Ga naar inhoud

Nachtverkoop Nieuwste Asterix En De Picten


Recommended Posts

Asterix Nacht woensdag 23 oktober


Op donderdag 24 oktober komt Asterix en de Picten uit


Voor het eerst, sinds jaren, weer een volwaardig album.


 


Wil je de presentatie van Asterix en de Picten mee beleven kom dan op woensdag


23 oktober naar Mevrouw Kern, Leiden, om in aanwezigheid van:


Frits van der Heide (vertaler van Asterix) en


Jaap Toorenaar (auteur van de Vrolijke Wetenschap)


dit te vieren.


  post-56-0-49271500-1381403168_thumb.jpg


Aanvang: 22.00 uur. Het is mogelijk om op 00.01 uur een nieuwe Asterix aan te schaffen.


Die zal voorzien worden van een Eerste Dag Verkoop Stempel.


Voor elke bezoeker is er tevens een Asterix verrassing.


Meer inlichtingen: www.mevrouwkern.nl


Link naar reactie

Bah, op zich kan je toch niet tegen zo'n evenementje zijn. Met een pak klanten een avond lang in je favoriete SSZ over stripjes zwetsen, een everzwijntje eten en wat mede drinken, en om middernacht met een boekje naar huis gaan. Lijkt me nog wel tof :e005:

En voor de cynici onder ons, kan je nog de hele tijd die vertaler op stang jagen over het feit of de namen van de Asterixpersonages wel moesten veranderd worden. Abracourcix is toch zelfs voor een half franssprekende nederlander te begrijpen als hij-met-de-korte-armpjes-ix 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Bah, op zich kan je toch niet tegen zo'n evenementje zijn. Met een pak klanten een avond lang in je favoriete SSZ over stripjes zwetsen, een everzwijntje eten en wat mede drinken, en om middernacht met een boekje naar huis gaan. Lijkt me nog wel tof :e005:

En voor de cynici onder ons, kan je nog de hele tijd die vertaler op stang jagen over het feit of de namen van de Asterixpersonages wel moesten veranderd worden. Abracourcix is toch zelfs voor een half franssprekende nederlander te begrijpen als hij-met-de-korte-armpjes-ix 

Ik ben dus een cynicus. Allé serieus, die vertaalde namen zijn toch een aanslag op de fijne humor van wijlen Goscinny?! Ik koop 'm wel in het Frans. Zonder stempel.

Link naar reactie

Ik liep toevallig van de week langs de winkel. Leuke actie, enthousiaste actie. Overigens ook niet verwonderlijk: Jaap Toorenaar komt uit Leiden (hij is leraar) en heeft ondermeer geholpen met diverse tentoonstellingen in de vele musea in het land. Ook bij het maken van de Asterix-krant heeft hij eens geholpen.

 

Serieus een initiatief waar ik voor overweeg naar Leiden af te reizen. En die stempel, ach..dat maakt het alleen maar een leuke herinnering. Dan pak ik dat album nog eens op en dan denk ik weer terug aan 'o'ja, ook nog gedaan'. 

 

Jammer dat het niet in de week van het Leids Filmfestival valt. Dat was een mooie combi geweest. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...