Ga naar inhoud

03/02/2023 te CC Lommel : Overzichtsexpo Bart Proost met vernissage / Boekvoorstelling met signeersessie 'Caspar David Friedrich' (Daedalus)


Bart Proost

Recommended Posts

Dit bericht is voor elke stripliefhebber die vriendelijk uitgenodigd is op de opening van mijn overzichtstentoonstelling in CC De Adelberg te Lommel op vrijdag 3 februari 2023.

Op dezelfde avond stel ik ook mijn nieuwste en meest persoonlijke stripalbum voor. 'Caspar David Friedrich : de schilder van de stilte' is zowaar zelfs de eerste originele Vlaamse uitgave van de Genkse kwaliteitsuitgeverij Uitgeverij Daedalus.

 

Bijgevolg koppelen we (in avant-première) de vernissage en de boekpresentatie ook meteen aan een exclusieve signeersessie voor dit album, enkele weken voor de werkelijke publicatie.

Hopelijk kan je erbij zijn op deze feestelijke avond. Inschrijven kan via deze link: shorturl.at/rETZ3

 

Vriendelijke groeten,

Bart Proost

 

P.S. : Op zondag 19 en zondag 26 februari 2023 zal ik ook aanwezig zijn op de expositie van 14u00 tot 17u00.

uitnodiging online a.jpg

uitnodiging online b.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...