Ga naar inhoud

Catanova Van Mario Boon.


Recommended Posts

Las zojuist op Faecesbook dat Mario Boon zijn Catanova zelf gaat verkopen. :) :)

Even kopiëren en plakken zodat ik niets verkeerd kan zeggen:

 
"Mijn Catanova's zijn door de douane geraakt!

Omdat ik niet wilde dat al ons (Pieter van Oudheusden en mezelf) mooie werk op de HD zou blijven staan en de afwerking vh hele verhaal twijfelachtig zal zijn, heb ik alles van Catanova zelf gebu...ndeld in een strip van 48 pagina's.
Daarin staan de 2 kortverhalen, een aantal pin-ups en het scenario zoals Pieter dat geschreven had. elk verhaaltje is een afgewerkt geheel, dus je hoeft je niet bekocht te voelen :)

Ik heb een 10tal exemplaren die ik te koop kan aanbieden voor 15 euro en daarna kan het boek via Amazon ook bestellen.

Wie interesse heeft, stuur maar een pm.
Stripwinkels of galerijtjes die een tentoonstelling willen doen of er iets rond organiseren, mogen me ook contacteren :) "
 
Derhalve, een aanrader voor iedereen!! Ze zijn zo lief. ;)

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie

Al een paar dagen ontvangen, maar nog geen tijd gehad om te lezen.

Wel een leuke uitgave, een soort low-budget dossier-editie, ook betaalbaar voor stripverzamelaars die ook nog een gezin moeten onderhouden en dus geen 60 euro voor een hardcover met dossier willen betalen :-).

 

Dju!

mijn prijszetting suckt!!

:e006:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...