Heer Veder Posted January 27, 2023 Share Posted January 27, 2023 Ik vind geen topic over Schuiten, dus zelf eentje gemaakt. Wie kan me helpen? Ik herinner me dat er in Wordt Vervolgd, héél wat jaren geleden, een kortverhaal heeft gestaan in de reeks De Duistere Steden (Schuiten/Peeters). Het was een verhaal in kleur, een 10-tal bladzijden, en eindigde (spoiler!)............................... ...............................met het hoofdpersonage dat gefusilleerd werd. Weet er iemand nog welk dit verhaal is? Is het ooit gebundeld, heruitgegeven, online te vinden (eender in welke taal)? Dank bij voorbaat! Quote Link to comment
HJMG Posted January 29, 2023 Share Posted January 29, 2023 Op 28/1/2023 om 04:53, Heer Veder zei: Ik vind geen topic over Schuiten, dus zelf eentje gemaakt. Wie kan me helpen? Ik herinner me dat er in Wordt Vervolgd, héél wat jaren geleden, een kortverhaal heeft gestaan in de reeks De Duistere Steden (Schuiten/Peeters). Het was een verhaal in kleur, een 10-tal bladzijden, en eindigde (spoiler!)............................... ...............................met het hoofdpersonage dat gefusilleerd werd. Weet er iemand nog welk dit verhaal is? Is het ooit gebundeld, heruitgegeven, online te vinden (eender in welke taal)? Dank bij voorbaat! Bedoel je deze. ??? https://www.altaplana.be/nl/albums/l-etrange-cas-du-docteur-abraham Quote Link to comment
Heer Veder Posted January 29, 2023 Author Share Posted January 29, 2023 Ja!! Dank je.. Quote Link to comment
Recommended Posts