Bonte Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Het meeste geld? Daarvoor moet de site wel werken, er is blijkbaar veel volk aanwezig. :-) Quote Link to comment
Lecram Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Ik vind aanmoedigingen in dit topic voor als er minimaal 1000 euro voor bepaalde veilingen wordt geboden wel erg optimistisch...."...maar het zou mooi zijn. Universal one en Ythaq schat ik toch zeker hoger in als een naam op een steen in grafzerk. Maar ik denk dat de kiekeboes en agent 327 ook zullen scoren. Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Ik vind aanmoedigingen in dit topic voor als er minimaal 1000 euro voor bepaalde veilingen wordt geboden wel erg optimistisch...."...maar het zou mooi zijn. Universal one en Ythaq schat ik toch zeker hoger in als een naam op een steen in grafzerk. Maar ik denk dat de kiekeboes en agent 327 ook zullen scoren. Voor LINK destijds werd 1400 € geboden, dus het kan... ;-) Quote Link to comment
Lecram Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Ik hoop het, hoe meer hoe beter Quote Link to comment
Lecram Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Ik vind aanmoedigingen in dit topic voor als er minimaal 1000 euro voor bepaalde veilingen wordt geboden wel erg optimistisch...."...maar het zou mooi zijn. Universal one en Ythaq schat ik toch zeker hoger in als een naam op een steen in grafzerk. Maar ik denk dat de kiekeboes en agent 327 ook zullen scoren. Dat had ik toch wel aardig ingeschat, agent 327 viel wat tegen, maar misschien omdat Lodweijk een iets onzekere factor is qua tekenwerk de laatste jaren. Kiekeboes viel me iets tegen en de figaro's weer iets mee. Grafzerk op een steen vind ik geen cameo, nog ruim voor 220. Quote Link to comment
Lecram Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Krijgen we Bonte nog in de stripscene....?? Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Dat had ik toch wel aardig ingeschat, agent 327 viel wat tegen, maar misschien omdat Lodweijk een iets onzekere factor is qua tekenwerk de laatste jaren. Kiekeboes viel me iets tegen en de figaro's weer iets mee. Grafzerk op een steen vind ik geen cameo, nog ruim voor 220. ja, van figaro is wel een aangename verrassing ;-) Gelijk met Kiekeboe... Quote Link to comment
bouwertje Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 proficiaat Steve Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 proficiaat Steve THX! ;-) Quote Link to comment
Bonte Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Het meeste geld? Daarvoor moet de site wel werken, er is blijkbaar veel volk aanwezig. :-) Toch even melden dat de site wel goed werkte tijdens de veiling, daar zijn alvast geen biedingen aan verloren gegaan. Quote Link to comment
Bonte Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Krijgen we Bonte nog in de stripscene....?? Ik ben erg zuinig moeten zijn met al die geplande uitgaven, jammer, jammer, UW1 had ik erg graag op geboden. Maar, ik heb alle vertrouwen in Tom Metdepenningen voor de reeks Tori, ik ben benieuwd. Quote Link to comment
Theoak Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Ja, ja, ik word vereeuwigd! Quote Link to comment
Steve Van Bael Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Ja, ja, ik word vereeuwigd! ;-) Quote Link to comment
Tom MDP Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Maar, ik heb alle vertrouwen in Tom Metdepenningen voor de reeks Tori, ik ben benieuwd. Speciaal voor de mooie opbrengst van de veiling, heb ik de eerste pagina al vrijgegeven Quote Link to comment
marioboon Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Speciaal voor de mooie opbrengst van de veiling, heb ik de eerste pagina al vrijgegeven Prentje 7 moet zijn "wacht nog even, goede man." Quote Link to comment
Recommended Posts