Ga naar inhoud

Ik Zoek Stripreeks


Pekkie

Recommended Posts

Geachte stripfanaten,

 

Toen ik en leeftijd had van omstreeks 12 jaar, z'n 10 jaar geleden, kreeg ik een strip onder ogen waarvan het thema en het verhaal me enorm boeide. Helaas kan ik me noch de naam van de reeks of enige naam van een personnage herinneren. Wat ik wel weet is dat het een Vlaamse strip was of in iedergeval een in het Nederlands verschenen Belgische strip. Daarnaast kan ik ook vertellen dat het om een blonde jongen gaat en zijn zus die zich hadden aangesloten bij familie en of vrienden die rondtrokken om te overleven. Overleven moesttten ze omdat er zich een ramp had voor gedaan waarbij het niveau van het water was toegenomen. Zo herinner ik me in een bepaalde strip dat het station van Antwerpen blank stond en werd gebruikt als een aanleghaven voor bootjes. Daarnaast herinner ik me ook dat er een strip was waarvan de kaft walvissen bevatte.

 

Indien iets van voorgenoemde zaken iemand van jullie bekend voorkomen, gelieve dan een antwoord te geven op deze post.

 

Ik dank jullie bij voorbaat voor het spitten in jullie geheugen,

 

Pekkie

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...