ambreville and bouwertje 1 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 14, 2022 Share Posted August 14, 2022 stoere naam, stoere tekenaar!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 2, 2022 Share Posted September 2, 2022 Officieel een HELE sterke linup vanuit Hollywood!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
dutch lines Posted September 2, 2022 Share Posted September 2, 2022 4 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei: Officieel een HELE sterke linup vanuit Hollywood!! Of ik heb iets gemist, of je haalt twee comic cons door elkaar, maar dit lijkt heel sterk op de line-up van Comic Con Brussel op 24 en 25 september. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Koen Claeys Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 18 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei: Officieel een HELE sterke linup vanuit Hollywood!! Yep, is Heroes Comic Con, de nieuwe uitbreiding van 'Made in Asia'. Deze keer ga ik hierdoor misschien wel eens mee met de dochters naar 'Made in Asia'. => Eén ticket, twee evenementen. Een dagje Brussel, .... Quote Link to comment
shakeitupguy Posted September 3, 2022 Author Share Posted September 3, 2022 2 uren geleden, Koen Claeys zei: Yep, is Heroes Comic Con, de nieuwe uitbreiding van 'Made in Asia'. Deze keer ga ik hierdoor misschien wel eens mee met de dochters naar 'Made in Asia'. => Eén ticket, twee evenementen. Een dagje Brussel, .... Klopt, de organisatie van FACTS is ook die Heroes Comic Con en ze lanceren de eerste editie van samen met Made in Asia met 1 gezamenlijk ticketprijs. Heb het grondplan kunnen bekijken en het beide festivals samen ziet er mega-groot uit. Maar nu terug naar FACTS graag. Binnenkort plaatsten we op de site de eerste info over hoe je tekeningen kunt bemachtigen. En er volgen uiteraard nog enkele tekenaars Quote Link to comment
Lecram Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 Op 2/9/2022 om 17:24, Richard Boom-vavavoom zei: Officieel een HELE sterke linup vanuit Hollywood!! komen deze gasten op Facts? Quote Link to comment
shakeitupguy Posted September 3, 2022 Author Share Posted September 3, 2022 24 minuten geleden, Lecram zei: komen deze gasten op Facts? Neen. Lees de reacties hierboven Quote Link to comment
Lecram Posted September 3, 2022 Share Posted September 3, 2022 1 uur terug, shakeitupguy zei: Neen. Lees de reacties hierboven Vreemd dat het dan gepost wordt in dit topic en jammer…… Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 4, 2022 Share Posted September 4, 2022 19 hours ago, shakeitupguy said: Klopt, de organisatie van FACTS is ook die Heroes Comic Con en ze lanceren de eerste editie van samen met Made in Asia met 1 gezamenlijk ticketprijs. ooo zo zit dat!! Ik kreeg de email binnen en dacht (templates) dat het om FACTS ging 12 hours ago, Lecram said: Vreemd dat het dan gepost wordt in dit topic en jammer…… nou ja. Dat heet "foutje" gewoon Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lecram Posted September 4, 2022 Share Posted September 4, 2022 4 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei: ooo zo zit dat!! Ik kreeg de email binnen en dacht (templates) dat het om FACTS ging nou ja. Dat heet "foutje" gewoon haha.....het is je vergeven hoor, maar wel jammer dat de gasten verdeeld worden over de festivals, liever alles op 1 en hetzelfde event Quote Link to comment
Koen Claeys Posted September 4, 2022 Share Posted September 4, 2022 37 minuten geleden, Lecram zei: haha.....het is je vergeven hoor, maar wel jammer dat de gasten verdeeld worden over de festivals, liever alles op 1 en hetzelfde event Als papa van twee cosplay-girls had ik het ook liever beperkt gezien maar wat mijn dochters betreft: hoe meer ze kunnen showen met hun outfits op dergelijke evenementen : hoe liever. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
devilcreator Posted September 6, 2022 Share Posted September 6, 2022 Terug op het FACTS topic: Alain Dodier heeft ons net gemeld dat hij niet aanwezig zal zijn op FACTS wegens een evenement rond de 100ste verjaardag van Dupuis. Spijtig, maar we proberen zeker opnieuw in de toekomst. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 7, 2022 Share Posted September 7, 2022 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
shakeitupguy Posted September 15, 2022 Author Share Posted September 15, 2022 Ondertussen staat de eerste info ivm het bemachtigen van tekeningen op FACTS. Zoals steeds op deze pagina https://facts.be/en/guests/artist-sketches-commissions/ Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
shakeitupguy Posted September 26, 2022 Author Share Posted September 26, 2022 Nog 2 Spaanse comic tekenaars erbij : Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
Stripenbd Posted September 28, 2022 Share Posted September 28, 2022 Leuk al die namen maar melden dat (Dodier en) Midam afvallen is toch wel van belang. Jeremy signeert meestal heel beperkt. Is dat nu anders Komt er nog wat bij voor de BD liefhebber? Quote Link to comment
shakeitupguy Posted September 28, 2022 Author Share Posted September 28, 2022 31 minuten geleden, Stripenbd zei: Leuk al die namen maar melden dat (Dodier en) Midam afvallen is toch wel van belang. Jeremy signeert meestal heel beperkt. Is dat nu anders Komt er nog wat bij voor de BD liefhebber? Midam is nooit aangekondigd geweest. Jeremy zal op zondagmiddag signeren. Zoals overal waar hij komt signeren zal hij een gelimiteerd aantal albums signeren. Op FACTS is de rush voor hem altijd minder dan op een stripbeurs. Extra tekenaars : we proberen nog vervangers te vinden maar minder dan 4 weken voor de beurs is dat altijd heel moeilijk. Maar we proberen alvast. Quote Link to comment
Flow_ Posted September 28, 2022 Share Posted September 28, 2022 Waar kan je dit zien op de site dat Jeremy maar zondag komt ? Want ik heb vnl. voor hem mijn ticket gekocht, en dit op zaterdag... Quote Link to comment
Stripenbd Posted September 28, 2022 Share Posted September 28, 2022 4 uren geleden, shakeitupguy zei: Midam is nooit aangekondigd geweest. Jeremy zal op zondagmiddag signeren. Zoals overal waar hij komt signeren zal hij een gelimiteerd aantal albums signeren. Op FACTS is de rush voor hem altijd minder dan op een stripbeurs. Extra tekenaars : we proberen nog vervangers te vinden maar minder dan 4 weken voor de beurs is dat altijd heel moeilijk. Maar we proberen alvast. Sorry, Midam is fout.... klinkt als Dimat. Moeilijk zal het zeker zijn succes ermee! Quote Link to comment
Ambreville Posted September 28, 2022 Share Posted September 28, 2022 Kan Dimat haar BF niet meebrengen of enkele Gottferdom-collega's? Jammer van Dodier Jeremy moet je niet meer van verwachten dan 10-15 tickets. Die maakt er een familiedagje van, vooral op zoek naar Final Fantasy-spul. shakeitupguy 1 Quote Link to comment
shakeitupguy Posted September 28, 2022 Author Share Posted September 28, 2022 9 minuten geleden, Ambreville zei: Kan Dimat haar BF niet meebrengen of enkele Gottferdom-collega's? Jammer van Dodier Jeremy moet je niet meer van verwachten dan 10-15 tickets. Die maakt er een familiedagje van, vooral op zoek naar Final Fantasy-spul. Dimat heeft geannuleerd zodoende kan ze haar BF niet mee brengen. Hopelijk in 2023 met haar BF. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted September 28, 2022 Author Share Posted September 28, 2022 6 uren geleden, Flow_ zei: Waar kan je dit zien op de site dat Jeremy maar zondag komt ? Want ik heb vnl. voor hem mijn ticket gekocht, en dit op zaterdag... Staat hier : https://facts.be/en/guests/artist-sketches-commissions/ Quote Link to comment
Flow_ Posted September 28, 2022 Share Posted September 28, 2022 20 minuten geleden, shakeitupguy zei: Staat hier : https://facts.be/en/guests/artist-sketches-commissions/ Jammer dat dit nu maar gecommuniceerd wordt. Zijn er zo nog wijzigingen die eraan komen? Quote Link to comment
shakeitupguy Posted September 29, 2022 Author Share Posted September 29, 2022 17 uren geleden, Flow_ zei: Jammer dat dit nu maar gecommuniceerd wordt. Zijn er zo nog wijzigingen die eraan komen? De aanwezigheid & sketch info van tekenaars zo'n 4 weken op voorhand voor het event communiceren is nochtans iets dat bij heel wat andere beurzen niet gebeurt. Geen wijzigingen in het vooruitzicht en op mogelijke annulaties hebben we geen vat. Maar als die zouden gebeuren meld ik het meestal hier. Zou je ook de zondag kunnen komen om dan Jérémy te ontmoeten? PM me anders en ik kijk wat ik kan doen om je ticket van de zaterdag naar de zondag te doen veranderen. Maar tekening van hem is sowsieo niet gegarandeerd. Zoals hierboven vermeld maakt Jérémy maar 10 à 15 tekeningen dus bestaat er nog altijd een kans dat je geen ticket kan bemachtigen als je niet bij de eerste bent. Quote Link to comment
Flow_ Posted September 29, 2022 Share Posted September 29, 2022 6 uren geleden, shakeitupguy zei: De aanwezigheid & sketch info van tekenaars zo'n 4 weken op voorhand voor het event communiceren is nochtans iets dat bij heel wat andere beurzen niet gebeurt. Geen wijzigingen in het vooruitzicht en op mogelijke annulaties hebben we geen vat. Maar als die zouden gebeuren meld ik het meestal hier. Zou je ook de zondag kunnen komen om dan Jérémy te ontmoeten? PM me anders en ik kijk wat ik kan doen om je ticket van de zaterdag naar de zondag te doen veranderen. Maar tekening van hem is sowsieo niet gegarandeerd. Zoals hierboven vermeld maakt Jérémy maar 10 à 15 tekeningen dus bestaat er nog altijd een kans dat je geen ticket kan bemachtigen als je niet bij de eerste bent. Dank je voor uw reactie, ik heb u een bericht verzonden. shakeitupguy 1 Quote Link to comment
mojo Posted September 29, 2022 Share Posted September 29, 2022 Het is beslist. Voor de eerste keer sinds covid terug naar Facts. shakeitupguy 1 Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Koen Claeys Posted September 30, 2022 Share Posted September 30, 2022 16 uren geleden, mojo zei: Het is beslist. Voor de eerste keer sinds covid terug naar Facts. Voor de gratis knuffels ? Quote Link to comment
Stripenbd Posted September 30, 2022 Share Posted September 30, 2022 Is er al iets te zeggen over welke Nederlandstalige boeken er te koop zullen zijn? Quote Link to comment
devilcreator Posted September 30, 2022 Share Posted September 30, 2022 5 uren geleden, Stripenbd zei: Is er al iets te zeggen over welke Nederlandstalige boeken er te koop zullen zijn? Voor de europese striptekenaars zullen er zoals altijd nederlandse strips beschikbaar zijn als deze nog in voorraad zijn. Een volledige lijst kunnen we momenteel niet geven, maar je moet sowieso een strip bij ons kopen om een signeerticket te bemachtigen. Quote Link to comment
Stripenbd Posted September 30, 2022 Share Posted September 30, 2022 2 uren geleden, devilcreator zei: Voor de europese striptekenaars zullen er zoals altijd nederlandse strips beschikbaar zijn als deze nog in voorraad zijn. Een volledige lijst kunnen we momenteel niet geven, maar je moet sowieso een strip bij ons kopen om een signeerticket te bemachtigen. Precies daarom vraag ik het. Zolang ik een willekeurig strip koop is het daarmee goed genoeg. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted October 3, 2022 Author Share Posted October 3, 2022 Er worden ook alleen maar strips besteld van de aanwezige tekenaars. MAAR vlak voor FACTS komen een paar nieuwe albums bij Daedalus uit zoals ORKS & GOBLINS HC - D11 KRONAN MAGIËRS HC - D06 YONI 5 RIJKEN HC - D05 HET VOORWERP VAN JE HAAT Ik zal hiervan enkele exemplaren bestellen zodat bezoekers die de rest al hebben deze kunnen kopen.voor een signeerticktet van de Elfen/Dwergen/Orks&Goblins/Magiërs tekenaars. Flow_ 1 Quote Link to comment
shakeitupguy Posted October 10, 2022 Author Share Posted October 10, 2022 Nog enkele aankondigingen : Quote Link to comment
Ambreville Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 Coco gaat een lange rij hebben denk ik Quote Link to comment
Recommended Posts