cinco Posted July 19, 2022 Posted July 19, 2022 Welke strips brengen de sfeer van de zomer met zich mee? Quote
cartoonesk Posted July 20, 2022 Posted July 20, 2022 Ik weet niet of het al precies zomer is want Ragebol moet nog zijn examens doen maar dit is waar ik aan denk. Quote
Ambreville Posted July 20, 2022 Posted July 20, 2022 Vandaag en gisteren eerder ... Koen Claeys 1 Quote
cinco Posted June 25, 2023 Author Posted June 25, 2023 een zomerse locatie met een spoor van lijken en in het midden van dat alles een man en zijn dochtertje Quote
Chorasan Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes
cinco Posted July 30, 2024 Author Posted July 30, 2024 Joop Klepzeiker kan je ook helpen om aan je trekken te komen qua zomerse strips. Quote
cinco Posted August 3, 2024 Author Posted August 3, 2024 De Belgische kust trekt niet zo veel jong volk als de Franse kust. Quote
cinco Posted July 6 Author Posted July 6 Ik zou stellen dat de Guustgags van alle Dupuisreeksen het sterkst gekoppeld waren aan het magazine en het gevoel van het moment. Een nummer dat in het midden van de zomer verscheen had dus logischerwijs enkele stroken waarin ook Guust net als heel wat lezers aan zee vertoefde. cartoonesk 1 Quote
Recommended Posts