Ga naar inhoud

FACTS Fall 2022 - 22 & 23 oktober - Flanders Expo, Gent


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
2 uren geleden, Koen Claeys zei:


Yep, is Heroes Comic Con, de nieuwe uitbreiding van 'Made in Asia'.
Deze keer ga ik hierdoor misschien wel eens mee met de dochters naar 'Made in Asia'.  => Eén ticket, twee evenementen.  Een dagje Brussel, ....

Klopt, de organisatie van FACTS is ook die Heroes Comic Con en ze lanceren de eerste editie van samen met Made in Asia met 1 gezamenlijk ticketprijs.

Heb het grondplan kunnen bekijken en het beide festivals samen ziet er mega-groot uit.

 

Maar nu terug naar FACTS graag. Binnenkort plaatsten we op de site de eerste info over hoe je tekeningen kunt bemachtigen.

 

En er volgen uiteraard nog enkele tekenaars 😎

 

Link naar reactie
19 hours ago, shakeitupguy said:

Klopt, de organisatie van FACTS is ook die Heroes Comic Con en ze lanceren de eerste editie van samen met Made in Asia met 1 gezamenlijk ticketprijs.

ooo zo zit dat!! Ik kreeg de email binnen en dacht (templates) dat het om FACTS ging

12 hours ago, Lecram said:


Vreemd dat het dan gepost wordt in dit topic en jammer……

nou ja. Dat heet "foutje"  :) gewoon

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
37 minuten geleden, Lecram zei:

 

haha.....het is je vergeven hoor, maar wel jammer dat de gasten verdeeld worden over de festivals, liever alles op 1 en hetzelfde event 😃

Als papa van twee cosplay-girls had ik het ook liever beperkt gezien maar wat mijn dochters betreft: hoe meer ze kunnen showen met hun outfits op dergelijke evenementen : hoe liever. 😉  

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
31 minuten geleden, Stripenbd zei:

Leuk al die namen maar melden dat (Dodier en) Midam afvallen is toch wel van belang. Jeremy signeert meestal heel beperkt. Is dat nu anders

Komt er nog wat bij voor de BD liefhebber?

Midam is nooit aangekondigd geweest. 

Jeremy zal op zondagmiddag signeren. Zoals overal waar hij komt signeren zal hij een gelimiteerd aantal albums signeren. Op FACTS is de rush voor hem altijd minder dan op een stripbeurs.

Extra tekenaars : we proberen nog vervangers te vinden maar minder dan 4 weken voor de beurs is dat altijd heel moeilijk. Maar we proberen alvast. 

Link naar reactie
4 uren geleden, shakeitupguy zei:

Midam is nooit aangekondigd geweest. 

Jeremy zal op zondagmiddag signeren. Zoals overal waar hij komt signeren zal hij een gelimiteerd aantal albums signeren. Op FACTS is de rush voor hem altijd minder dan op een stripbeurs.

Extra tekenaars : we proberen nog vervangers te vinden maar minder dan 4 weken voor de beurs is dat altijd heel moeilijk. Maar we proberen alvast. 

Sorry, Midam is fout.... klinkt als Dimat.

Moeilijk zal het zeker zijn succes ermee!

Link naar reactie
17 uren geleden, Flow_ zei:

Jammer dat dit nu maar gecommuniceerd wordt. Zijn er zo nog wijzigingen die eraan komen?

De aanwezigheid & sketch info van tekenaars zo'n 4 weken op voorhand voor het event communiceren is nochtans iets dat bij heel wat andere beurzen niet gebeurt.

Geen wijzigingen in het vooruitzicht en op mogelijke annulaties hebben we geen vat. Maar als die zouden gebeuren meld ik het meestal hier.

 

Zou je ook de zondag kunnen komen om dan Jérémy te ontmoeten? PM me anders en ik kijk wat ik kan doen om je ticket van de zaterdag naar de zondag te doen veranderen.

Maar tekening van hem is sowsieo niet gegarandeerd. Zoals hierboven vermeld maakt Jérémy maar 10 à 15 tekeningen dus bestaat er nog altijd een kans dat je geen ticket kan bemachtigen als je niet bij de eerste bent.

Link naar reactie
6 uren geleden, shakeitupguy zei:

De aanwezigheid & sketch info van tekenaars zo'n 4 weken op voorhand voor het event communiceren is nochtans iets dat bij heel wat andere beurzen niet gebeurt.

Geen wijzigingen in het vooruitzicht en op mogelijke annulaties hebben we geen vat. Maar als die zouden gebeuren meld ik het meestal hier.

 

Zou je ook de zondag kunnen komen om dan Jérémy te ontmoeten? PM me anders en ik kijk wat ik kan doen om je ticket van de zaterdag naar de zondag te doen veranderen.

Maar tekening van hem is sowsieo niet gegarandeerd. Zoals hierboven vermeld maakt Jérémy maar 10 à 15 tekeningen dus bestaat er nog altijd een kans dat je geen ticket kan bemachtigen als je niet bij de eerste bent.

Dank je voor uw reactie, ik heb u een bericht verzonden.

Link naar reactie
5 uren geleden, Stripenbd zei:

Is er al iets te zeggen over welke Nederlandstalige boeken er te koop zullen zijn?

Voor de europese striptekenaars zullen er zoals altijd nederlandse strips beschikbaar zijn als deze nog in voorraad zijn.

Een volledige lijst kunnen we momenteel niet geven, maar je moet sowieso een strip bij ons kopen om een signeerticket te bemachtigen.

Link naar reactie
2 uren geleden, devilcreator zei:

Voor de europese striptekenaars zullen er zoals altijd nederlandse strips beschikbaar zijn als deze nog in voorraad zijn.

Een volledige lijst kunnen we momenteel niet geven, maar je moet sowieso een strip bij ons kopen om een signeerticket te bemachtigen.

Precies daarom vraag ik het. 

Zolang ik een willekeurig strip koop is het daarmee goed genoeg.

 

Link naar reactie

Er worden ook alleen maar strips besteld van de aanwezige tekenaars.

 

MAAR vlak voor FACTS komen een paar nieuwe albums bij Daedalus uit zoals

ORKS & GOBLINS HC - D11 KRONAN

 MAGIËRS HC - D06 YONI 

5 RIJKEN HC - D05 HET VOORWERP VAN JE HAAT

Ik zal hiervan enkele exemplaren bestellen zodat bezoekers die de rest al hebben deze kunnen kopen.voor een signeerticktet van de Elfen/Dwergen/Orks&Goblins/Magiërs tekenaars.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...