Ga naar inhoud

CBP2 en zijn Tweede Stripreeks


CBP2

Recommended Posts

Hallo Allemaal ,

 

Jullie kennen mij van De Spybond , de ` uit de losse pols ` strip , zonder intentie het perfect af te leveren , maar vooral om er plezier aan te beleven.

Op de achtergrond echter , alweer een paar jaartjes terug , had ik gedacht een strip ernaast te doen van een hele andere richting.

 

Deze keer gaat het om twee kinderen die , zoals het nu heet , in de laatste groep van de lagere school  zitten, wat bij mij vooral bekend is als de 6e klas.

Jong dus . En het verhaal rond deze kinderen gaat over dat betreffende jaar en de jaren die volgen (als ik er een reeks van besluit te maken) .

Het geval wil echter dat ik nog steeds niet besloten heb wat voor titel het gaat krijgen.

Cindy en Pim . Cindy woont alleen met haar vader en een (pratende) hond. Pim woont met tienerzus en zijn twee ouders en beide kinderen hebben een situatie in hun gezin wat ingrijpende gevolgen kan hebben. Lossen ze het op ? wie weet , maar hoe? hoe kunnen twee jonge kinderen de volwassen wereld de baas.

 

Ook hier weer , ik teken voor mijn plezier , doe mij  best , beter als bij de spybond mag ik wel zeggen. Een goede tekenaar ben ik echter niet.

Op een gegeven moment twijfelde ik over de strip of ik het wel wilde voortzetten. De hond viel tegen , het verhaal liep stuk en werd moeilijk af te ronden en dus kreeg ik het gevoel dat ik een verkeerde richting was ingeslagen. Bij deze probeer ik nu er nieuw leven in te blazen en te zien waar tijdens het tekenen het verhaal naartoe leidt.

Mij is het nog onduidelijk (ook al heb ik wel een idee van de richting die ik op wil).

 

Dit wilde ik met jullie delen , omdat het ook wel de moeite waard was om te tonen. De tekeningen zijn tenslotte wel beter.

Of het al dan niet af gaat komen, ik hoop het, maar ik weet het niet.

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...