Ga naar inhoud

Over God Z'n Broer En Andere Fijne Vleeswaren.


Jan Truyens

Recommended Posts

Hallo,

 

mijn naam is Jan Truyens, ik ben striptekenaar, illustrator, allround tekenaar, vormgever én kok. Het koken doe ik om den brode, de rest omdat ik het heel erg graag doe.

Ik tekende en schreef een strip over een oude man, Anton, die sterft en in het hiernamaals terechtkomt. Hij komt Guido tegen, die God z'n broer blijkt te zijn, en daar beleeft hij een wild avontuur mee.

Het is vormelijk geen traditionele strip geworden, de klare lijn komt hier niet aan te pas. Het verhaal is volledig in kleur getekend, geschilderd, geplakt en gebouwd in verschillende technieken en stijlen.

Uitgeverij van fijne strips Bries wil het boek graag uitgeven, maar wegens het ongewone en grote formaat is het drukken en de afwerking van deze strip een dure zaak. Om deze boekuitgave toch mogelijk te maken, hebben we een crowdfunding opgestart bij voordekunst.nl. En daar kunnen wij alle hulp bij gebruiken.

Neem eens een kijkje: https://www.voordekunst.nl/projecten/4302-over-god-zn-broer-ea-fijne-vleeswaren#Het%20verhaal

Wie weet is het wel iets voor jou of iemand die je kent. Steunen kan vanaf 10€ voor een kaartje, maar uiteraard zijn er ook mooie pakketten bij met het boek + een fijne genummerde en gelimiteerde vierkleuren risoprint en zelfs met originele tekeningen uit het boek. Het zou geweldig zijn moesten we het beoogde bedrag halen!

 

groeten,

Jan Truyens

 

www.sjarcuterie.be

www.facebook.com/sjarcuterie

post-939-0-93891000-1459003856_thumb.jpg

post-939-0-87160400-1459003967_thumb.jpg

post-939-0-37546200-1459004246_thumb.jpg

post-939-0-27139400-1459004427_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...