Ga naar inhoud

Rode Ridder Luxe Uitvoeringen


Cornelis

Recommended Posts

Bij deze verkoop ik een groot deel van mijn Rode Ridder luxe's en curiosa. Hieronder volgen alvast de luxe uitgaven die ik te koop aanbied. Ik verkoop ze bij voorkeur in 1 lot.
De prijzen zijn gebaseerd op wat ik zelf betaalde en liggen lager dan wat de catalogusprijzen tegenwoordig aanwijzen. Voor minder laat ik ze niet gaan. De albums verkeren in zeer goede tot nieuwstaat.
De albums worden gezien de prijs en fragiliteit niet verzonden, enkel afhalen.

De Rode ridder: De sluier van Wuustwezel luxe velours: 45 euro
De Rode ridder trilogie 1 standaard uitgeverij n°85/350: 45 euro
De rode ridder trilogie Velours 25 jaar Wonderland 2006 n°349/350: 50 euro
De Rode ridder trilogie Velours negende stripboekenbeurs Zwolle 2006 n° 275/350: 65 euro verkocht
De Rode ridder trilogie Velours Ter nagedachtenis van het overlijden van Karel Biddeloo n° 321/350: 70 euro verkocht
De Rode ridder trilogie Velours rood Ter gelegenheid van het tweehonderdste album n°41/200: 140 euro verkocht
De Rode ridder Luxe De waterdemon, stripfeest Temse 1996 n° 342/500: 65 euro (met programmaboekje van het stripfeest) verkocht
De Rode Ridder Luxe De terugkeer van koning Arthur n°105/750: 85 euro verkocht
De Rode ridder Luxe Klingsor N°188/700: 45 euro verkocht
De Rode Ridder Horst Omnibus: 35 euro gereserveerd verkocht
De Rode ridder Omnibus (wit, met de verhalen De Kraken, Xanador, De Dame van de poorten): 20 euro

Ik bezit eveneens een uitgebreide verzameling ex-librissen en andere curiosa, indien hier vraag naar is, of je iets bijzonder zoekt, vraag het dan gerust.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Goede avond,

 

Ik heb interesse in Luxe De waterdemon, stripfeest Temse 1996 n° 342/500: 65 euro (met programmaboekje van het stripfeest).  Ben ook op zoek naar Trilogie 5 De duisterburcht/... .

 

Zelf ben ik van Sint-Niklaas.

 

Waar kan ik het album afhalen?  Of passeert u toevallig in de buurt van Sint-Niklaas?

 

Zoekt u zelf toevallig andere zaken?

 

Alvast bedankt

Mvg

Philippe

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...