Ga naar inhoud

Stripmuren


Lestat

Recommended Posts

Ik zag hier nog geen topic voor, en start er dus eentje op. Mocht dit er toch al zijn, dan mogen moderatoren dit gerust samenvoegen.

 

En ik start al met een vraag. Gisteren was ik voor het werk op pad in Brussel om de striproute deels te doen. Bij de muur van XIII viel me een symbool/logo bovenaan op. iemand enig idee wat het is? Het is sowieso ook al lang geleden dat ik XIII nog eens las.

 

 

Stripmuur_XIII.jpg

Stripmuur_XIII - kopie.jpg

Link naar reactie
  • Bonte changed the title to Stripmuren
2 uren geleden, cinco zei:

@Veto heeft trouwens heel wat stripmuren bezocht en er telkens een verslag van gemaakt.

 

https://vetostript.weebly.com/stripmuren.html

 

 

Idd. Dat klopt. Merci om mijn blog hier nog eens te ´droppen´... Thanks! 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 6 months later...

Nu merk ik wel dat hij niét onder de jurk van die vrouw gluurt. Als die uitbaters dat hebben gezegd, liegen ze.

Maar het is wel kassa-kassa voor hen, want ze staan in de krant. Dat is een boel gratis reclame. Misschien hebben ze het zelfs daarom gedaan. En zolang zulke initiatieven gratis reclame opleveren, zal het blijven gebeuren. Het is pas op het moment dat het geen publiciteit meer oplevert, dat het zal stoppen.

We kunnen natuurlijk allemaal, als stripliefhebbers onder elkaar, uit solidariteit met de tekenaar, besluiten daar nooit meer heen te gaan.

Link naar reactie
13 uren geleden, Peter Motte zei:

Nu merk ik wel dat hij niét onder de jurk van die vrouw gluurt. Als die uitbaters dat hebben gezegd, liegen ze.

Maar het is wel kassa-kassa voor hen, want ze staan in de krant. Dat is een boel gratis reclame. Misschien hebben ze het zelfs daarom gedaan. En zolang zulke initiatieven gratis reclame opleveren, zal het blijven gebeuren. Het is pas op het moment dat het geen publiciteit meer oplevert, dat het zal stoppen.

We kunnen natuurlijk allemaal, als stripliefhebbers onder elkaar, uit solidariteit met de tekenaar, besluiten daar nooit meer heen te gaan.

 

 

... Hij probeert zich voor te stellen hoe haar ronde gladde welgevormde billen er zouden kunnen uitzien met ertussen die fascinerende rechte nauwe afgrond en alles wat er van geheimen zich in die diepte koestert. Heeft ze streepjes van het zonnebaden op haar zacht glooiend velletje of is dat wichtje een egaal gebruind dartelend naaktloopstertje in haar vrije tijd? Welke kleur van haar weet ze daarachter toch te verbergen?  En zijn ze recht of met krulletjes, of helemaal niets? Boeiender nog: trimt ze haar haartjes regelmatig? Welke vorm zou ze dan gekozen hebben ,dat merrietje? Zou ze erbij nog een piercing dragen, dan is ze wel een echt bengeltje! Hoe zien haar openingen er toch uit en hebben ze een wel gevormde maat voor het echte werk? En hoeveel keren zijn ze al gebruikt geweest tot haar genot?

 

Wat een tantaluskwelling!! Hij moet zijn kwijl inslikken, zo smachtend is hij om al deze antwoorden te achterhalen. Zijn bloed suist tussen zijn oren, het gerikketik van zijn oude hart is voelbaar in zijn slapen en zijn kruis. En hij voelt ondertussen dat er ergens anders bij hem ook wat druipt. O dat genadeloos dunne textiel die meedogenloos verbergt en tegelijk zoveel ontsluiert! Zijn ogen puilen uit alsof ze röntgenstralen willen flitsen om alles tot in de allerdiepste holen te kunnen doorgronden.  Zijn broek blijft maar ongenadig knellen door die aanvallen achter zijn kruis en dit door het martelend gemis aan klare antwoorden.  Gelukkig merken de kinderen niets op van het voor grootva's geestenoog smikkelen van dat groen en fris slaatje ...  Ach, ieder zijn (onschuldige) hobby.

 

Oudemannengeilheid, wat is er toch normaler en gezonder? De natuur in zijn meest pure vorm! Dus er mee uitpakken op een openbare plaats via een "grappige" tekening van een geilaard en een netjes ingepakt lonkend meisjesvleesprooi, dat is toch niet verkeerd maar uit des levens? Tot lering en (veel) vermaak van (sommigen van) de goegemeente.   ....

 

(Die vrouwen moeten maar niet zo paraderen! .... Dan vraag je er toch zelf om - zeg nu zelf!!)

 

 

Moet kunnen hoor   ..........   Althans volgens sommigen. 😉😶

Link naar reactie

Die vrouw op de ladder schijnt er anders wel van te genieten. Een heimelijk lachje terwijl ze naar achter gluurt. Volle borsten vooruit en kont goed naar achter geschoven. O wee als een man daar dan naar kijkt. Misschien moet die vrouw in een lang gewaad gehuld worden? 

Ik stel mij de vraag wat auteur De Marck van dit alles zou denken.... 

Link naar reactie
12 uren geleden, sporoi zei:

 

... Hij probeert zich voor te stellen hoe haar ronde gladde welgevormde billen er zouden kunnen uitzien met ertussen die fascinerende rechte nauwe afgrond en alles wat er van geheimen zich in die diepte koestert. Heeft ze streepjes van het zonnebaden op haar zacht glooiend velletje of is dat wichtje een egaal gebruind dartelend naaktloopstertje in haar vrije tijd? Welke kleur van haar weet ze daarachter toch te verbergen?  Recht of gekruld, of helemaal niets? Boeiender nog: trimt ze haar haartjes regelmatig? Welke vorm zou ze dan gekozen hebben ,dat merrietje? Zou ze erbij nog een piercing dragen, dan is ze wel een echt bengeltje! Hoe zien haar openingen er toch uit en hebben ze een wel gevormde maat voor het echte werk? En hoeveel keren zijn ze al gebruikt geweest tot haar genot?

 

Wat een tantaluskwelling!! Hij moet zijn kwijl inslikken, zo smachtend is hij om al deze antwoorden te achterhalen. Zijn bloed suist tussen zijn oren, het gerikketik van zijn oude hart is voelbaar in zijn slapen en zijn kruis. En hij voelt ondertussen dat er ergens anders bij hem ook wat druipt. O dat genadeloos dunne textiel die meedogenloos verbergt en tegelijk zoveel ontsluiert! Zijn ogen puilen uit alsof ze röntgenstralen willen flitsen om alles tot in de allerdiepste holen te kunnen doorgronden.  Zijn broek blijft maar ongenadig knellen door die aanvallen achter zijn kruis en dit door het martelend gemis aan klare antwoorden.  Gelukkig merken de kinderen niets op van het voor grootva's geestenoog smikkelen van dat groen en fris slaatje ...  Ach, ieder zijn (onschuldige) hobby.

 

 

 

 

 

 

Niet meer aan sleutelen, prima songtekst, maar wie gaat dit zingen ?, een oude chansonnier, of een vliegensvlugge rapper.

 

Link naar reactie
7 uren geleden, Olav zei:

Die vrouw op de ladder schijnt er anders wel van te genieten. Een heimelijk lachje terwijl ze naar achter gluurt. Volle borsten vooruit en kont goed naar achter geschoven. O wee als een man daar dan naar kijkt. Misschien moet die vrouw in een lang gewaad gehuld worden? 

 

Vrouwen paraderen en lonken maar bij de vleet, het liefst naar oude geilaards. Dat hitst ze op. Satansschepselen! 

 

... Burqa, burqa! 😉😑

 

7 uren geleden, Olav zei:

Ik stel mij de vraag wat auteur De Marck van dit alles zou denken.... 

 

De Marck: Meeuuh! Da's allemaal over de top zenne! Da zit tussen uw eigen oren als ge daar vanalles van maakt, niks mee te maken! Als zoiets nu al ni meer mag, 't is al ver gekomen!! Woke, woke, woke!!!

Link naar reactie
36 minuten geleden, sporoi zei:

 

Vrouwen paraderen en lonken maar bij de vleet, het liefst naar oude geilaards. Dat hitst ze op. Satansschepselen! 

 

... Burqa, burqa! 😉😑

 

 

Er zijn ook mannen die met hun lichaam pronken, en daar is niets mis mee. Je moet er natuurlijk niet in gaan knijpen, maar het is een spelletje van zien en gezien worden. En wie niets meer kan tonen in dat spelletje kijkt wel nog altijd graag. De Marck tekent dus gewoon de realiteit.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...