Swagman Posted May 13, 2014 Posted May 13, 2014 Las zojuist op Faecesbook dat Mario Boon zijn Catanova zelf gaat verkopen. :) Even kopiëren en plakken zodat ik niets verkeerd kan zeggen: "Mijn Catanova's zijn door de douane geraakt!Omdat ik niet wilde dat al ons (Pieter van Oudheusden en mezelf) mooie werk op de HD zou blijven staan en de afwerking vh hele verhaal twijfelachtig zal zijn, heb ik alles van Catanova zelf gebu...ndeld in een strip van 48 pagina's.Daarin staan de 2 kortverhalen, een aantal pin-ups en het scenario zoals Pieter dat geschreven had. elk verhaaltje is een afgewerkt geheel, dus je hoeft je niet bekocht te voelen Ik heb een 10tal exemplaren die ik te koop kan aanbieden voor 15 euro en daarna kan het boek via Amazon ook bestellen.Wie interesse heeft, stuur maar een pm.Stripwinkels of galerijtjes die een tentoonstelling willen doen of er iets rond organiseren, mogen me ook contacteren " Derhalve, een aanrader voor iedereen!! Ze zijn zo lief. Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
ivo Posted May 14, 2014 Posted May 14, 2014 Ik had de mijne al betaald in Aarschot, dus ik kijk vanaf nu verwachtingsvol naar de brievenbus :-). Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be
marioboon Posted May 14, 2014 Posted May 14, 2014 yep, Ivo! Hij ligt klaar om verstuurd te worden Quote
Swagman Posted May 14, 2014 Author Posted May 14, 2014 Dat heb ik nog niet mogen vernemen ..... Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
fisotteke Posted May 15, 2014 Posted May 15, 2014 Ben ook in blijde verwachting (van de strip dan ) Quote
marioboon Posted May 19, 2014 Posted May 19, 2014 wie er nu nog eentje il, kan ze best via Amazon bestellen: http://www.amazon.fr/Catanova-volledig-mario-boon/dp/1496057651/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1400488512&sr=8-1&keywords=catanova Quote
witam Posted May 20, 2014 Posted May 20, 2014 Perfect toegekomen! Dank u wel! (ga het sebiet lezen..) Quote
Swagman Posted May 20, 2014 Author Posted May 20, 2014 Heb hem ook mogen ontvangen!! Heel mooi geworden, mooi eerbetoon! Bedankt Mario! Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.
ivo Posted May 23, 2014 Posted May 23, 2014 Al een paar dagen ontvangen, maar nog geen tijd gehad om te lezen. Wel een leuke uitgave, een soort low-budget dossier-editie, ook betaalbaar voor stripverzamelaars die ook nog een gezin moeten onderhouden en dus geen 60 euro voor een hardcover met dossier willen betalen :-). Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be
marioboon Posted May 24, 2014 Posted May 24, 2014 Al een paar dagen ontvangen, maar nog geen tijd gehad om te lezen. Wel een leuke uitgave, een soort low-budget dossier-editie, ook betaalbaar voor stripverzamelaars die ook nog een gezin moeten onderhouden en dus geen 60 euro voor een hardcover met dossier willen betalen :-). Dju! mijn prijszetting suckt!! Quote
Recommended Posts