Ga naar inhoud

Preview Rosinski Monografue


helahela

Recommended Posts

Let erop dat elk van de preview (komende weken volgen er nog twee) slechts fragmenten zijn uit de hoofdstukken die tientallen extra pagina's bevatten. Het is echt 400 pagina's barstensvol de ene goodies achter de andere.

Link naar reactie

Ik heb woensdag het boek even mogen zien. Ik hoop echt dat het onder de kerstboom ligt. Prachtige uitgave!

Same here... Voor mij het ideale kerst- of eindejaarscadeau.  Mijn favoriet verdient zo'n uitgave.  Ziet er echt als een kunstboek uit.  Heel dik en rug met gouden opdruk... Top !  Blij dat zo'n werk ook naar het Nederlands vertaald wordt.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Op SSZ:

"Op 4 december verschijnt bij Le Lombard één van de prachtigste boeken ooit gemaakt over een striptekenaar. "

Dat zal wel waar zijn zeker?

 

Verder:

"Op 400 pagina's staat via een lang interview het complete leven van Grzegorz Rosinski gebundeld, rijkelijk geïllustreerd met honderden foto's, illustraties, schetsen en schilderijen. Het boek is verrijkt met zelden tot nooit eerder gepubliceerde documenten. Dit is de ultieme uitgave voor elke Rosinski-fan en een must voor elke rechtgeaarde stripliefhebber."

 

Het doet me plezier dat er de laatste tijd ook eens interessante boeken verschijnen over andere stripauteurs dan die eeuwige Hergé. - die ook heel veel te danken had aan meesters zoals Jacobs en kleinere goden zoals Roger Leloup.

Link naar reactie

Dat is met opzet natuurlijk. De uitgeverij is nogal voorzichtig. De schrijver van het boek is in de wolken, met onze aandacht voor het boek. Hij ziet het als een eer dat er eindelijk een boek van hem wordt vertaald. Binnenkort verschijnt van zijn hand een lijvige biografie van Cauvin bij Dupuis, enkel in het Frans.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...