Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
makyousei

2000Ad

Recommended Posts

Ligt het nu aan mij of is hier nog geen topic voor?

In elk geval, read more 2000AD, it'll make you a happier comics fan.

Enkele toppers:

Leviathan

Judge Dredd

Judge Anderson

Judge Death (consume with moderation)

Zombo (recent ontdekt, elders al over gezeverd, SO good)

Mazeworld

Slaine

Button Man

Kingdom (ontdekking! Abnett goodness!)

...

And to sweeten the deal, de online shop van 2000AD geeft een uitverkoop en 30% op Slaine.

If you do not own Slaine the Horned God (now barely £10), you're doing comics wrong. Just sayin'.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb me er nog niet heel erg in verdiept, ik heb 2000AD deeltje vanwege het verhaaltje (SHOK!) waar de film Hardware van Richard Stanley op gebaseerd is. Geweldige film btw.

Deel dit bericht

Link naar bericht

hoe lang duurt die uitverkoop eigenlijk, ik zie het nergens op de site zelf? Of is het effectief "while stocks last"? Kan je trouwens met paypal betalen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

hoe lang duurt die uitverkoop eigenlijk, ik zie het nergens op de site zelf? Of is het effectief "while stocks last"? Kan je trouwens met paypal betalen?

Dat ben ik vergeten checken. Sale zal wel tot uitputting zijn, als je de titels bekijkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat ben ik vergeten checken. Sale zal wel tot uitputting zijn, als je de titels bekijkt.

Paypal kan niet.

Ik heb op die site ooit al een keer mijn creditcard gegeven en toen was er een hoop geld onterecht afgehaald.

Natuurlijk meteen klacht neergelegd bij de bank en mijn geld teruggekregen.

Maar ik geef hen mijn creditcard toch liever niet.

Is wel lang geleden. Wellicht is het nu OK. Maar ik doe het toch niet, hoewel er een paar leuke boeken bij zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zeer zeker, laat maar weten of dat kan en ik doe mee.

Stuur maar een privébericht met je wensen, we gaan daar niet te lang mee wachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...