Olsimar Posted July 26, 2014 Posted July 26, 2014 Net terug uit o.a Italië. Zomaar een boekenwinkel ingelopen en verrast door het aanbod Iemand soortgelijke of andersoortige ervaringen in deze zomermaanden? Quote
Veto Posted July 27, 2014 Posted July 27, 2014 Twee weken geleden op Kreta heel weinig strips gevonden. Toch in één winkel was er een mooi aanbod. Vooral manga en comics in het Grieks. Van de Europese strips was het aanbod héél beperkt. Enkele albums van Asterix, Lucky Luke, Blueberry en Kuifje. En tot mijn verbazing ook 'Millennium' en 'Blake en Mortimer' in het Grieks. De covers voelen anders aan. Niet zo glad als bij ons. Korrelige structuur en ook de kwaliteit van papier is niet wat wij hier gewend zijn. Een 'Thorgal' in het Grieks had ik al voor we afreisden (ooit eens op ebay gekocht) maar ter plaatse geen Griekse 'Rosinski'-albums gevonden. Schandalig toch... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com
Aaltomuoto Posted July 27, 2014 Posted July 27, 2014 Net terug uit o.a Italië. Zomaar een boekenwinkel ingelopen en verrast door het aanbod Iemand soortgelijke of andersoortige ervaringen in deze zomermaanden? Valentina naast Johan & Pirrewiet Quote
Recommended Posts