Ga naar inhoud

Originele tekeningen van Michael Vincent te koop


Miek

Recommended Posts

Beste leden,

 

Ik val met de deur in huis,

ik heb onlangs slecht nieuws gekregen over mijn en mijn kat haar gezondheid, beide moeten we geopereerd worden,

gezien de kosten deftig oplopen had ik het idee om hier eens te polsen of er interesse is in de aankoop van originele tekeningen van de Boeboeks (enkel leesboeken illustraties en enkele covertekeningen, de strippagina's heeft Marc in zijn bezit), Orphanimo!!, Flikken, 2 pagina's van het homage album van Pom, Pierke tekening van Pierke zegget zuu, Orphanimo!! tekenvak in album Avontuur in de 21ste Eeuw van Tom Bouden, illustraties voor het Grote Sinterklaas boek, Vlaamse filmpjes illustraties voor boekjes 'Ravenheim', 'Elena droomt doof' en 'En met de regen kwam de wind', National Geographic Worldreporters srippagina's voor wie het interesseert, Freddie Fish illustraties, Bobo magazine cover tekeningen etc....

 

zie mijn website voor voorbeelden van deze tekeningen en illustraties:

http://www.michaelvincent.be

 

Ik heb hier de originele pagina's liggen van deze reeksen, covertekeningen, promotietekeningen enz...

van de reeks Orphanimo!! heb ik de figurenlayers van de pagina's (A3 papier, potloodtekeningen), gezien ik de figuren van deze reeks verzorgde, de decors voor Orphanimo!! werden door Luc Vincent getekend... ook werden de achtergronden meestal digitaal verwerkt werden werden er niet altijd decors getekend achter de figuren (en werd er gerecupereerd in tekeningen om sneller te kunnen werken...)

 

Is er hier interesse in? Dan hoor ik het graag... misschien kan vermeld worden wat je graag zou willen en dan zoek ik hier in de archieven naar de desbetreffende tekening...

 

Ik hoor het wel van jullie...

 

Bedankt!

Groeten,

Michael Vincent

 

email: michael.vincent@telenet.be

GOPR0504.jpeg

GOPR0506.jpeg

Link naar reactie

Ik heb dit weekend foto's genomen van de tekeningen die te koop zijn naast alle pagina's van Orphanimo!! en Flikken.

Bij interesse van een tekening (of pagina uit de strips) kan me een PM gestuurd worden... de onderland illustraties zijn misschien verkocht, zal ik later laten weten of ze nog beschikbaar zijn, Boeboek illustratie BB A4 024  en BB A6 002 zijn ook verkocht.

Alvast bedankt!

Vele groeten,

Michael

 

 

Boeboeks A3001.jpg

Boeboeks A3002.jpg

Boeboeks A3003.jpg

Boeboeks A3004.jpg

Boeboeks001.jpg

Boeboeks002.jpg

Boeboeks003.jpg

Boeboeks004.jpg

Boeboeks005.jpg

Boeboeks006.jpg

Boeboeks007.jpg

Boeboeks008.jpg

Boeboeks009.jpg

Boeboeks010.jpg

Boeboeks011.jpg

Boeboeks012.jpg

Boeboeks013.jpg

Boeboeks014.jpg

Boeboeks015.jpg

Boeboeks016.jpg

Boeboeks017.jpg

Boeboeks018.jpg

Boeboeks019.jpg

Boeboeks020.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...